1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Dan hoef je iig nooit meer naar buiten te gaan om naar je werk te fietsen :thumbs:

2. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Zo, forums first? :cool:

En nu rust :+

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dude, nice. Ik level nu ook als enhancement shaman (72 2/3!) nog tips?

4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ga groepsquests niet uit de weg.
    Heb alles gesolo'd (2-4 man quests) met wolfjes en heroism.

5man is net is te veel van het goede, maarja, wat verwacht je :+

edit: Oh, en voor degene die na het eerste gebied zomaar doorrennen naar Dragonblight; don't!
    Ga lekker het andere begingebied doet, dat schiet pas echt op met levelen.
    (en ik heb een hekel aan levelen :+)

5. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Komt er nog een content van de wotlk? Of watte? =P

6. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Denk dat dat wel tegen valt hoor. De website etc wordt denk ik wel betaald, en eventueel (delen van) een PC, maar ik denk niet dat mensen als Kungen goed kunnen leven van een "salaris" van sponsoren.

Ze spelen ook helemaal niet zo veel in vergelijking tot "normale" raiding guilds. Ze spelen nu 24/7 en dan in principe weer een normaal raiding schedule.. Dat zou in principe best kunnen met een flex-baan oid..

Uiteraard zijn d'r wel van die South Park: Make love not Warcraft figuren, maar dat is natuurlijk een ander verhaal 8)

7. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ja ik kan alle elites voor de quests in borean ook solo'en met Heroism / wolves / Shamanistic rage. M.u.v. "the last rites" dat is nog best een lastige, maar de rewards zijn ook nice.

Ik wou ook eigenlijk gaan naar Dragonblight, maar nu jij dit zegt bezoek ik toch nog maar eventjes Howling Fjord. Ben nu bijna 73 en nog alleen maar bezig geweest in Borean Tundra (m.u.v. van UK 2x).

Overigens gewoon dual-wielden toch? ik heb nu wel een 2h axe uit UK en ik merk dat ik als ik tegen 1 losse mob moet, en ik proc WF snel, dat de mob binnen 5seconde ligt. Maar bij meerdere mobs laat 2h het toch wel echt afweten. Me damage in instances is trouwens echt sick, altijd bovenaan. Pala's etc zijn dan wel OP in burst/pvp, maar als shaman doe ik een soort van "sustained-burst" met Dual-wield. Echt sick en maelstrom weapon _O_

Um, tuurlijk. Naxxramas en 1 onyxia achtige baas is toch niet de volledige endgame content. Bovendien is the Lich King nog totaal niet in zicht. Ik denk dat er zeker nog 3 andere instances komen voor de dungeon met the Lich King. Anders is de hele expansion alweer klaar.

p.s. Net begonnen met DK, heb eerste paar quests gedaan. Unholy valt voor mij af om mee te levelen, maar zijn er hier mensen die wat kunnen vertellen over Blood en Frost? zelf lijkt me frost wel interessant, maar als Blood echt overduidelijk sneller is (in killen en minder downtime) dan ga ik gewoon blood. Frost lijkt me echter wel handig om in instances te komen als tank, waar er echt veel te weinig van zijn op onze server. Moet ik wel wat dps talents opofferen.

Laatst bewerkt: 17 nov 2008
  8. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Volgende patch komt Ulduar uit, dus content komt er nog genoeg aan. :)

9. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Een aanrader voor degene die World of Warcraft spelen, namelijk de film 'Ben X'.

10. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Unholy doe je meer aoe dmg, je kan meerdere mobs aan, lekker snel mount speed en geen dura loss.
    En pet!

Blood is onsterfelijk door super veel heals en single target dps.

Frost is leuk maar niet te doen, te weinig dps en meer op tanken gericht.
    Je kan er mee levelen, heb ik ook eventjes gedaan, je kan alles rangen of close combat.

Blood heb ik zelf nog niet gehad, ben nu unholy en werkt heerlijk, alleen ziet soms blood er leuker uit dmv single target dps.
    Alleen kan mount speed + ghoul niet missen. :)

11. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0

Kijk eens wie we daar hebben _O_

12. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
  13. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik hoorde dat je zonder ghoul echter wel crap is. En hoe gaat het ongeveer met AoE'en dan? rotation etc. p.s. kan je even laten zien hoe jouw unholy spec eruit ziet.

14. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat betreft de specs van de DK. Ik heb ze allemaal even geprobeerd. Maar ik blijf toch bij Blood. Niet alleen is de damage werkelijk waar 'insane', je bent ook nergens van afhankelijk (Lees: ghoul etc.) wat voor mij heel prettig speelt. Unholy vond ik ook wel leuk maar zeker minder dan blood. Bovendien stoorde ik me aan het feit dat als je mount en unmount je minion elke keer weer uit de grond moet komen wat toch gauw 5-10sec duurt. Maargoed, elke spec is goed. Ligt meer aan jouw eigen voorkeur.

15. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Blizz heeft zijn best gedaan hoor, Howling Fjord is tot nu toe de tofste area ooit in WoW.

Heb er zo'n 70 quests gedaan, en nu kan ik nergens meer nieuwe halen, terwijl de achievement het over 105 quests heeft.

Maar ben inmiddels maar naar BT gegaan, ook dat bevalt me tot nu toe zeker, met die tanks bv. :D

Hard op weg naar lvl 72 op mijn Lock, die ik toch maar Felguard/Siphon Life gespecced heb voor t levellen, gaat echt 100 keer makkelijker dan met DestrOOM. ;)

16. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    deze uitbreiding pik ik vanmiddag even mee. maar zijn er geen tekorten? zijn ze vermoedelijk wel verkrijgbaar bij bart smit frs dixons etc?

17. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij is de standaard versie nog prima te krijgen. Zeker bij grote winkels als Media Markt etc.

18. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    druid lvl 71, ben gelijk gestopt. Veeeels te druk bij ons op de server.
    dus ben death knight gaan lvlen. lvl 67 en 'n half, unholy spec ofc :D.

-bij mij op de server is al guild die 17x lvl 80 heeft :eek:
    -en hoogste DK is .. rond 76-78 :|

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik snap niet hoe die moving speed nou zo'n groot verschil maakt. En ik wil eigenlijk niet afhankelijk zijn van de ghoul. Het is verdomde lastig om te kiezen :+ Blood is echt flex, maar frost lijkt me ook vet :+ en denk dat je met frost beter kan tanken tijdens het levelen.

20/51 lijkt me goeie combinatie om mee te dps'en én te tanken op level80 trouwens :+

20. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha, Unholy begint al een maatstaaf te worden lees ik! Vraag me af of de mensen die Unholy zweren voor het leven, ook uberhaubt serieus een andere tree geprobeerd hebben. Lijkt wel alsof het tegenwoordig 'vanzelfsprekend' is om Unholy te zijn ofzo.

Iemand hier full frost? Heb zelf maar een half lv getest, daarna vond ik het namelijk wel best. Dikke frost strikes wel..

Edit: <3 Dancing Rune Weapon! Dat ding kopieerd exact jouw moves/spells/abilitys. Doe jij een Heart Strike, doet dat ding er gelijk ook 1, waarvan de damage identiek is aan jouw damage.

Laatst bewerkt: 17 nov 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina