Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bartjan25

    bartjan25 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor jullie antwoorden,kom er nou wel uit wat het probleem is.
    zeer vet spel trouwens,in het begin was het ff wennen,maar als je ff doorzet vooelt ie heerlijk aan
     
  2. Emma

    Emma Guest

    Even een vraagje voor de echte insiders: is dit een leuk spel om bijv. een paar keer per week een uurtje te spelen? Of moet je hier echt meteen 3 uur per keer voor gaan zitten, dat is het beeld wat ik nu een beetje heb namelijk :)
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik zou wel eerst een middagje gaan zitten om er goed in te komen, daarna kun je gerust een uurtje per avond spelen. Er zijn best veel quests/missies waar je +/- een uurtje mee bezig bent dus dat kan prima. En het verhaal is nu ook weer niet zo ingewikkeld dat je de draad kwijt raakt als je het spel een tijdje laat liggen.
     
  4. Emma

    Emma Guest

    Ah mooi! Dan ga ik eens kijken of er animo is om dit spel te kopen, dankjewel voor je antwoord :thumbs:
     
  5. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gelezen dat het ook af en toe uit de lucht valt. Ben het zelf nog niet tegen gekomen, en denk ook dat heel makkelijk te missen is.
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Waar kan ik mijn Brotherhood suite laten fixen? Is namelijk niet meer helemaal lekker.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Je moet even zo reiskaravaan opzoeken. Deze kunnen meestal wel een aardig eindje fixen, maar hou je caps wel gereed gezien het aardig wat kost. Anders moet je even zelf investeren in skills zodat je ze later met hulp kan repareren. Meestal vind je dat spul ook wel in gereedschapskisten die in het spel verwerkt zijn. ;):9
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    iemand een tip om aand e 50 computer hacks te komen?
     
  9. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Net zolang zoeken tot je er 50 hebt gedaan?
     
  10. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je na de mainquest geen sidequests meer doen ? ( anders moet ik nu gaan stoppen met de mainquest denk ik ).
     
  11. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, kan inderdaad niet. Ik heb de savegame voor de mainquest gereload zodat ik alle sideguests en miniquests nog kan doen ;)
     
  12. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Eindelijk na bijna 70 uur en alle sidequests te hebben het spel uitgespeeld :cool:

    Super spel, hoop dat ze snel een vervolg/extra missies oid gaan uitbrengen. Enige wat ik nu nog moet doen is de laatste bobbleheads vinden.. moet ik een hele oude savegame helaas voor pakken omdat ik 1 gemist heb ik Black Rock die opgeblazen is.

    49/50
    970/1000
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    na welke missie kan ik nou die power armor training doen?
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ah,

    wil ik ook wel weten. Ik ben enkele malen de lijken van Brotherhood of Steel leden tegen gekomen, dus natuurlijk goed buit gemaakt.

    Overigens vraag ik me ook af waar ik die palletjes kan kopen die je nodig hebt om een slot te kraken? Hoe heten ze ook alweer, Bobby Pins?

    Nóg een vraag! Hoe kraak ik een computer? Met m'n stomme kop natuurlijk de Tips weggeklikt en ben het nu helemaal kwijt. Toen ik review deed is't me paar keer gelukt, sindsdien game niet aangeraakt. Nu weer wel dus, en kan/weet het niet meer! 8)
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    je kiest een woord, dan geeft hij aan hoeveel van de letters kloppen bijv 3/8

    dan zoek je een woord wat 3 dezelfde letters heeft als t woord wat je net gekozen hebt etc etc etc

    niet vergeten, als je nog maar 1 poging over hebt kun je gewoon exit doen en overnieuw beginnen.
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, echt stom is dat. 8) Je kan gewoon eindeloos blijven proberen zonder dat hij hem blokkeert als je het slim speelt.

    Heb hem vanmiddag dus ook gekocht, leuke game tot nu toe. Hou wel van dat apocalyps-sfeertje. Heeft veel weg van Oblivion qua gameplay, vooral de melee combat en de inventory(Pip-Boy). Was dus wel handig dat ik die heb gespeeld, is het allemaal net ff wat makkelijker.

    Zit nu in Megaton te klooien, maar wat houdt die Radiation in? Het is dus een soort straling maar wat zijn de effecten ervan? Gaat je health dan omlaag ofzo?
     
  18. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Je ziet linksboven in je Pip-boy 3000 een radiation meter. Radiation is straling, als je er teveel van krijgt ben je dood, dat gebeurt als hij op 1000 zit. Dit staat los van je Health.
    Je kan bij een dokter je radiation laten weghalen, of met het innemen van "Rad Away".
    Als je zelf een "My First Infirmary" koopt bij de winkel in Megaton, kan je in je huis zelf je radiation weghalen, ledematen genezen en jezelf genezen. Die laatste twee kan ook met slapen, dus eigenlijk is het alleen voor je radiation handig. Je kan er ook geneesmiddelen mee maken, maar dat duurt erg lang en is niet echt de moeite waard.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    als je radiation sickness hebt (dat krijg je al als je RAD boven de 200 komt) dan heeft dat ook effect op je stats, je maakt minder snel criticals etc
     
  20. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Die achievement heb ik ook niet, de quest is wel completed en kreeg de xp ook. 2e x proberen hielp ook niet helaas. |:-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina