[Discussie] Bestaat er buitenaards leven?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 24 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Op de Youtube heb ik van die fimpjes gezien waar je de Death star boven Amerika ziet hangen,erg cool gedaan maar ga ze nog eens zoeken.

De Enterprise E vond ik anders wel erg vet,bestond die maar echt.:)

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ow ja, die aankondiging van NASA. Zoals verwacht natuurlijk niks interessants. (Voor ons iig)

Hubble Directly Observes a Planet Orbiting Another Star

Image above: Artist's concept of the star Fomalhaut and the Jupiter-type planet that the Hubble Space Telescope observed. A ring of debris appears to surround Fomalhaut as well. The planet, called Fomalhaut b, orbits the 200-million-year-old star every 872 years. Credit: ESA, NASA, and L. Calcada (ESO for STScI)

http://www.nasa.gov/mission_pages/hubble/science/fomalhaut.html

En

140 years of UFO sightings - Part II

140 years of UFO sightings - Part III

Laatst bewerkt: 16 nov 2008
  3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wat maan shizzle:

[yt]22pk2polNeA[/yt]

[yt]XyYto9H85Gw[/yt]

[yt]WAp2Ni9frJE[/yt]

[yt]4kWMplKNwgs[/yt]

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Weinig bewijs, veel vage theorieën. Wat willen ze überhaupt beweren in dat eerste filmpje? Dat de foto's zijn bewerkt? Wat is daar zo bijzonder aan?

5. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ja hoor, die documenten zijn echt mooi nagemaakt :)

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Heb geen enkel van die filmpjes zien maar heb ooit wel eens een documentaire gezien genaamd "Darkside of the moon" (of zo iets in die aard). Hierin werden allerlei bewijzen getoond en getuigenissen afgelegd dat de reis naar de maan fake was.

Op het einde zag je wel hoe al die getuigenissen uit een script kwamen enzo. Het doel van die documentaire was eigenlijk om aan te tonen hoeveel invloed media niet heeft.

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hoe ben je daar ooit achter gekomen? :eek: 8)
    Het bijzondere daaraan is dat er dus iets is wat het waard is om weg te photoshoppen. Er is dus meer op de maan dan dat ze ons vertellen, anders was het niet nodig om met die foto's te klooien.
    Is toch op zijn minst verdacht wat allemaal wordt aangedragen in die filmpjes? Of ben ik nu weer eens idioot bezig?

@Volkoren: Wel een erg gemakkelijk argument. :):

8. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Juist,er zijn zoveel sappige details die ze ons niet vertellen.
    En de Maan heeft zeker zijn geheimen,of het nu gaat om iets groots of niet.

Er worden met de tijd altijd wel nieuwe tennisballen in de ruimte gesignaleerd,met zeker de benodigde vreemde objecten.

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nou ja, ze kunnen toch gewoon sterren wegeditten, of gruis, weet ik 't wat, zodat de foto's mooier worden?

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Puur theoretisch gezien natuurlijk wel, maar die plaatjes zijn niet gemaakt om mooi te zijn.
    Die zijn gemaakt om alles te laten zien 'hoe het daar buiten echt is', voor wetenschappelijke redenen enz.
    En stel dat ze wel waren gemaakt om mooi te wezen, waarom de rest wegpoetsen, en er dan over liegen?

Nee, er zit veel meer achter dan wat gruis weghalen om het mooier te laten lijken.

Hier bv. nog een verdacht feitje mbt de maanfoto's:

NASA zegt altijd dat we toegang tot 'alle' foto's hebben. Jaja...

Maar wat in die filmpjes besproken wordt is natuurlijk maar het topje van de ijsberg over de maan.

Hier een redelijke link met een hoop vreemde dingen.
    Geen mooie site, maar het doet wat ie moet doen.

edit: Ach, ik plaats deze trailer ook maar in dit topic :+
    [ign]692255&downloadURL=http://moviesmovies.ign.com/movies/video/article/930/930500/startrek_spot1_111708_flvlowwide.flv[/ign]

Star Trek nooit gekeken, maar dit ziet er wel interessant uit. Wel jammer dat ik al een aantal bekende gezichten lijk tegen te komen.
    Vind ik altijd jammer aangezien ik de acteurs nooit los kan zien van hun vorige rol.
    Maar misschien heb ik wel verkeerd gekeken, en zit er geen enkele bekende tussen.

Laatst bewerkt: 19 nov 2008
  11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Naja, ik blijf het vreemd vinden van die foto's. Dan vind ik die geairbrushte foto's van zogenaamde maanstructuren een stuk interessanter.

Maar iets anders. Er zijn mensen (waaronder ex-astronauten) die beweren dat het binnen en buiten onze atmosfeer wemelt van de UFO's en dat de regeringen over de hele wereld dat stil proberen te houden. Als dat zo is, waarom is het dan voor gewone stervelingen mogelijk om (weliswaar met een smak geld) een ruimteritje te maken? Vanaf 2009 moet het mogelijk worden om voor 2 ton aan euro's voor even ruimtetoerist te zijn. Als ze daadwerkelijk iets te verbergen zouden hebben of de kans liepen dat hun geheim werd blootgelegd zou dit soort mogelijkheden wel de kop in worden gedrukt.

12. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    De regering heeft wel nog meer dingen te verbegen,en die UFO's -even ervan uitgaand- zijn nog maar onze kleinste zorg anders hadden we hier niet meer vrolijk rondgedarteld hoewel een aanval altijd kan.:b:
    Die vluchtjes zullen gewoon te doen worden zoals er gezegd word,hebben de rijke lui wat om naar te kijken en speculeren.

@ Dulle

Woow Star Trek,jaja lekker laat maar komen die film.
    Maar hier zit dus een trekkie,alleen dan van het mildere soort maar toch ik vind het een heerlijk universum.

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Huh? Ik snap echt geen kont van wat je zegt en wat dat te maken heeft met wat ik zei O-)

14. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Jemig:)
    Wat ik bedoel is dat ik er niets van geloof,en dat die toeristen vluchtjes waar je het over hebt gewoon door kunnen gaan.
    Buitenaardse wezens bestaan zeer zeker,maar die UFO's zoals men ze nu neerzet en waarneemt nee daar geloof ik totaal niets van.
    En vandaar een beetje m'n sarcastische opmerking,over dat een aanval er altijd inzit.:b:

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ok, dat kon er niet helemaal uithalen :+

Ben benieuwd hoe Dulle er over denkt.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

http://www.virgingalactic.com/

Had ik maar 200k :'-(

Maar écht hoog gaan ze dus niet. In ieder geval niet hoog genoeg om de maan/mars ed. eens goed te kunnen bekijken.
    Hoe het zit met de zichtbaarheid van de andere outerspace dingen weet ik niet. De vluchten zijn iig vooral bedoeld om de aarde eens goed te kunnen bekijken.

Ik heb er natuurlijk ook geen definitief antwoord op. Er zijn gewoon verschillende mogelijkheden. (Ze komen btw niet allemaal van mij, ik som ze gewoon even op)
    • Er is niks te zien.
    • Er wordt door NASA/regering of wie dan ook gezorgd dat ze een 'route' nemen waar niks te zien is
    • Zó vol met UFO's zit het nou ook weer niet, dus ze nemen het risico, en mocht iemand iets zien worden ze na de vlucht benaderd door mensjes die hun op het hart drukken om absoluut niks te vertellen. Foto's en video's worden in beslag genomen
    • Ze moeten voor de vlucht een contract ondertekenen waarin staat dat ze niks mogen vertellen
    • Ze laten de eerste vlucht crashen zodat ze dus op die manier het hele programma lynchen
    • Er is tegen die tijd disclosure, en het maakt niks uit als de mensen iets zien.
    • Het hoort bij het disclosure proces
    • Er gaan geen gewone burgers omhoog, maar regeringsmensen die je om de een of andere reden op het verkeerde been wilt zetten
    Nogmaals; dit zijn niet allemaal mijn theorieën.

Trouwens; als je dat filmpje zo bekijkt lijkt het gewoon alsof Virgin veel verder is met hun techniek dan NASA (iig verder dan NASA laat weten aan ons ;))

En speciaal voor MaxxRaptor een filmpje van een UFO. Ik weet dat je er stiekem van geniet. :+
    [yt]5R_uNUELwRU[/yt]

*

We all know UFOs are real. All we need to ask is where are they from.
    -Dr. Edgar Mitchell, 1971

*

We have contact with alien cultures.
    -Astronaut Dr. Brian O'leary

*

There ARE things out there! There absolutely is!
    -Major Robert White exclaiming over the radio about a UFO encounter taking place on a 58 mile high X-15 flight on July 17, 1962. He later reported, I have no idea what it could be. It was greyish in color and about thirty to forty feet away.

*

Professor: What REALLY happened out there with Apollo 11?

Armstrong: It was incredible, of course we had always known there was a possibility, the fact is, we were warned off!(by the Aliens). There was never any question then of a space station or a moon city.

Professor: How do you mean "warned off"?

Armstrong: I can't go into details, except to say that their ships were far superior to ours both in size and technology - Boy, were they big!...and menacing! No, there is no question of a space station.

*

"At no time, when the astronauts were in space were they alone: there was a constant surveillance by UFOs."
    -Astronaut Scott Carpenter

*

It followed us during half of our orbit. We observed it on the light side, and when we entered the shadow side, it disappeared completely. It was an engineered structure, made from some type of metal, approximately 40 meters long with inner hulls. The object was narrow here and wider here, and inside there were openings. Some places had projections like small wings. The object stayed very close to us. We photographed it, and our photos showed it to be 23 to 28 meters away.
    -Cosmonaut Victor Afanasyev commenting on a UFO sighting that occurred while en route to the Solyut 6 space station in April of 1979.

*

At one stage we even thought it might be necessary to take evasive action to avoid a collision.
    -Astronaut James McDivitt commenting on an orbital encounter he and Ed White had with a ;weird object with arm-like extensions which approached their capsule. Later in the flight they saw two similar objects over the Caribbean.

Nee hoor, NASA rommelt niet met de foto's 8) Er is echt niks te verbergen!

(ik had gisteren mooiere foto's, maar ik vind ze al niet meer terug :'-()
    http://www.thelivingmoon.com/43ancients/02files/Moon_Images_Menu.html
    http://www.marsanomalyresearch.com

17. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk dat is dus een van de enige vreemde dingen die mij persoonlijk steeds laten twijfelen. Waarom telkens dingen vervagen, weglaten, wegknippen en dergelijke. Ik haal regelmatig foto's van het internet vandaag waarbij sommige delen ruimte gewoon zijn weggeknipt door NASA, dus gewoon een puur zwart stuk. Ze maken het zichzelf gewoon moeilijk.

Edit: weggeknipt

Maarja, voor hetzelfde geld passen de foto's aan omdat er waardevolle informatie op staat iv.m. nieuwe edelmetalen, metalen of andere dingen die gebruikt kunnen worden voor wapenindustrie, medicijnen makelij of andere wetenschappelijke doeleinden die ze andere landen liever niet toevertrouwen.

Laatst bewerkt: 20 nov 2008
  18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Holy hell wat een droom moet dat zijn _O_ Jammer dat ik er voorlopig de knaken niet voor heb :+ En nog minder is dat ik het toch niet durf. Ik poep 'm al op normale vluchten.

De enige twee redenen dat ik twijfel aan onze regeringen zijn dat veel ex-astronauten uitspraken doen zoals Dulle hierboven plaatst, en dat er een heleboel mensen zijn die zonder biased te zijn beweren een UFO te hebben gezien. Voor de rest vertrouw ik foto's en filmpjes vrijwel nooit. Die zijn zo makkelijk te vervalsen.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  20. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Oow hier komen nog vast games over,films zijn er al van.
    Tja altijd wel leuk om te zien,hoe we er aan gaan.}:]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina