Gears of War 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wow, wat is de singleplayer sterk dit keer. Ongelofelijk bruut! _O_
     
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Wilt iemand onlinen?
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kwam dit net ook posten.
    Deze game is episch! _O_ (net uitgespeeld)

    Op naar Insane. :cool:
     
  4. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is online vet man :) Speel nu bijna alleen 'terretories' omdat ik King of the Hill echt vet vind. Sta er nu rond de 10.000ste op de leaderboards. Het is gewoon geweldig, kan er uren over lullen maar gewoon fantastisch!

    Als ze dat zagen maar eens laten kappen, want dat is écht het enige minpunt aan de game.

    En misschien nog een minpunt, dat ie zo snel matches heeft. Ik ging naar de wc en toen was de match al dik aan de gang. Binnnen 10 a 20 seconden zit je in een game. Terwijl ik zo snel niet naar de wc kan :cool:
     
  5. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm... raar, ik kan altijd 10x naar de wc gaan en nog een paar keer in mijn neus peuteren voordat 'ie een match gevonden heeft :+
     
  6. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, dat hoor ik ook al heel veel. Maar bij mij (gelukkig) niet!
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.684
    Leuk Bevonden:
    17.893
    Vind de game erg mooi, echt walgelijk mooi zelfs sommige stukjes. Die grotten zijn echt legendarisch. Al die tombes erin etc. of dat huge kasteel van de Queen, echt prachtig.
    Verder vind ik hem nog niet beter dan deel 1, vind hem ook niet bigger, better of baddas...ik zie liever kleinschalige gevechten waar tactiek bij komt kijken met coveren etc. zoals in Gears 1. Niet tegen huge monsters knokken die zo repetitief zijn als het maar kan. Het verhaal vind ik ook niet beter..wat is nou de toevoeging, alleen maar dat Dom zn chick zoekt? Lekker simpel ook he. Er zitten wel meer cutscenes in heb ik het idee, en de huge draagbare mortiergun en de machinegeweer gun zijn wel geweldig. Ook dat chainsaw duelleren is echt geniaal, alleen jammer dat dat zo weinig voorkomt. Heb het nog maar 1x gehad en zit nu aan het eind van Act 4.
    Vind de singleplayer tot nu toe wel minder dan deel 1...mede omdat het nu veel meer on rails is die zooi. En de AI van Dom is net zo 'dom' als in deel 1. Gaat een beetje in t midden staan zonder enkele cover en wordt ie elke keer kapotgepeund..moet ik die jackass weer reviven. Aap.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2008
  8. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0

    Dus er word voorloopig niks aan de andere kwaaltjes gedaan.........
     
  9. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Kan je online op de computer ergens je stats bekijken? Die je hebt behaald in matchmaking? :)
     
  10. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
  11. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    jep. heb momenteel een k/d-ratio van 1.28. En dat terwijl ik vind dat ik superbagger speel. Beetje doortrainen, moet hij cker wel naar de 1.8 of 2 kunnen. :)
     
  12. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    The most lethal weapon is the Gnasher shotgun with almost 29% of all kills.
    Vind ik toch wel verrassend, aangezien ik vaker gechainsawed ben dan geshotgunned! Het is wel tof dat er geluisterd word en dat er wat gaat gebeuren. :thumbs:
     
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Heb net een paar uur zitten spelen met een paar amerikanen en ik moet zeggen dat ik zeer verrast ben.Ik heb eigenlijk nooit gedacht dat GoW een tactical shooter is terwijl er wel degelijk tactiek bij komt kijken. Goed weten hoe je je granaten moet benutten etc.*)

    Ik vind best wel snel een match maar is het normaal dat je na elke potje weer terug gaat naar de matchmaking lobby , en dan weer een match moet zoeken ?
     
  15. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan geen game vinden!! Mooi kut dit zeg! Heb hier nog nooit last van gehad! Laat EPIC HIER WAT AAN DOEN!
     
  16. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    jup. Is altijd ;)
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Matchmaking verpest het spel op het moment voor mij. Als ik mp wil spelen moet die aan, game selecteren en gaan. Gisteren vond ie na 10 minuten nog niks. Nat open, 20mb verbinding. Open tray ==> ander spel er in -_-
     
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Bij mij kon die ook niks vinden, maar ik had NAT op strict staan. Heb ik nu veranderd en kan nu binnen een paar minuten een match vinden.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kan iemand me even vertellen wat de 15 verschillende wapens zijn, en wat de 11 unieke executions zijn?
    Van de wapens moet ik er nog 1, maar zou niet weten welke. Of die kill die je op het laatste maakt met de Hammer of Dawn moet niet meetellen voor de achievement?
    Dan heb ik een MP map nodig waar ie ligt. :+

    En van de executions heb ik er 8/9 van de 11, maar ik kan alleen de Torque Bow bedenken die ik nog moet. :9

    Trouwens best erg om te zien bij je War Journal hoe klein dat streepje is bij je progression voor de Seriously 2.0 achievement. 8)
    Ik zit nu op de 1100 kills, en het streepje is nauwelijks te zien.
     
  20. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Youtube is je vriend, 10 minuten nadat het spel uit was stonden alle video tutorials al online ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina