Vind de game erg mooi, echt walgelijk mooi zelfs sommige stukjes. Die grotten zijn echt legendarisch. Al die tombes erin etc. of dat huge kasteel van de Queen, echt prachtig.
Verder vind ik hem nog niet beter dan deel 1, vind hem ook niet bigger, better of baddas...ik zie liever kleinschalige gevechten waar tactiek bij komt kijken met coveren etc. zoals in Gears 1. Niet tegen huge monsters knokken die zo repetitief zijn als het maar kan. Het verhaal vind ik ook niet beter..wat is nou de toevoeging, alleen maar dat Dom zn chick zoekt? Lekker simpel ook he. Er zitten wel meer cutscenes in heb ik het idee, en de huge draagbare mortiergun en de machinegeweer gun zijn wel geweldig. Ook dat chainsaw duelleren is echt geniaal, alleen jammer dat dat zo weinig voorkomt. Heb het nog maar 1x gehad en zit nu aan het eind van Act 4.
Vind de singleplayer tot nu toe wel minder dan deel 1...mede omdat het nu veel meer on rails is die zooi. En de AI van Dom is net zo 'dom' als in deel 1. Gaat een beetje in t midden staan zonder enkele cover en wordt ie elke keer kapotgepeund..moet ik die jackass weer reviven. Aap.
Laatst bewerkt: 18 nov 2008