Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik heb een vraag. Is Fallout 3 op de xbox 360 mooier dan wanneer je de pc versie insteld op 1280x1024 AA 4 samples, filtering 8 samples? Of is het te vergelijken. Ik neem natuurlijk wel aan dat Fallout 3 in 1080p op een Full HD tv kan worden gespeeld.
     
  2. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    even een vraagje: ik ben bezig met die side quests van Moira (boek schrijven) en nu moet ik een observer plaaten in een POD ergen in Memorial nog wat..... ik heb meer dan een uur daar ondergronds rondgelopen maar weet niet waar ik dat ding zou moeten plaatsen... iemand een idee?
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    he observer plaatsen :confused: ik heb die wasteland guide helemaal gedaan en ik kan me dat echt niet herrineren.

    ik zou gewoon oudere savegame laden ;).


    ik heb het niet op pc gespeeld in 1280x1024 maar volgens mij is het gelijkwaardig aan de 360 versie. op 1600x1200 is het op pc wel stukken mooier.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2008
  4. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Onderin, in de kelder... Bij die eitjes.
     
  5. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben ook voor moira bezig moet iets gaan doen voor haar de 7 mole rats ben ik ondergronds gegaan maar ik snap niet zo goed wat de bedoeling is moet ik ergens op een knop duwen of zo
     
  6. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes!!!! dank je ... dat bedoelde ik.....

    @susanne: je moet die Mole rats met je repeller stick doodslaan en dit 2x voor de quest en 10x extra voor de optional quest
     
  7. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat is het juist, die eieren liggen op wel meerdere plekken. Als ik me goed herinner als je de eerste keer naar binnen gaat (dat was toch onder een memorial place of zo) kun je daar naar beneden dan naar links of naar rechts of rechtdoor. Net die 1e kruising rechtdoor liggen rechts die eieren waarin je dat kan leggen.

    Ik was ook namelijk dat hele gebied afgegaan en dacht iets bij die Queen te moeten zoeken... :eek:
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2008
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Zit onderwater in de boeg, save wel even voor je onderwater gaat. Je gaat waarschijnlijk wel 1 of meerdere keren dood omdat je verdwaald.

    Lijkt me inderdaad een bug. Ff reloaden en je bobblehead ook niet vergeten.

    Je moet aan de achterkant van dat monument ff op een " opstapje " hoppen en dan door die deur gaan. Dan kom je in een soort buizenstelsel waar allemaal mireluks lopen en ook allemaal eitjes staan. Plant je observer in 1 van die kolonie eitjes en je quest is complete. Optional is geen enkele mireluk aan te vallen.

    Je hebt een wapen, repellent stick ofzo.. Melee ze daar mee (Waar dan ook ter wasteland) en je bent klaar.
     
  9. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1
    oh maar ik heb ze allemaal doodgeschoten kan ik ze dan nog wel vinden in wasteland
     
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Jinnga: Ben je hostile gegaan nadat je Ian West had gesproken? dan denkt hij namelijk dat je een pshycho bent en wie luister er naar een pshyco? (dit is de uitleg van de guide!)

    Btw Grave: tis inderdaad een mooi excuus om hem nogmaals te spelen. Wat een heerlijke game om alles te ontdekken!

    Mole rats kan je nog wel vinden in het wasteland (ik heb er daar negen neer getikt en daarna pas de laatste daar doodgeslagen) Pas wel opo dat je follower ze niet neerschiet voor dat jij ze kan slaan!
     
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wat is dat eigenlijk wanneer het beeld vaag word en je een heel hoog piep geluid hoort? Ben nu trouwens bij dat stuk dat je in zo'n hospital bent met allemaal van die super mutanten, het probleem is ook dat je niet meer kunt rennen, alleen heel langzaam lopen. Is hier nog een oplossing voor?
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2008
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Huh wat bedoel je wanneer?
     
  13. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt een heel erg vet spel, zit nu alleen met een dilemma:

    Ik kan nu die ghouls killen, maar kan ook besluiten om die ghouls in tenpenny tower te laten en iedereen te moorden.. wat zal ik doen? wat is de beste optie? Ik ben evil btw. En weet iemand waar al die keller family transcripts liggen?
     
  14. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij bedoelt dat je dan gewoon overencumbered bent, dan ben je dus te zwaar en kan je niet snel meer lopen. en als je beeld vaag wordt heb je teveel drugs geslikt (zoals mentats, psycho etc.).
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18

    Als de ghouls helpt via onderhandelingen word je goed: maar drie dagen later maken de ghouls de mensen zelf af

    Als je de Ghouls helpt door de Feral Ghouls los te laten word je nog evil

    Als je de Ghouls dood schiet word je ook evil!
     
  16. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ben je niet gewoon overbeladen met fri itensz?

    Eerst Tenpenny (Bovenin op het terras van zn suite) en alle humans uitmoorden, dan de ghouls binnen laten, dan alle ghouls killen. Veel meer evil kan niet ^^.
     
  17. HypnoNL

    HypnoNL Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Een oude save herstarten kan nu dus niet meer dus kortom: ik ben genaaid

    Als ik levend zonder equipment de missie volbreng: American Dream waar raden jullie me dan aan om nieuwe equipment te kopen ?
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    De quest american dream is super goed te doen.

    GA niet het gevecht aan met de enclave (totdat je hoeft) maar praat je eruit. Wanneer je moet vechten dan pak je hun powerarmor en hun laser wapens. Veel van de gevechten heb je ondersteuning van de Droids dus dat komt wel goed! Zodra je bent ontsnapt ga je naar rivet city en koop daar nieuwe wapens (die bij je stijl passen en nieuwe ammo) check ook the underwordl cafe uit als je de quest heb gedaan voor Abraham Washington (in rivet city) dan kan je namelijk daar bij dat vrouwtje (Als ze het heeft overleeft) ontzettend veel ammo kopen!
     
  19. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je in Fort Independence bij de deur komt die leidt naar de lower levels? Ik kan de deur zien op mijn map maar ik kan er niet komen. Volgens mij map sta ik er precies voor maar ik zie geen doorgang, wel een paar stapelbedden en een muur. Onder het bed zit iig geen putdeksel ofzo.
     
  20. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    was idd erna... had niet het idee dat hij me zo weird vond, mijn karma is ook nogsteeds Good :x Ik ga wel gewoon verder, jammer dan
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina