Is er niet een welke telefoon past bij mij test ofzo?
Ik zit er namelijk aan te denken om een telefoon aan te schaffen inclusief abonnement. Dit omdat mijn k750i een beetje erdoorheen zit, en ik als het goed is voor een tijd een vast "inkomen" heb.
Mijn voorkeur gaat uit naar:
- een goede camera, niet alleen kijkend naar het aantal megapixels
- een simpele lay-out, ik hoef niet doodgegooid te worden met functies. een overzichtelijk menu is altijd fijn.
- een abonnement onder de 20 euro per maand
- geen klaptelefoon (schuif is nog oké)
- liever geen touchscreen
- ik zal de telefoon niet gebruiken als mp3-speler dus groot/uitbreidbaar geheugen is niet nodig.
- echter wel een groot genoegen geheugen om een stel foto's op te kunnen slaan.
- liever een wat dunnere telefoon (het is inmiddels aardig vol in mijn broekzakken )
Ik had al de Sony Ericsson C902 gezien, die ik overigens erg mooi vind, maar zou graag nog meer voorstellen horen. Ik heb namelijk ook nog wat kritiek puntjes gelezen op de C902 die ik liever niet zou zien (m.b.t. knoppen etc.). Deze heeft voorlopig nog wel mijn voorkeur
Ook zag ik de LG secret, die de benodigde functies heeft, een redelijk design, een mooi gratis horloge en een goed geprijsd abonnement. Deze heeft echter wel aardig wat kritiek op kieskeurig, dat ik nog maar eens grondig moet doorlezen. Aangezien mijn verwachtingen van al de extra's etc. niet zo hoog zijn omdat ik toch de helft niet zal gebruiken.
Dus, als je een idee hebt. Laat het me weten :b:
p.s. ik heb alleen nog maar op www.hi.nl gekeken.
Laatst bewerkt: 18 nov 2008