Ik had het bandje bijna afgelopen. De les van de volgende groep was al begonnen haha. Maar het was toen ik op de basisschool zat in groep 8. Dat was in de tijd dat het nog met een bandje was en die ging tot trap 20 geloof ik.
Ik was bij trap 19 gekomen en dat was het schoolrecord toen. Ik weet niet of dat dan hetzelfde is als op de hogere school, maar het lijkt me niet eigenlijk. Want trap 19 haalde ik op de hogere school niet meer, maar toen rookte ik haha.
In de eerste kwam ik tot 15, daarna ging het bergafwaarts en in mijn laatste jaar kwam ik tot 12 en daar had ik het zwaar zat mee. Ik moet wel zeggen dat ik vroeger absurd veel sportte, ik mocht dan ook geen spelcomputer van mijn ouders haha. En je moet toch wat. Ik had een achterlijk goede conditie, maar in de loop der jaren heb ik die aardig aan gort geholpen.
Maar ik betwijfel of trap 19 op de basisschool hetzelfde is als trap 19 op de hogere school. Het lijkt me eigenlijk niet, dus volgens mij is mijn hoogste dan trap 15 want ik neem aan dat jullie het ook over de shuttle-run test hebben die op de hogere school wordt gedaan. Volgens mij is de afstand anders lees ik net.
Laatst bewerkt: 20 nov 2008