[Discussie] Bestaat er buitenaards leven?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 24 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Zou best een aardige film kunnen worden. Het idee is aardig, maar Roland Emmerich heeft helaas nog weinig indruk op me gemaakt. Alleen Independence Day vind ik erg cool, maar da's ook een guilty pleasure van me :+

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Wacht, is ie van Roland Emmerich? :+ IMDB zegt anders dat ie van Scott Derrickson is.

Roland Emmerich komt wel met een andere film die ook min of meer in dit topic past.

http://www.filmofilia.com/2008/11/13/roland-emmerichs-2012-teaser-trailer/

Altijd als ik te veel achterelkaar over 2012 lees krijg ik een 'meltdown', dus ik weet eigenlijk niet of die film wel zo een goed idee is voor mij :p

3. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Oh fuck wacht, ik had helemaal niet naar de titel van je plaatje gekeken en dacht dat het automatisch om 2012 moest gaan :lol: Stom zeg. Zeker omdat ik onlangs nog de originele versie van The Day The Earth Stood Still gezien heb.

Maargoed, dan gaat m'n verhaal dus op voor 2012.

Ik ben overigens totaal geen fan van dergelijke remakes. Kan eigenlijk alleen maar afbreuk doen aan het geweldige origineel en meestal mogen ze niet eens in de schaduw staan van hun voorganger.

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Haha, ok. Over Roland dus: Hij maakt iig wel altijd films van epische proporties, en dat zorgt bij mij altijd al voor de nodige pluspunten.
    Wie heeft nu een goed verhaal nodig? :+ Van films als Godzilla, The Day After Tomorrow en Independance Day heb ik dan ook genoten :cool:

Over remakes: Zal vast en zeker kloppen als je eerst de originele versie hebt gezien.
    Als ik eerst de nieuwe kijk en daarne het origineel denk ik dat ik me dood zou lachen om het origineel.
    Kijk ik nou eerst het origineel dan zal ik er vast en zeker meer waardering voor hebben.

Ik kijk gewoon de nieuwe versies. Ik kan er gewoon niet tegen als de special effects zo knullig zijn gemaakt. 8)
    Zo is de King Kong van '33 ook een klassieker, maar ik kan me er zelf niet tot aan zetten om die te kijken vanwege de lachwekkende SFX. Jaja, voor die tijd was het indrukwekkend, maar ik leef in 2008, niet in de jaren '30 :9

Ik waardeer de klassiekers zeker, maar geef mij maar het spektakel en de geloofwaardigheid van nu.
    En een spektakel zullen The Day The Earth Stood Still en 2012 zeker worden!

5. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Er zijn ook films zonder actiescènes en special effects hè ;)

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    omg, echt waar. :eek:
    Die zijn het bekijken al helemaal niet waard.

:+

Mars: http://www.thelivingmoon.com/43ancients/02files/Mars_Images.html
    http://www.marsanomalyresearch.com
    Eens kijken of er ook zo een mars compilatie filmpje is. Kijkt toch wat prettiger dan die lelijke site

En nogmaals dit filmpje:
    [yt]KNZ2xve0zzI[/yt]
    Wordt vaker vergeten dat UFO's/Aliens niet alleen sinds de Roswell crash 'bestaan'

Hier zijn sommige van de foto's in wat hogere resolutie te bekijken.

Om maar weer ontopic te gaan... :p

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wat mooie plaatjes. Niet direct iets met ET's te maken, maar gewoon mooi.

Wat zijn wij hier op aarde toch onbeduidend klein. :eek:
    Wordt in deze filmpjes nog eens goed duidelijk gemaakt:

1e en 3e filmpje al eerder gepost, maar er zullen altijd mensen zijn die het nog niet gezien hebben.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Klinkt misschien gek, maar de mensen die het minst betrouwbaar zijn als het om ruimtewezens gaat, zijn ex-astronauten.

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Verklaar je nader.

10. Acolyptus

Acolyptus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De allereerste reactie op dit topic, en de beste.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Omdat dit zo'n select groepje is, zullen deze mensen zich altijd in een onaantastbare positie plaatsen. Zij zijn in de ruimte geweest, een plek waar vrijwel nooit iemand komt, of zal komen.
    Ik denk dat vele ex astronauten deze positie willen gebruiken. Ze willen laten zien dat zij daar geweest zijn, en daarom willen zichzelf in het nieuws zetten. Ze willen de mensen laten zien dat het echt heeeel speciaal is. Ze kunnen er makkelijk over liegen omdat ze weten dat er toch geen mens achter zal komen.

Het is een beetje lastig uitleggen, maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel...

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nee totaal niet eigenlijk. Alsof astronauten massaal gaan liegen over vliegende schotels omdat ze in de ruimte zijn geweest :+

Dat vind ik nog krankzinniger klinken dan astronauten die beweren dat ze vliegende schotels hebben gezien :D

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zeker ook de enige reactie die je gelezen hebt?
    Zou misschien een geldig argument zijn als zij de enigen waren die praten over ET's.
    Aangezien ze dat absoluut niet zijn kan ik dat maar moeilijk geloven dat ze het om de aandacht doen. Sowieso hebben astronauten geen extra aandacht nodig; het feit dat ze astronaut zijn/waren geeft ze al genoeg aandacht.

Trouwens.. Nu ik er aan denk. Ik denk dat als een astronaut verteld over UFO's/ ET's zijn reputatie er alleen maar op achteruit gaat. Hij zal dan voor de rest van zijn leven gezien worden als die achterlijke idioot die zit te blaten over UFO's.
    Het is een risico om openlijk over dit onderwerp te praten. Ook daarom denk ik dus niet dat astronauten het om de aandacht oid. doen.

Astroanuten behoren bij de meest betrouwwbare bronnen. Juist omdat ze zelf in de ruimte zijn geweest.
    (natuurlijk niet de enige betrouwbare bron, maar wel een van de belangrijkere)

14. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Bij dees hoeven we niets te vrezen als er Aliens echt aankomen,want de redding is nabij in de vorm van deze mannelijke held die ze flink gaat trappen.:)

15. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1
    We hebben gewoon een Superheld nodig in deze wereld om de Aliens te bestrijden. (Als ze komen..)

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Alien believers among us
    Klik op 'Videos like this'. Daar staan er nog 2.

Gelukkig wordt er steeds serieuzer over dit onderwerp gedaan. :)

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dit filmpje gaat over Thaise politiek. Denk dat je link niet helemaal klopt.

Edit: Onder 'tech' staat een filmpje over een man die beweert ontvoerd te zijn. Daarnaast bij gerelateerde video's nog 'in search of aliens', maar die werkt niet bij mij.

Laatst bewerkt: 26 nov 2008
  18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, als ik mijn muis over de link houd staat er wel gewoon de goede. Ook als ik er op klik krijg ik het goede filmpje te zien.

Zal wel even kijken of ik het filmpje op een andere manier kan linken.

edit:
    [yt]JSk_KRy975U[/yt]
    Dat is em.

[yt]mL4LNhCUEFE[/yt]

Laatst bewerkt: 26 nov 2008
  19. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    heb net die videolink in je handtekening gekeken . . . .
    dat was vet man, de NASA en de Amerikaanse overheid weet zoveel meer.
    Vooral dat stukje over de maan vond ik fantastisch, dan hoop je toch dat je er NOG meer van komt te weten
    props voor die film in ieder geval heb er van genoten :thumbs:

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Totaal niet waar, astronauten krijgen totaal geen aandacht meer deze dagen.. Iedereen is ze vergeten, maar ze zijn heel speciaal. Het is gewoon lastig uit te leggen, maar het is een beetje te vergelijken met een plek waar jij bent geweest, en al je vrienden nog nooit. Als je vrienden onverschillig zullen reageren zal jij (onbewust) de realiteit en fantasie een beetje door elkaar halen en dingen overdrijven.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina