Ik lees jullie nutteloze discussie van wie noob is en wie niet..
Ik zeg 1 zin... en meteen 30 post erop... best grappig als je het mij vraagt
Maar ik zal je uitleggen hoe het ongeveer werkt.
Een startende clan zonder achtergrond zal zichzelf moeten bewijzen snapje
Als een startende clan zonder achtergrond snellen conclusies gaan trekken wordt dat niet gerespecteerd.
Respect krijg je vanzelf dat is een kwestie van tijd, kijk jullie moeten gewoon goed oefenen. Als 1 speler erg skilled is redt je het niet, je moet als team werken. Krijg vertrouwen in elkaar en maak voor jezelf posities..
Oefen veel op gamebattles of consolegaming en pik is een lan mee..
Ik weet inderdaad niet wie of wat jullie zijn. Kijk van LC had ik wel iets gehoord maar dan weet ik ook wel genoeg van wat ik hoor.. De communitie is klein Jwz..
Wat je zou kunnen doen is het tegendeel bewijzen..
Ik zie dat jullie de clan serieus nemen en dat is een goed teken. Laat dat dan ook overkomen op de rest..
Verder hebben jullie negatieve feedback nodig want die zal je sowieso krijgen.. Geloof het of niet maar topteams hebben het veel zwaarder te voorduren..
Zo heb ik ook al meegemaakt dat iemand mijn tag had gestolen en dat er 1 dreigde ze naam te verandere in mijn tag met een letter erachter..
Dus Succes en trek je niet teveel aan van flame of soms mijn arrogantie
ps. Ik heb zovaak Succes gewenst dat ik dat woord blind kan typen als ik een rondje wordt omgedraaid met een blindoek en dan me toetsenbord moet vinden..
Laatst bewerkt door een moderator: 24 nov 2008