1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

VerteX Gaming.360

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door VerteX FresH, 22 nov 2008.

  1. Nethris

    Nethris Guest

    :9En dan komt een random persoon langs die deze discussie verergerd.
    Bedankt voor je hulp!
     
  2. iSteefie

    iSteefie EnVy Our Skills

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    haha random, weet je wel tegen wie je het hebt??
     
  3. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    hmm okay jij bent elke dag online
    Je hebt sowieso meer cod gedaan dan mij maar ik heb cod5 nieteens...
    Verder speel ik op moment alleen gears2 die ik sinds de release 14 a 15 uur heb gespeeld.. Verder geen game. Toch ben ik al rank 5, 1 van de weinige en zeker 1 van de eerste in zo'n korte tijd...

    LC was al helemaal niks. Ik snap niet dat jullie zo nep doen..

    Rhumor en quickness kom met feiten. Want ik kijk dwars door jullie heen en ik denk dat 80% dat doet. Daar hoef ik Maurice de Hond niet eens een peiling voor te laten doen

    Ciao K i D s
     
  4. Nethris

    Nethris Guest

    Nee, hoef niet te weten ook.
     
  5. iSteefie

    iSteefie EnVy Our Skills

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee dan ga ik het ook niet vertellen, anders vraag je het maar aan iemand. Maar dat jij niet goed genoeg bent voor VerteX zegt al genoeg, en me dan ook nog random noemen omg.
     
  6. VerteX FresH

    VerteX FresH Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Jordi ga nou eens lekker ergens anders doen alsof jij de ''pro'' bent en overal verstand van heb dat je blijkbaar niet heb,

    Maak lekker zelf een vVv Gaming topic en ga daar lekker flamen want dit heb geen zin;)

    @ iSteefie , ik weet wie jij bent en jij weet wie ik ben ,maar jij hebt mij nog nooit zien spelen op Cod5, en enkele keren via via op Cod4, dus ga nou geen mening over mij zeggen als je me bijna nooit heb zien spelen op 1 van deze games



    Danku
     
  7. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Huuh toenet zei je nog dat hij via via met jouw cod 4 hebt gespeeld dus hij heeft je wel zien spelen of lees ik het nou verkeerd
     
  8. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    Hahaha
    Sowieso een leugen want ik speel nooit hardcore

    Verder zou ik met 2 man van jou 5 mans team winnen
     
  9. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Fusion hij was niet op jouw gericht hij was op die reactie op die van iSteefie hij zegt dat hij via via met hem hebt gespeeld en op laaste zegt hij je hebt me nooit zien spelen op 1 van de spelen :confused:
    op dit dus
     
  10. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    ok sorry dan begreep ik het fout of staat het vaag:thumbs:
     
  11. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Het stond nogal vaag denk ik.
     
  12. Nethris

    Nethris Guest

    End good, all good.
     
  13. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar slaat die op :confused:
     
  14. Nethris

    Nethris Guest

    Jullie zijn elkaar niet meer aan het afzeiken, that's the good part.
     
  15. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeikte fusion niet eens want dat was een misverstand dus niets goodpart..............
     
  16. Rhumor

    Rhumor EffeX.360

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    wat kom je nou stoer doen tegen mij man je kent mij niet en je hebt me nooit zien spelen dus kom niet met conclusies die is goed of slecht ook al zat je in envy, fresh zat ook in envy en kwh dus dat betekent dat ie in iedere clantopic mag gaan zeggen dat ze slecht zijn? echt waar van die types zoals jij krijg ik echt schijt aan wij zijn hier om mensen te zoeken die willen joinen en niet voor het commentaar van iemand die denkt dat hij de oppergod is echt jonge donder toch lekker op al ben je de nummer 1 van cod dat kan me geen worst schelen maar laat ons lekker in ons waarde en ga naar je eige pro clantopic of site ik heb jou echt nog nooit succes zien wensen weet je dat, echt gewoon kinderachtig ben je bezig. dat was ook meteen het eerste dat ik op GS opmerkte, ik snapte er geen bal van waarom je een moderator was als je alleen maar andere afkraakt.


    goh wat kinderachtig zijn we weer, wij hebben nooit gezegd dat hij niet goed genoeg is. hij is een uitstekende Fifa 09 speler en binnenkort ook goed voor het cod team nu die vaak samen met mij speelt en ik hem veel op weg help


    @Quick

    Fresh zei dat hij enkele keren met hem had gespeeld, dus ga eerst leren lezen voordat je met zo een onzinnige opmerking komt.
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2008
  17. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    Ik lees jullie nutteloze discussie van wie noob is en wie niet..

    Ik zeg 1 zin... en meteen 30 post erop... best grappig als je het mij vraagt:lol:

    Maar ik zal je uitleggen hoe het ongeveer werkt.

    Een startende clan zonder achtergrond zal zichzelf moeten bewijzen snapje

    Als een startende clan zonder achtergrond snellen conclusies gaan trekken wordt dat niet gerespecteerd.

    Respect krijg je vanzelf dat is een kwestie van tijd, kijk jullie moeten gewoon goed oefenen. Als 1 speler erg skilled is redt je het niet, je moet als team werken. Krijg vertrouwen in elkaar en maak voor jezelf posities..
    Oefen veel op gamebattles of consolegaming en pik is een lan mee..

    Ik weet inderdaad niet wie of wat jullie zijn. Kijk van LC had ik wel iets gehoord maar dan weet ik ook wel genoeg van wat ik hoor.. De communitie is klein Jwz..

    Wat je zou kunnen doen is het tegendeel bewijzen..

    Ik zie dat jullie de clan serieus nemen en dat is een goed teken. Laat dat dan ook overkomen op de rest..

    Verder hebben jullie negatieve feedback nodig want die zal je sowieso krijgen.. Geloof het of niet maar topteams hebben het veel zwaarder te voorduren..

    Zo heb ik ook al meegemaakt dat iemand mijn tag had gestolen en dat er 1 dreigde ze naam te verandere in mijn tag met een letter erachter..

    Dus Succes en trek je niet teveel aan van flame of soms mijn arrogantie:thumbs:

    ps. Ik heb zovaak Succes gewenst dat ik dat woord blind kan typen als ik een rondje wordt omgedraaid met een blindoek en dan me toetsenbord moet vinden..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 nov 2008
  18. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    auwwchh:D
     
  19. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet zo moeilijk na een typecursus, er zitten streepjes op de j en f ;)

    Waarom moet trouwens iedereen zich altijd beter voelen? Of duidelijk maken dat hij beter is? Dit is het pats-topic niet O-)
     
  20. Rhumor

    Rhumor EffeX.360

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk is de clan al ruim een half jaar oud en stonden we hoog op gb, daarvoor ook als een team in fusion gaming, dus eigenlijk hebben we wel een achtergrond O-)
     

Deel Deze Pagina