Het probleem dat sommige met deze game hebben ligt gewoon aan het constant respawnen van de vijand in de singleplayer.
Schiet iemand dood, Schiet dan 2 man 10 meter rechts of links ervan dood, kijk weer terug en er staat weer iemand waar je de eerste net doodschoot.
Dat alle vijanden enkel op jouw schieten helpt daar ook niet bij.
Dit is trouwens niet alleen op veteran zo maar ook op bij de simpelste moeilijkheidsgraad.
En dat is ook de reden waarom ik deze game op super easy (Maar soms lijkend op veteran) heb uitgespeeld na op veteran begonnen te zijn. (En niet door het eerste level kwam)
De skills die je nodig hebt voor het uitspelen van deze game op veteran zijn naar mijn mening het volgende:
Rushen, rambo'en en heel veel geluk hebben.
Mocht je het niet doorhebben, ik heb een hekel aan shooters die bovenstaand systeem van respawnende enemy's hebben.
Ik wil namelijk gewoon van een veilige afstand alles kunnen clearen en dan pas weer verder gaan.
In rainbowsix vegas 2 kan dit wel en dat spel heb ik dan ook op de hoogste moeilijkheidsgraad uitgespeeld.
Zowiezo houd ik niet echt van shooters,
Ik koop ze wel maar altijd voor de multiplayer, (die van CoD:WaW is subliem, enkel de tanks moeten wat getweakt worden
)
Omdat shooters nu eenmaal het meest gespeeld worden online en al mijn vrienden het ook doen.
Vind het tegenwoordig wel leuk om te spelen, Zolang het maar gezellig is online en de mensen niet teveel lopen te zeiken omdat we een ronde verloren hebben.
En de singleplayer speel ik dan ook wel, zolang het maar leuk is. (Cod:Waw was redelijk leuk op recruit en regular)
Of als het co-op kan dan speel ik het wel altijd.
Anyway, Cod:WaW is een geslaagde van treyarch om een goed CoD spel te maken.
Het is echter jammer dat ze haast niets hebben verandert/verbeterd aan de basis die IW met CoD 4 had gelegt.
Klik om te vergroten...