1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: World at War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    tot nu toe bij elke call of duty is het beste om door te drukken, gasten kapot knallen en door rennen. zo heb ik veteran op cod 4 ook gehaald. in cod2 werkt het zelfde ook prima.
    als jij gaat blijven zitten in een hoekje blijven ze komen, je moet wel je plek veranderen en aanvallen.:)
    zoals RVDV zegt. Het is een combo van geduld, skill, tactiek en een beetje geluk.

    heb de game sinds gisteren en multiplayer is weer de bomb. de beta was al dope maar ga me weer uurtjes vermaken hier mee.
    heeft iemand de flammenwerpen al unlocked?:) ben nu in 2 uur gamen level 22. gaat rap zo.
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2008
  2. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Geluk en rushen is dikke zever want je moet meter per meter winnen en kleine stukjes vooruitgaan.Ik ben nu in de voorlaatste level en die is het moeilijkste.Ok soms heb je wat geluk maar je moet heel de tijd opletten met die grenades soms krijg je er 5 op je hoofd en ik maar heel de tijd terug gooien.En de smoke grenades moet je veel en goed gebruiken.Zo games speel ik liever op veteran dat is veel echter.
     
  3. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Alles wat je zegt klopt helemaal, maar ik heb het gevoel dat in deze COD op bepaalde momenten je teammates meer doen dan in voorgaande COD's. Op sommige punten hoefde ik bijvoorbeeld niet voorop te lopen, mijn teammates deden dat en dat gaf me wel een stuk minder het "scripted" gevoel dan bij COD4.
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    net lekker potje S&D, had een M1 Garand met Rifle nade en nee niet lopen campen gewoon rushen. van de 20 denk ik 5 a 6 tube kills :D

    vond wel te pimpen waard :) mee eerst 1000 punten ingame in cod 5 :)

    [​IMG]
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Noobtube. :+ Haha netjes hoor ;).

    Ik speel de laatste tijd bijna alleen maar Headquarters, altijd lekker veel actie op een bepaald punt. Ook Ground War is leuk met 18 man. :D
     
  6. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    wat zijn tube kills?
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die grenade launcher attachments dacht ik.
     
  8. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat Antrax zei, noobtube :9
    Iedere keer als je in COD4 werd afgemaakt door zo'n tube:"NOOBTUBE"! geroepen door iedereen :D
     
  9. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Man de voorlaatste level 'Heart of the Reich' is moeilijk overal grenades naar je kop ik kan er niet meer tegen
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2008
  10. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben sinds het weekend ook in het bezit van cod5 en voor een beetje bezig met de mp. Maar wat ben ik ontzettend slecht zeg, ik scheld mezelf echt helemaal de huid vol tijdens het spelen. Ik mis zo ontzettend veel, iedere keer als ik iemand zie dan zwaai ik er eerst linnks langs met mijn gun, en dan corrigeer ik natturlijk weer teveel naar rechts en zwaai ik er langs die kan langs. Ondetussen staat mij tegenstander rustig een sjekkie te draaien en praat wat met zijn makkers. Na enige tijd is ie het zat en dan besluit ie om mij met enkele doeltreffende en rake schoten te vernederen. Ik sta eigenlijk altijd onderaan in een potje en toch ben ik nu alweer lvl12... komt het nog goed met me of moet ik maar weer Fallout 3 gaan spelen?
     
  11. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag rank 25 geworden na 5 uur spelen en eindelijk de overheerlijke Type 100 gun :D
    Nu ff nog de Aperture sight erbij en dan is ie helemaal subliem :)

    Komt wel goed, gewoon veel spelen :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2008
  12. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    edit
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2008
  13. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ben sinds gister ook tijdelijk in het bezit van COD5:) De xbox van een vriend is kapot dus kan ik hem mooi spelen!
    Eventjes een uurtje gespeeld en ben nu level 7 volgens mij. Het ging eigenlijk meteen alweer goed net als met COD4. K/D Ratio is 1.80 en win Ratio is 5.0:+
     
  14. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben gisteravond eindelijk lvl 53 geworden en kan straks aan de slag met de PPSH :D Speel verder vooral met de STG 44 met flash hider! Heerlijk wapen!

    K/D ratio klimt nu eindelijk, aangezien ik eindelijk een favo wapen heb waarmee ik fatsoenlijke scores haal :D Ratio is 1.55 op dit moment.

    Speel eigenlijk alleen die WAR modus, omdat die zo ontzettend intens is!
     
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Oeh dit wapen was al heerlijk in COD 2!_O_
     
  16. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    vanaf welk level unlock je die STG44? relaxed wapen is dat idd. raap hem vaak op als ik hem ergens zie liggen.
     
  17. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Level 30 geloof ik
    Ik ben nu level 40 en speel het meeste domination
    K/D ratio is nu 1.16
     
  18. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    k ben nu level 24 volgens mij en heb een K/D ratio van 0.75:eek:
    Ik speel alleen maar War en gek genoeg sta ik bijna altijd 1ste of 2de

    Vind dat echt de vetste mode
     
  19. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht op de Kar-met wat cijfertjes, nog 5 levels te gaan. Ben nu lvl 26, alleen nog maar S&D gedaan, k/d-ratio 1.40.

    Totaal zo'n 300 kills, dus na elk potje veranderd mijn ratio weer.
     
  20. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    m, dan zou ik die stg44 gewoon moeten selecteren dus. Hij komt een beetje overeen met de AK47 uit cod4 toch?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina