Hij pass't echt ***. 3 man in de aanval in de 16 meter, simpele pass naar boven naar de dichtsbijzijnde speler om hem erin te tikken, speler pass't om een of andere reden naar mijn man ergens bij de cornervlag??? Ik hou a toch niet langer in om hem naar een speler te spelen die verderweg staat???
2 man achter, ik pass met mijn middenvelder een simpele terugspeel pass terug naar de verdediger die het dichtsbij is (en ver genoeg staat van die andere, die laatste man is, dus ik heb echt de juiste richting ingedrukt), pass't ie naar de laatste man waardoor de bal onderschept wordt door Drogba die de gelijkmaker vlak voor tijd inschiet
En dat zijn maar 2 van de vele (soms fatale, soms een kansrijke situatie verprutsen) voorbeelden.
WTF is er met de passing aan de hand. Bij vorige pes games had je het ook, maar veel minder en vaak denk je "och ja, mannetjes staan te dicht bijmekaar, kan gebeuren dat de cpu de verkeerde kiest" en was er een logische verklaring ervoor. Bij deze game heb ik zelfs extreme gevallen waarbij ik duidelijk naar voren wil passen, maar de bal ineens teruggespeeld wordt door mijn poppetje (echt tegengestelde richting, wtf)???
Ik ben nu echt para en vrees voor het ergste wanneer ik combinaties opzet en wil passen.
1 stap vooruit (beste ai ooit), 2 stappen achteruit van Konami
Klik om te vergroten...