1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bewezen: Joran van der Sloot is gek

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 25 nov 2008.

  1. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Nu.nl:
    Deze jongen is echt ziek in zijn hoofd. Hij geniet echt van alle aandacht en lult er maar op los. Je zal maar dit soort dingen over je verdwenen dochter horen, wat een hel.

     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2008
  2. Opgezwolle

    Opgezwolle Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor goed opsluiten die kerel.
     
  3. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    lol dit wordt zo langzamerhand hilarisch. ook dit heeft ie dus eerst zelf de wereld in gebracht om vervolgens te melden dat ie het weer verzonnen heeft.

    Wel erg triest dat je zo geestensziek bent
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    'T wordt tijd dat iemand hem laat verdwijnen.
     
  5. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Humm, eerste slimme zet van hem. Ipv alle domme acties die hij ervoor heeft gedaan. Fox News zal wel een zak geld hebben gegeven. Kan hij weer ergens opnieuw een huisje kopen. In de bak gaat hij toch niet.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2008
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Is een interview wat al dateert uit 2006. Ik snap echt niet waarom er zo'n media aandacht is voor deze zaak. Wat een omhoog geschopt verhaal zeg.

    Ik begrijp het trouwens wel: die blaaskaak met z'n kutprogramma + Telegraaf + Fox News. 't Is allemaal geen journalistieke top zullen we maar zeggen :emo:
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2008
  7. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha die lul komt elke keer met een nieuw verhaal, en als mensen dat verhaal net zo kut vinden als al het andere wat hij heeft lopen zwetsen, zegt hij ineens dat het verzonnen isXD. Wat een zielepiet is het zeg....
     
  8. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Laat voorop staan dat deze man een crimineel is en achter tralies moet. Maar er zijn alleen in nederland nog zo honderden net zo slecht als hem of zelfs slechter, met betrekking tot moord, handelen van vrouwen voor prostitutie of anders. Hij is echt niet de enige. Laat lekker de politie alles afhandelen en weinig aandacht aan besteden.L

    En nog iets, laat Peter R. de Vries maar lekker zijn persoonlijke ''battle'' met hem uitvoeren, het liefst niet in de publiciteit. En laat Peter R. de Vries, een arrogante misplaatste kwal, alstublieft ergens in marbella aan de kust liggen en niet meer van hem horen. Misselijkmakend mannetje met zijn owh zo stoere award(wat hij niet genoeg kan vertellen).
     
  9. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha damn, gast is gek. Verschrikkelijk om mensen dit weer te laten horen. Al dat onderzoek, aandacht en gedoe om die gast en dan loopt ie te dollen..
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Gek op geld ja...

    Kan iemand die kerol niet omleggen, eindelijk van dat gezeur af. We vallen in herhaling namelijk...
     
  11. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik een pistool had ofzo en het mocht van de politie, geen twijfel dan schiet ik em in 5 schoten dood, eerste 4 om te laten lijden... maarja dat zou jammer genoeg niet mogen

    btw, ga niet zeggen dat ik dat niet doe en/of dat ik ook gek ben, want ik weet zeker voor 100% dat er wel heeeeeel veel andere mensen dat willen, zelfs nog wel ziekere dingen, en misschien zouden mensen er zelfs geld voor over hebben, vies klein arrogant ventje is het!

    en sorry vrouwen maar het is gewoon laf dat 'ie ook weer vrouwen pakt, ik bedoel tegen mannen durft 'ie waarschijnlijk dit soort dingen niet te proberen! :{

    maar hij komt nog wel voor de duivel te staan geloof mij maar ;)
     
  12. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0

    Mag ik jouw dan weer neerschieten omdat je net zo'n maloot als Joran zelf bent?

    Alvast bedankt |:-
     
  13. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    mag ik dan jouw weer neerschieten omdat je door hem weer neer te schieten ook weer net zo'n malloot bent? 8)
     
  14. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    @Titel; Was dat nog niet duidelijk dan? :+

    Hij is gewoon uit op geld, ze kunnen niet genoeg bewijzen om hem op te sluiten.. Jammer genoeg.
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mja, hij heeft zo veel leugens, dat niemand meer weet wat nou waar is en wat niet. Als ie nog maar iets zegt, kun je er op rekenen dat het weer een leugen of verhaaltje is. Hierdoor wordt het ook steeds moeilijker om te achterhalen wat ie nou allemaal echt fout doet. Holloway, vrouwenhandel in Thailand, met steeds meer leugens wordt het moeilijker om er een bekentenis uit te krijgen. Een soort ontsnappingsroute voor hem.

    Maar goed, het is echt een vreemde knakker. Vraag me af of ie zelf nog wel gelukkig is, of dat ie zijn leven dusdanig verpest heeft, dat ie alleen nog maar stomme dingen kan doen om een beetje vreugde proberen te hebben.
     
  16. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is alleen zo dom, als hij gewoon 1 season van CSI of iets anders had gezien. Had die Peter hem nooit te pakken gekregen. Gaat lekker met die gasten mee naar hun hotel, staat daar dom te zoeken naar camera's kijkt er zelfs nog in. Eigenlijk jammer dat hij met zulke zwakke leugens wegkomt.

    (probeer niet pro-joran over te komen, zulke mensen moeten gewoon in de cel)
     
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Is hij dom of komt onze wetgeving tekort ?

    Kijk hoe hij lachbekkend dit en dat gewoon flikt ! Joran zit nu lekker stoned iedereen uit te lachen. Hij is meerdere malen op tv geweest,heeft p r de vries lekker besmeurd met wijn (ongestraft) en flikt dit kort na zijn thaise avontuurtje !

    Iemand help deze vage gast en straf hem met levenslang TBS !
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Artikel van Fox is al een half jaar oud volgens Peterus R! klikt u maar!
     
  19. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik vind het anders heel mooi passen in de context.
    Joran komt op aruba in aanraking met vrouwenhandel.
    Neemt Natalie mee naar strand, geeft haar aan gast in boot die hem betaalt.
    Joran gaat verder met vrouwenhandel, want heeft gemerkt hoe makkelijk het gaat.

    Want feit is, is dat er nog steeds geen lijk is gevonden.
    Ik zet ook vraagtekens bij de relatie tussen Patrick en Joran, want hoe goed kende joran hem nou dat hij met Patrick over zijn grootste geheim zou praten.
    Moet wel een hele goede vriendschap zijn geweest.
     
  20. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Begin Joran onderhand eigenlijk wel een koning te vinden. Heel de wereld op de kast krijgen, zonder dat er ook maar iemand een idee heeft van wat hij allemaal uitspookt.
     

Deel Deze Pagina