Bewezen: Joran van der Sloot is gek

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 25 nov 2008.

1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Leuke koningen heb jij.

Ik vind het walgelijk voor de familie Holloway die zien dat een verdachte een grote grap maakt van de verdwijning en dood van hun dochter.

2. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5

Ja, maar dan wil ik jou ook weer neerschieten omdat je zo'n maloot bent. Dus als iemand anders zich nu aanbied om mij neer te schieten, dan zijn we straks mooi van alle idioten verlost. Blijft het probleem dat er waarschijnlijk 1tje overblijft.

3. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    te laat dat had ik al gezegd 8) jij mag mij wel weer doodschieten dan

4. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0

Just nuke the earth, dan zijn we van alle malote af :p

5. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja, die hele zielige moeder ja, hè wat had ze het moeilijk met uithuilen voor alle commerciële televisiezenders. Kom op man, als het over je kind gaat, ga je toch niet met 10 camera's op je hoofd laten filmen wat je eerste reactie is op die Joran tapes...

Zou het nu ook gewoon echt geloven als dit gewoon 1 hoax is, fox/sbs hebben hier iig hun zakken goed mee weten te vullen.

6. JapyJapo

JapyJapo Guest

gek? deze jongen is geniaal! dat blijkt wel dat die nog steeds op vrije voeten is! ik mag em zelf ook niet ,maar dat doet die toch netjes dat die nog steeds niet gepakt is :)

7. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Gast.. wat denk je nou, waarschijnlijk kreeg ze de banden niet te zien van onze lieve Peter, als ze niet gelijk een reactie zou geven en/of ze haar zouden mogen filmen tijdens het zien van de tape..

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Joran denkt, fuck it de bewoonde wereld haat me, het boeit hem niks zolang hij niet in de cel komt.

Hij wil ergens wonen waar ze hem niet kennen om weer een normaal leven te kunnen lijden;)

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik gun Joran van der Sloot :

1) Een touw om z'n kloten en dan ophangen aan de dichstbijzijnde boom
    2) Een gezwel in z'n hoofd ( als hij dat nog niet heeft )
    :cool: Levenslang cel in de gruwlijkste gevangenis die er bestaat
    4) Tegen de muur zetten en dood schieten
    5) Tegen de muur zetten, schieten, vervolgens behandelen en nog een keer schieten en daarna in de fik zetten, uitpissen en de boel herhalen.

Serieus, die gast spoort niet. Kan voor sommige grof zijn dat ik hem dit toe wens ( degene die hem dit niet toewenst moet ook maar nagekeken worden trouwens ) maar zo moeten ze met die gast omgaan. Geen enkel respect. Die kerel leeft in z'n eigen wereld.

Het is ook oneerlijk ook. Mensen die wat zeggen en het land choqueren ( spelling? ) krijgen gelijk een kogel tussen d'r ogen, en zo'n hond als Joran van der Sloot loopt nog vrij rond. Serieus ...

10. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Joran is een geniale gek. Weet het spelletje met peter r. aardig mee te spelen. Toch heb ik mn twijfels bij al die verhalen. Wat is nou waar en wat niet. En wat is de rol van papa vn der sloot. Maar laten we ook niet vergeten dat natalie ook niet heilig is hoor. Net alseer van die amerikaanse meisjes op Aruba.

11. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    8)

Jij zegt nu eigenlijk gewoon dat iedereen niet helemaal spoort deze behandeling moet krijgen? Zullen meer mensen zijn dan je denkt..
    Er is nog steeds geen zak aan bewijsmateriaal tegen hem hoor. Niet eens over een verdwijning, laat staan over een moord.

Het wordt tijd dat iemand zich (ook) eens druk ging maken om échte criminelen imho.

12. Remco

Remco Guest

Eensch

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Joran is een geniale gek. Weet het spelletje met peter r. aardig mee te spelen. Toch heb ik mn twijfels bij al die verhalen. Wat is nou waar en wat niet. En wat is de rol van papa vn der sloot. Maar laten we ook niet vergeten dat natalie ook niet heilig is hoor. Net alseer van die amerikaanse meisjes op Aruba.

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Niet geheel ontopic, maar de overheid is ook goed gestoord.
    Uitjes met criminelen, laatst die onzin dat mensen met een uitkering ook recht hebben op een flatscreen tv van 450 euro. Las ik vanmorgen in de krant dat huizen van aso's opgeknapt moeten worden, minstens 8.000 per woning.
    Hier kan ik zo pissed om worden.
    In Nederland kan je beter niet werken en van andermans geld leven of een zware crimineel zijn, dan wel hard voor je geld werken en je aan de regels te houden, of flink bestraft te worden om de meest zielige dingen.

15. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Wel grappig dat iedereen spreekt over de moord terwijl er zonder lijk niet eens een moord is. Joran speelt het spelletje heel erg sluw met behulp van pappa.

Ik snap ook niet dat die blaaskaak Peter R. de Vries Joran een "bekentenis" af laat leggen in een auto, terwijl diegene zelf zo stoned als een garnaal is. Mister "Ik los alles wel eventjes op" moet zelf toch ook weten dat de verdachte zich dan op de geestverruimende middelen stort als ontkenning.

Ach ja, vreemd land dit (ook met betrekking tot bovenstaande 8) )

16. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0

Dat weet meneer de vries donders goed, maar meneer de vries vindt de kijkcijfers belangrijker dan de bewijslast ;)

Ach voor hetzelfde geld heeft natalie een overdosis gekregen en is daar aan overleden en heeft joran haar in paniek alleen late verdwijnen. Dan ben je nog steeds geen held, maar wordt het al iets minder ernstig.

Maar na al dat bashen van de media en vooral de Vries op Joran is het ook niet gek dat dit hem geestelijk heeft aangetast ;)

Laatst bewerkt: 27 nov 2008
  17. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Gedeeltelijk eens met je Goiz maar hoe hij sprak over die meid in de auto en dan zo alsof het niks is, en misschien is hij onschuldig of niet vermoord maar zo praat je niet over iemand! En zeker niet alsof je het geen reet boeide wat jij haar/ouders/familie aandeed of doet of weet ik het....en dan die vrouwenhandel. Ik zeg ook niet dat wat Peter doet goed is maar hij laat ons zo wel de waarheid zien dat wij in nederland net zo ziek bezig zijn als de wereld erbuiten en dat vind ik belangrijk!

Yoran zal zijn hele leven worden achtervolgt door de dingen die hij deed of hij het nou wil of niet. Zijn leven is niet veilig in nederland of andere landen. Ik hou hem niet willen zijn. hij komt ooit nog wel iemand tegen die hem te grazen neemt daar geloof ik wel in.

Maargoed Zoals goiz ook al zei we richten ons nu wel extreem veel op 1 persoon terwijl nederland er vol mee zit

18. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Vries is dus een afperser? Geef ons goede drama tv in ruil voor materiaal over uw vermiste/vermoorde dochter?

Precies dit vind ik juist heel bijzonder aan de hele Joran zaak. Wat Joran ook gedaan heeft, door zijn acties is voor mij echt duidelijk geworden dat er echt best veel mensen zijn die gewoon geen mogelijkheid tot logisch nadenken/redeneren hebben. Ik zou het bijna geloven als je een grapje maakt, maar helaas meen je het waarschijnlijk nog echt ook. Jij stond zeker ook tussen die menigte met knuppels voor het huis van ene Joris van der Sloot ofzoiets, die werd aangezien voor de echte vd Sloot. Zoiets onvoorstelbaar doms heb ik gewoon in m'n 18jarige leven nog nooit meegemaakt.

Die uitspraak zegt eigenlijk genoeg, case closed!

19. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het hem iig niet kwalijk nemen dat hij er zo over denkt en reageert. Bedoel ik moet zelf toegeven dat toen ik het zag die aflevering dat ik het echt triest vond dat hij er zo respectloos over sprak! Meeste 'moordenaars' nog zachtjes zeg ik het want niets is zeker....maar die hebben dan nog wel een schuld gevoel of het achtervolgt hun maar bij hem leek het wel alsof hij haar maar een 'voorwerp' vond en zo vanaf kon komen. Daarom ook die vrouwenhandel. Krijg persoonlijk het idee dat hij vrouwen ziet als een ding en niet als een mens

20. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar waarom zo'n uitgesproken mening hebben over iemand waarvan je eigenlijk helemaal niets af weet? Er worden ieder jaar 200+ moorden gepleegd in Nederland, waarbij de daders wèl duidelijk schuldig blijken te zijn, en er daarvoor ook echt bewijs wordt aangeleverd. Niemand die je daar over hoort, maar zodra er een sensationele rapportage op de campingzender is over een slechts vermoedelijke crimineel, is heel tokkie Nederland in rep en roer.

En waarom neemt iedereen klakkeloos die krantenkoppen over? Joran betrokken in vrouwenhandel, en dat moet dan blijken uit een of ander gaar msn gesprek? Als Joran echt een crimineel zou zijn, zou de beste vent op z'n minst officieel verdacht zijn bij de politie. Alsof een knaapje van 21 die vorig jaar nog vrolijk studeerde (en zelfs facking in dezelfde tenten uitging waar ik kwam/nu nog kom 8)) goede connecties heeft in de criminele wereld, die hem zouden kunnen helpen om onopgemerkt te blijven.

Deel Deze Pagina