1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Snowboarden & Skiën

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 24 apr 2008.

  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nou het sneeuwt toch nog. En hoe! Maarja tis 2 graden, dus de sneeuw blijft niet liggen :'-(
     
  2. Remco

    Remco Guest

    Dat betwijfel ik, ik denk niet dat wanneer hij 3x op zo'n rollende baan heeft geboard dat hij heel de Swiss Wall afkomt;)
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Of de Harakiri in Mayrhofen. Die lijkt me erger dan die Swiss Wall.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  4. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik haat zwarte pistes. zo moeilijk om af te boarden.
    Alleen als er heel veel rulle sneeuw ligt, zonder ijzige plekken, zodat je een beetje af kan remmen.
    IJzige plekken zijn sowieso kut.

    Ik heb trouwens een nieuwe jas gekocht. voor 100 E kon ik een van 150 euro uit het vorige seizoen meenemen.
    Echt een kwaliteitsjas. Zitten lekker veel zakken in, sneeuwvangers in de mouwen, enz.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2008
  5. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
  6. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohhh, zonde. Ik was er van de zomer. Ik dacht al, naam komt bekend voor, maar kende de pieste niet.
    (je kan er trouwens erg leuk paragliden en nog meer van die dingen)
     
  7. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ook die kun je dan af, alleen je doet het rutschend. :+
     
  8. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1

    Zo'n vaag vermoeden dat je naar Cor Bier gaat?:D
    Ik ga er ook voor het eerst daar heen!
    Moet zelf nog even goede/nieuwe snow boots halen, en misschien wat thermo shit.
     
  9. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    waar doe je dat? want ik heb ze ook nog nodig, maar ik weiger daar meer dan 40 euro aan uit te geven
     
  10. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    De Snowboard schoenen of thermo shit, nouja, doe het overigens allebei in Hoogeveen bij Herqua, dus niet echt bij je in de buurt Maar denk dat de meeste sportzaken wel thermo shit hebben. Voor snowboard schoenen is het beste toch bij een goede wintersport zaak te kijken.
     
  11. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je het nu over snowboots, of over snowboardschoenen waarop je staat te snowboarden.
     
  12. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Naar mijn idee dacht ik hetzelfde, maar voor de duidelijkheid. Snowboard schoenen waar je op staat te snowboarden had ik het over.
    Als je sneeuwlaarzen wilt, zijn denk ik bij veel sportzaken ook wel te verkrijgen!
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Yeah ik heb echt fakking zin in wintersport :cool: De eerste dag hebben we nog geen skipas, maar dan neemt saiko ons mee om mayrhofen te checken (van tevoren een borrel). De volgende dag hebben we een clinic. En dan nog ergens een keer een clinic. En daarna ben ik pro. En de laatste dag is er een saiko contest! Ik heb er zin in :D
     
  14. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik afgeweest, is in het gebied Portes du Solleil. Maar dat is echt niet leuk meer, daar kan je niet ontspannen vanaf. Je moet er echt schuin vanaf ofzo, en om de 50cm remmen, anders lukt het niet :+. Heb trouwens wel weer zin in wintersport, ga in Februari naar Frankrijk, geen idee welk gebied precies, zie ik dan wel :+

    Ik ski trouwens :+
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2008
  15. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, die "swiss wall" ziet er écht vet uit. Daar moet ik echt een keer heen. _O_

    Ik zit zelf, zoals bijna elke kerst, weer in Salzburgerland dit jaar.
    Zo goed als sneeuw zeker en lekker veel skigebieden in de buurt om af te gaan. Schladming, Flauchau, Zauchensee, etc.
    Beste 2 weken van het jaar als je het mij vraagt! _O_

    Ben een skiër btw.
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2008
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik ga ook naar Flachau/Zauchensee! :D
     
  17. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, is daar heerlijk skien altijd! Hoewel het er vorig jaar wel érg druk was.
    Ben vooral gecharmeerd geraakt van de iets kleinere skigebieden die er vlakbij liggen. Reiteralm, Pichl, Hochwurzen enzo.
    Net zulke lekkere pistes, maar echt veel minder mensen. :D

    Zit je trouwens in Flachau zelf?
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2008
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Moet je eens naar Eben gaan. Daar staat ons appartement ook. Vorig jaar ging ik de laatste dag hele middag naar Eben, er was echt NIEMAND. Dat is echt heeeeerlijk :D.
     
  19. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol! Eben komen we altijd langs onderweg naar Filzmoos. (waar wij zitten) :lol:
    Ik heb die pistes trouwens nog nooit gezien, waar hebben ze die verstopt dan?

    Oh ja, ik weet er één. Aan het einde van het dorp toch? Een dubbele stoeltjeslift?
    Regelmatig langs die helling gereden maar idd bijna nooit iemand te zien. :D
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2008
  20. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Is wel droog daar bij die Swiss wall, er zijn meer mensen die met de stoeltjeslift naar beneden gaan dan mensen die die piste nemen :9
     

Deel Deze Pagina