Ik denk dat ik na al die bashing van de media ook schijt zou hebben aan de hele zaak als ik hem was. Wat met hem gebeurt is ook niet niets. Je moet mentaal heel sterk zijn om je daar niets van aan te trekken. Zijn reacties vind ik daarom ook niet heel gek. Ik vind het ook zeer schokkend hoe hij met deze zaak omgaat, maar begrijp het ergens wel.
Hij is nu uitschot, daar ben ik het mee eens, maar misschien hebben wij daar voor gezorgd. Misschien hebben wij dit monster deels gemaakt met de media. Stel hij heeft haar niet vermoord, maar nu heeft hij schijt aan alles, want door de media kan hij geen werk meer krijgen, kan niet meer naar school, kan zich nergens meer vertonen, enz. Wat moet je dan? Is het dan vreemd dat zo iemand in de onderwereld beland? Ik vind het een zeer vreemde en schokkende zaak.
Ik geloof niet dat hier nog ooit de waarheid boven komt. Ik post dit alleen om de hele zaak aan jullie uit een ander oogpunt te laten zien. Ik merk wel dat mijn teksten pro-Joran lijken, maar dit komt alleen omdat er zoveel anti-Joran is. Wat ik zelf geloof dat Joran wel of niet heeft gedaan is niet interessant.
Laatst bewerkt: 30 nov 2008