Show je schoenen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Remco, 23 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    boardlords is vaak ook goedkoper.

95 voor Dunk Hi's waar je in de winkel er vaak 110 voor betaald (ben-g, tom's, supervet). En je kon die mountain lance blazers, mcfly tre's en zwart/witte dunks ook veel eerder bestellen dan dat ze bij die winkels in verkrijgbaar zijn.

Enige slechte aan boardlords is dat ze voor de web-shop oude sample fotos gebruiken.

Laatst bewerkt: 28 nov 2008
  2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Boardlords kan goedkoper zijn, maar dat heeft ook te maken met het feit dat ze een klein lullig klote winkeltje hebben in een achteraf straatje in Groningen en vrijwel niets op voorraad hoeven (en kunnen) te hebben omdat 99% van hun sales via internet gaan. Daarnaast gaan er natuurlijk ook nog verzendkosten overeen. En ze zetten daar gewoon ook alleen de releases op die ze toevallig net wel hebben binnen gekregen van Nike en waarvan ze weten dat ze ze kunnen nabestellen. Echt 90% wat op die site staat moet nabesteld worden ofzo, misschien zelfs meer. Dan kan een lokale shop ook net zo goed, hoor.

Er was hier iemand die binnen een dag of 4 z'n sneakers binnen had maar ik ken ook genoeg verhalen dat je veel langer moet wachten. Of dat je pakketje toevallig net achter een stapel dozen is gevallen en dat hij daardoor na 3 weken nog niet binnen is. Very nice, zo'n fijne webshop. Door die kutwinkels als Boardlords raken winkels als Outlawz uitgestorven. Dat soort shops zitten daar tenminste om mensen uit de omgeving van kicks te voorzien en niet alleen maar om via internet onpersoonlijk bij Nike een order te plaatsen en dan die schoenen door te sturen.

En dat je bij Boardlords eerder bepaalde Nikes kon bestellen betekend nog niet dat je ze ook eerder binnenkrijgt. ik geloof er geen moer van dat Nike in sommige gevallen Boardlords een voorrangsbehandeling geeft.

Het slechte aan boardlords is dat het gewoon een onpersoonlijke pauper webshop is en dat je je lokale skateshop met SB-account moet gaan supporten.

3. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1

Ja idd,je hebt gelijk.:)

4. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Qua maten van normale dunks en SB dunks,

SB is dikker en zit dus gauw krapper. Vandaar dat halve maatje.

5. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow oke, dat wist ik niet :) Beter dat ik alleen SB dunks heb : D

6. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef je geen ongelijk in wat je zegt, maar ik ben in de eerste plaats loyaal aan m'n bankrekening, niet aan een winkel.
    das waar ja, merk ik ook wel aan die laatste dunks die ik heb gekocht omdat die van leer zijn. Een stuk stugger dan de soepele suede pee wees en brutes, die ook wel krap zaten maar na een paar keer dragen gewoon lekker zaten.

Maar waarom ik dan geen grotere maat wil hebben is dat ik dan heen en weer ga schuifen in mn schoen. Ik trek ze al niet zo strak dus.

Laatst bewerkt: 29 nov 2008
  7. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Hmm k vind klein beetje ruimte in schoenen nooit zo erg, zolang ik maar niet ga schuiven. Alleen kleiner ziet er mooier uit haha

8. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb normaal maat 39, heb nu voor een paar sb mids 40 bestelt. Zal wel best zijn toch?

9. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn geen supergrote verschillen in maat hoor. een maat groter is meer als genoeg.
    Heb in mn SB dunks, m'n strucs en in m'n andere schoenen allemaal maat 44 en ik pas ze allemaal goed. : )

10. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    oh ok dat is mooi :) ik post wel ff pics als ik ze binnen heb, maandag ga ik waarschijnlijk ook nog een paar vans halen en dan kan het er wel weer ff mee door denk ik

11. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Het is ook maar net wat je lekkerder vind zitten, niet al te dikke schoenen te klein vind ik minder erg dan dikkere schoenen(sb's) te klein.

12. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    te klein vind ik zowiezo kut:+ dan heb ik ze liever wat groter, maar denk dat het wel goed zou komen.

13. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Vast wel,

dat te klein was ook maar voorbeeld, te klein is sowieso kut idd haha

14. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb op 17 November mijn NikeID schoenen bestelt,weet iemand wanneer ik ze binnen krijg??

alvast bedankt,

15. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk even op de site? Daar staat vaak info over shipping time e.d.

Edit: Customised (NIKEiD) items will be delivered approximately 4 weeks after the moment of purchase, regardless of delivery type selected.* We need this time because the customised (NIKEiD) product needs to be individually assembled, manufactured and monitored for quality, prior to shipment.

Je kunt er dus nog wel even op wachten;)

Laatst bewerkt: 3 dec 2008
  16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Heb je structures? Vind ze wel dope maar die toebox is zo fucked up. Echt te jammer. Model spreekt me verder wel aan. Welke cw heb je?

17. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    de toebox ziet er wel crap uit aan de voet idd. vooral als je maat boot hebt(niet mijn geval hoor xD)

18. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De toebox is inderdaad om te huilen, bij m'n linker voet is het nog iets erger dan rechts, dat is al helemaal jammer..

Ik heb deze cw:

19. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Dope cw Midas, ik wilde zondag goretex gaan halen, maar ik heb nu mn grails onderweg, binnenkort meer :p.

20. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    mijn schoentjes zijn ook verzonden :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina