[Muziek] Dance, House, Electro, Techno.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Meneer Stefan, 8 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Denk dat dit wel het goede topic is, niet zo heel erg into muziekgenres :+

Dinsdag speelt Pendulum in de Melkweg;
    Ik heb een kaartje over, dus mocht iemand interesse hebben, stuur even een PM :)

2. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Pendulum is drum 'nd base, heeft niks met Dance, House, Electro, Techno te maken :9

3. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die nog wat van dit soort muziek heeft?

4. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Dat gaat gewoon richting harde garage Techno...!
    Kameraad van mij draait het, en heeft regelmatig Promo mixen. Deze week een van 1,5 uur aan elkaar gedraaid, die ik wel kan regelen voor je!
    Vind het zelf totaal niets en word al gek na kwartier ernaar luisteren :9

Sta morgen mooi weer als Resident Dj om de mensen op stap in Helmond te vermaken met lekkere house Beats!

5. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet heel relaxt om naar te luisteren, maar als je op zo'n feest staat ga je helemaal los! Morgen misschien ook nog ff bij Rush langshoppen!

6. bezem

bezem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg geen genoeg van deze

7. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je dat zou willen doen graag *)

8. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Heb hem vandaag nog gesproken! Dus ga er wel achter aan, en dan kan degene die hem wil hier dowloaden.
    Let op dat het dus gare hard techno is! Houd er zelf niet van, want of ik nu het begin, het midden of het einde luister.... Denk het zelfde nummer te horen :9

9. Lil^Kaweh

Lil^Kaweh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe heet dat nummer, waarbij zo mannetje steeds Vaile Vaile roept, is beetje house achtig.
    hij heeft de zelfde stem ongeveer als die van We don't care - audiobullys

http://www.rtl.nl/components/reality...ndex_video.xml
    je moet naar Vidoe Stream, en dan ''Marco heeft er zin in'' van 11-11-2008,
    minuut 2:40
    Rond 2.40 dat liedjee !!

10. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan die stream niet meer vinden en ken die van audiobullys ook niet, maar is het deze?

rabano - get down (vato gonzalez remix)

Laatst bewerkt: 20 nov 2008
  11. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat er iemand morgen naar Awakenings? Ik helaas niet :mad: Anyway laatst bij Lektroluv hoorde ik dit plaatje voorbij komen:

[yt]pfKg4PQCyrY[/yt]
    Ampersand - Fake Motherfuckerz

Best relaxt! Net zoals:

[yt]DNF7773KcGM[/yt]
    Proxy - Dancing In The Dark

Toen hij deze tracks draaide ging het echt los :cool:

12. bezem

bezem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die Ampersand track is nice ja

Daarnaast vind ik deze track ook erg lekker

The Hours - See The Light (Calvin Harris rmx)

13. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    @ Riddick: Was naar de vrijdageditie van Awakenings. En damn wat was het dope. Kwam binnen toen ricardo villalobos begon met draaien en hij stelde absoluut niet teleur. Hoogtepunt van de avond was toch wel the legend Jeff Mills. Damn wat kan die man een zaal gek maken zeg _O_

Al met al op, het tienjarig bestaansfeest na, de beste Awakenings voor mij.

14. Yko

Yko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was naar de zaterdageditie van awakenings en dat was briljant. Vorige editie van 4 oktober was mijn eerste awake en toen werd de zaterdag redelijk rustig gedraaid. Kwam binnen bij Deetron en Joris Voorn en dat was al erg lekker. Daarna Picotto en bij die eerste plaat wist je meteen al dat dit een gave avond zou worden. Vanaf toen non-stop rocken, en wat een geweld laatste paar uur! Super om dat in de westergas te horen, ging echt flink tekeer daar. Als ik nu setjes terug hoor klinkt het ook echt heel anders.

Eigenlijk wil ik ook wel naar Time warp, al wordt dat dan wel nuchter. (nuchter met bier dan) gaan meer mensen daar naartoe? Tot 12.00u damnnnn.

Laatst bewerkt: 27 nov 2008
  15. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    Zat te twijfelen tussen de zaterdag en vrijdag om Picotto (draaide eerste keer awakenings echt geweldig) maar ben door Mills voor vrijdag gegaan.

Ik luister nu ook idd anders naar techno en minimal want eerst vond ik er nooit zo veel aan tot ik een keer op een grote partyboot een technofeest bezocht en later awakenings.

16. Yko

Yko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook, bij mij door Lowlands, sindsdien eigenlijk alleen nog techno en dergelijken, terwijl ik daarvoor vooral hardstyle en hardcore ed bezocht. Al bedoelde ik meer dat het voor mijn gevoel echt ard ging zondagochtend, terwijl ik nu het setje heb gedowload en het veel minder hard klinkt als ik het terughoor.

Ik ga 6 december weer naar de stubnitz, was de eerste mr stubnitz toen en dat was leuk, maar het tempo mocht iets later op de avond wel iets hoger, bleef maar traaaaag. Maar wel dikke locatie btw (neem tenminste aan dat je die bedoelde ?).

17. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Aight, ik hoorde verschillende meningen over Mills! Maar het zal vast knallen zijn geweest. Ik ben meer van de minimal/techhouse dan echte detroit techno, alhoewel ik het natuurlijk allemaal wel kan waarderen. Electro vind ik leuk op een feestje maar zelf draai ik nu alleen nog maar minimal/techhouse en af en toe deep! Maar volgende keer Awake ga ik denk ik wel, als de line-up een beetje te pruimen is.

/Edit; Stubnitz schijnt inderdaad heel dope te zijn, ik ben al wel gevraagd om mee te gaan met mensen maar had iedere keer wat anders of geen tijd. Wanneer gaat ie weg?

Laatst bewerkt: 27 nov 2008
  18. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    Ben zelf 2 keer idd op de stubnitz geweest en vond het vooral erg gezellig. Muziek was 1 keer kut en 1 keer zwaar dope dus bij mijn weten ligt het aan de avond. Zeker de moeite waard om een keer heen te gaan. Is weer eens wat anders dan de sugarfactory (kwam ik erg vaak) en paradiso en shit. Alhoewel de sugar zeker leuke feestjes kan geven met lekkere muziek.

19. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Zijn er hier ook mensen die zelf house (proberen te) maken ?

Zelf ben ik een half jaar bezig nu met vooral Reason 4, en 't gaat al best aardig vind ik zelf.

Mocht iemand zin hebben om wat te luisteren, www.myspace.com/georgehefner1978

Nieuwste tracks staan altijd bovenaan, vind het zelf wel grappig om te horen dat er echt verschil is tussen de onderste tracks (small talk bv.) en de bovenste.

Iemand anders ook aan het experimenteren ? ;)

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    hoe maak jij dit PBateman? Ik zelf heb virtual dj (gewoon puur pc) maar vind het toch nogal moeilijk om een redelijke mix te maken

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina