1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Oldschool? Nee, dat wordt WoW nooit meer, te casual focussed. Iedereen kan nu makkelijk dingen behalen. Dus geen gefarm meer voor spullen, nja.. Makkelijk farmen nu..
     
  2. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    De 20/30 snakes die de bloke spawned zijn nog wel is irritant (snake boss).
    Als healer/ranged dps in het water bij de entrance gaat, en de tank en melee single target DPS/Tanking houden, gaan de snakes op de healer af, en blijven ze evaden.
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ding 80.
    Nu nog even 900g grinden voor m'n Epic flyer.
     
  4. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    nice one! :)
     
  5. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Oh, lol.. Nog nooit zo gedaan :+
    Nah, die Heroics zijn te makkelijk als je een beetje een gezellige groep hebt.
     
  6. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Gister ook rond 14:00 80 geworden, moest daarna naar voetbal etc. dus mijn eerste heroic gisteravond gedaan.

    Toevallig ook gundrak met de exploit, maar die Rhino baas wat was dat een draak van baas voor mijn groep lol. zijn denk ik 3 keer op gewiped. Een keer rond de 5%, omdat ik 2-3 keer op rij impaled werd en de tank dus niet kon healen. Een keer omdat ik niet had verwacht dat hij zo veel damage zou krijgen aan het begin van de rhino phase (rond de 20k) en hem dus niet op tijd healde (i.p.v. daarvan rende ik naar hem toe tot ik zag dat hij opeens 15k hp minder had, was de eerste poging) en daarna nog een keer omdat 2 dps niet naar de tank rende en dus ge1shot werden.

    Moet overigens nog 1.8k voor mijn epic flying :mad: ik denk dat ik gewoon tussen heroics/raids door wat in sholaszar basin ga farmen met mining en het dan gewoon allemaal prospect. Doen sommige JC's hier dit trouwens: Ores kopen van AH wanneer onder 45g (dat is de goedkoopste blauwe gem bij ons op AH uncut) en dan gewoon prospecten? moet toch ook redelijk wat winst mee te behalen zijn, moet je alleen niet alles tegelijk op AH gooien (dat je opeens 20 van dezelfde gems erop heb staan, dan verkoop je nooit alles).
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2008
  7. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    vaste heroic farm party :)

    Frost DK tank
    unholy dk dps
    rogue
    retri pala
    priest healer :)

    alleen Utgarde pinnacle is een *** instance :\.. 2e boss dat je die harpoons moet pakken en schieten.
    eigenlijk niet zoo moeilijk, maar de rogue let soms niet op. En dan is het 1 shot door de frost path |:-
     
  8. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekkere setup, aan zo iets waren we ook aan het denken.
    In plaats daarvan zijn we vooral met onze mains bezig geweest

    Protection Paladin
    Retribution Paladin
    Frost Mage
    Hunter
    Homemade disc/shadow Hybrid build (ja ik heal hiermee :cool:)
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Voor degenen die het leuk vinden, dit is mijn Lockje.
     
  10. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Verdomme mijn epic ring uit Strat niet gekregen omdat een ret paladin need op offspec |:- "because i spec holy every now and then"
    Erg slim ja, om de main spec de gear niet te gunnen :confused:.
     
  11. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Mijn eerste epic in Naxx :) resto schouders van Patchwerk. Vanavond Grobbulus (na 2wipes op grobbulus moesten er 3 weg) hopen op de mace 8)

    Ik merk wel dat ik als resto shaman snel oom ben moet ik spammen.
     
  12. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Zo, level 77. Eindelijk weer met epic flying mount questen!
     
  13. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Jaloers! :+ heb nu inmiddels 3.7k met een beetje geluk is dat prospecten winstgevend maar het gaat wel knijpen als je 2 stacks niets krijgt. Gelukkig kreeg ik toen wel in de derde 2 scarlet rubies en die gaan voor 100g op mijn server (saronite ore stacks 45g+-).
     
  14. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    hallo mensen,

    heb over 2 weken weer een nieuwe pc:p
    ga ook maar weer wowen, vanaf lvl 48 naar 80 :eek: gaat lang duren denk ik haha. maar heb er wel zin in.
     
  15. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    48-70 heb je zo gedaan, ze hebben dat versneld. Dus dat is een eitje.
     
  16. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Haunt > 1% crit.
    Boost je dmg echt heel erg. :)
     
  17. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    wow ligt het aan mij of heb je weinig spell dmg? ik ben sinds vandaag weer gaan spelen (maand gestopt :9 ) nog geen WotLK maar ik heb op me lvl 70 mage stukken meer spell dmg : http://http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bloodfeather&n=Ellewin

    en nu had ik nog een vraag, als ik ga lvlen, tot hoever kom ik dan met deze gear? 75 ?
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat kan heel goed kloppen. Ben nog heel erg aan het uitvogelen wat voor gear ik het beste kan pakken.
     
  19. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Dilemma :9

    Ben aan het sparen voor Artisan Riding Skill (300) en nou zit ik toch te twijfelen om deze te nemen Titansteel Guardian. Ik denk dat ik dan rond de 1800 gold kwijt ben als ik de Frozen Cores zelf farm in heroics. Probleem is echter dat ik nu op 4000 gold zit en dus nog "maar" 1000 gold nodig heb. Ik ga denk ik maar gewoon Ice Crown leeg questen en kijken of ik dan rond de 7000 zit. Hoop het wel in ieder geval. Of anders iemand van Vashj hier die mij voor Mercenaries 2 / Crackdown 3000 / 2000 gold wil sponsoren? :+

    Zit nu overigens op 1200 healing unbuffed (rond 1400 met earthliving) en heb mijn eerste epic uit naxxramas. Veel crap gear nog te vervangen though, en had in het begin met heroics vrij veel moeite met mijn mana, maar nu 3 major glyphs later gaat het een stuk makkelijker.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2008
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Artisan Riding binnen. :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina