Gister ook rond 14:00 80 geworden, moest daarna naar voetbal etc. dus mijn eerste heroic gisteravond gedaan.
Toevallig ook gundrak met de exploit, maar die Rhino baas wat was dat een draak van baas voor mijn groep lol. zijn denk ik 3 keer op gewiped. Een keer rond de 5%, omdat ik 2-3 keer op rij impaled werd en de tank dus niet kon healen. Een keer omdat ik niet had verwacht dat hij zo veel damage zou krijgen aan het begin van de rhino phase (rond de 20k) en hem dus niet op tijd healde (i.p.v. daarvan rende ik naar hem toe tot ik zag dat hij opeens 15k hp minder had, was de eerste poging) en daarna nog een keer omdat 2 dps niet naar de tank rende en dus ge1shot werden.
Moet overigens nog 1.8k voor mijn epic flying ik denk dat ik gewoon tussen heroics/raids door wat in sholaszar basin ga farmen met mining en het dan gewoon allemaal prospect. Doen sommige JC's hier dit trouwens: Ores kopen van AH wanneer onder 45g (dat is de goedkoopste blauwe gem bij ons op AH uncut) en dan gewoon prospecten? moet toch ook redelijk wat winst mee te behalen zijn, moet je alleen niet alles tegelijk op AH gooien (dat je opeens 20 van dezelfde gems erop heb staan, dan verkoop je nooit alles).
Laatst bewerkt: 30 nov 2008