Het Review en Preview Topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 30 dec 2007.

  1. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    lol :D.. Heb je review gescand en naar aanleiding van je commentaar heb ik hem weer even bekeken en ik heb de control+ f functie gebruikt om Amped 3 te vinden. Hij wordt één keer vermeld en niet eens inhoudelijk.. en ook niet in de eerste maar de tweede alinea. Jammer want deze game is zwaar underrated..
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    1 keer is dus al meer dan jij beweerde...
    Waarom zou ik het 10 keer over Amped 3 moeten hebben dan?
    Als ik Call of Duty 5 ga reviewen ga ik het toch ook niet over Doom op de PC hebben?
    Het heeft totaal niks te maken met elkaar, dus slaat echt nergens op wat je nu zegt.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2008
  3. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf dude ik hoop dat je dit grappig bedoelt. Je vergelijking tussen COD 5 en Doom slaat echt op poep. Amped 3 was lange tijd de enige snowboard game op de x360 ( sinds de release) en verder is het sowieso één van de betere snowboard games. Je had dus best wel een vergelijking mogen maken. En één keer is niet bepaald heel veel meer dan wat ik beweerde. Het zegt denk ik al genoeg dat ik control+ f moest gebruiken om hem te vinden. Hij stond a) niet in de eerste alinea en b) maar één keer heel kort...

    De Amped serie is heel bekend en menigeen vind Amped 3 de beste, niet hardcore als deel 2 maar ook weer niet zo arcade als SSX. Shaun is zelf ook niet über realistisch of super arcade... Daarom dus de vergelijking die wel thuis hoort in een beetje goede review van Shaun..
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ik zal het nog 1 keer voor je uitleggen:
    1) In een goede review moet je proberen om de game niet te gaan vergelijken met andere games.
    2) En al helemaal niet met games die 3 (!) jaar eerder zijn uitgekomen.

    Wat heb ik eraan als de conclusie zou zijn: 'Shaun White Snowboarding is een leuke game, en veel beter als Amped'. Dat is toch zinloos? Wat nou als de lezer Amped 3 nog nooit heeft gespeeld?
    Maarja, ik hou er maar over op, want volgens mij heb je weinig kaas gegeten van dit soort dingen.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb Amped ook niet gespeeld, dus als er een vergelijking wordt gedaan met Amped wordt ik niet veel wijzer. Ik wil gewoon een mening over het spel hebben en geen vergelijking.
     
  6. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Vergelijkingen kunnen wel met concurrenten die bijvoorbeeld net zijn uitgekomen, maar idd niet met een game die 3 jaar ouder is :emo:
     
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ik heb idd weinig kaas gegeten van dit soort dingen. Ik zit hier inderdaad gewoon maar wat te blaten enzo. Accepteer nou gewoon dat er maar weinig snowboard games zijn op de x360 ( maar 2) en dat velen Amped 3 hebben gekocht. Het 3de deel in een bekende serie. En ik ben bij lange na niet de enige die de vergelijking maakt. Elke website doet dat wel.

    Door games te vergelijken weet je als lezer van het artikel weer wat beter wat voor vlees je in de kuip hebt.


    .....
    .........
    ........
    Dat ik 2 jaar actief recensies heb gemaakt met waardering voor NDomain, en later voor Gamerelease en nu ook nog vaak voor Gamer.nl zegt idd niks.. Dat zal wel verzonnen zijn??
     
  8. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    3 jaar das natuurlijk heel veel :')
    Zijn ook geen recensisten die sonic games van nu vergelijken met die van vroeger.. Oh wacht.. gebeurd wel :lol::lol::lol::lol:

    http://www.gametrailers.com/player/43199.html
    _0/
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    O, dus als een recensent op gametrailers een sequel met een prequel vergelijkt, moet ik dus een snowboard game met een andere snowboardgame gaan vergelijken? Ik hoop dat je snapt dat dit om totaal verschillende dingen gaat.
     
  10. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks sequel of prequell, Sonic the hedgehog 1 heeft niks te maken met Sonic Unleashed. Totaal verschillende games met als enige overeenkomst Sonic. Dit is bij Shaun en Amped 3 dus ook het geval...

    Ik snap niet waarom je zo ( prinicipieel) tegen vergelijken bent? Degene die al veel World of Warcraft hebben gespeeld maar nog niet de nieuwe World of Starcraft kunnen zich ook afvragen hoe de nieuwe zich verhoudt ten opzichte van de vorige om zo een beter beeld te scheppen.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2008
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    3 jaar teveel?
    SWS 16-11-2008
    Amped 15-11-2005
    Op de dag precies jongen.

    En ik ben zo erg tegen vergelijken hoor, maar doe dat dan wel eerlijk. Daarmee bedoel ik dus dat je CoD4 met CoD5 mag vergelijken, of Gran Turismo met Forza motorsports. Zulke vergelijkingen spreken iedereen aan. Ik vind het alleen erg vreemd dat je naar aanleiding van mijn review over Shaun White zo erg verbaasd bent dat ik maar 1x Amped 3 heb genoemd, waar ik dat volgens jouw dus de hele review lang had moeten doen.
     
  12. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe eindelijk klaar met deze revieuw!:p

    Revieuw: fable 2
    In de komende maanden verschijnen vele topgames, denk bijvoorbeeld aan Far Cry 2, LittleBigPlanet en Fable II. Peter Molyneux heeft beloofd dat Fable II beter zou worden dan deel één, iets wat elke gameontwikkelaar belooft... Zou Molyneux gelijk krijgen?
    Fable II is logischerwijs het vervolg op het succesvolle Fable voor de Xbox, gelukkig kan iedereen die dat spel nooit gespeeld heeft toch aan de gang met Fable II. Fable II borduurt namelijk niet verder op de eerste Fable, desondanks zijn er wel enkele verwijzingen naar de eerste Fable. Het verhaal is in Fable II nieuw en ook het personage waarmee je gaat spelen is nieuw, evenals de hond die je vanaf het begin bij je hebt.

    Het eerste wat me opviel toen ik de DVD in mijn Xbox 360 stopte, was dat de laadtijden niet gering zijn. In Fable op de Xbox waren de laadtijden ook duidelijk aanwezig, met Fable II op de Xbox 360 is dit ook zo. Ik vermoed dat het komt omdat er een enorm grote wereld met veel detail wordt ingeladen. Ondanks dat de laadtijden duidelijk aanwezig zijn heb ik me er nooit echt aan geïrriteerd, dit komt doordat er wel minder vaak geladen hoeft te worden dan bij zijn voorganger. Daarnaast is wat je terugkrijgt, als het eenmaal klaar is met laden, echt geweldig. De wereld inclusief de steden zitten vol detail en vol leven. Mensen die met elkaar praten en vertellen over hoe goed of slecht jij wel niet bent, elkaar uitlachen of gewoon zaken proberen te doen. Ook de niet-stedelijke gebieden zien er fraai uit en zitten vol detail. De speelwereld is enorm sfeervol en er is genoeg te beleven in Fable II. Wat ik je overigens wel wil aanraden is dat je je in het begin van het spel niet teveel moet concentreren op het uitvoeren en behalen van de hoofdquests, ik heb het idee dat je hierdoor toch bepaalde leuke dingen zal moeten missen. Fable II is niet voor de personen die graag zo snel mogelijk het hoofdverhaal willen uitspelen, want dan ben je na ongeveer 14 uur spelen wel klaar met het spel. 14 uur is voor een Role Playing Game niet overdreven veel, maar onthoud dat dit alleen het uitspelen van het verhaal betreft. Wanneer je echt de moeite neemt om Albion te verkennen en te onderzoeken ben je een stuk langer met het spel bezig. Ook het spelen van de sidequests is zeker leuk om te doen, je raakt hierdoor meer betrokken bij de spelwereld en haar personages.



    Fable II moest vooral uniek worden door de keuze tussen het goede en het slechte. Kies je ervoor om bedrijven te kopen en de prijzen te verlagen? Of word je toch liever die landheer die veel te hoge prijzen hanteert. De keuze is aan jou en ik moet zeggen dat het echt goed is uitgewerkt. Mensen worden boos en bang voor je als je de badguy gaat uithangen, het vermoorden van kinderen en onschuldige bewoners is een goed middel om dit te bereiken. Je hoort mensen fluisteren in de steden, bang dat je ze wat zal aandoen. Het geeft een goed gevoel dat je eindelijk eens die machtige persoon kan zijn die je altijd al hebt willen zijn. Aan de andere kant is het ook leuk om vereerd te worden door je daden. Koop bijvoorbeeld winkels en verlaag de prijzen van de producten, de inwoners zullen je hiervoor bedanken en je waardering stijgt. Of geef geld aan de armen en versla de bandieten. Inwoners kunnen dit soort acties ook waarderen.

    Het spel zit vol keuzes, niet zozeer aan de hand van een dialoog maar meer dynamisch. Kies je ervoor om tijdens een opdracht een spook te helpen met het vernederen van zijn ex-geliefde, of ga je er toch liever vandoor met de persoon in kwestie. Ik koos voor het spook en vernederde de ex-geliefde, iets wat me niet in dank werd afgenomen overigens. Deze opdracht laat je ook kennismaken met de mogelijkheid om te trouwen in het spel, je kan zelfs kinderen krijgen! Wanneer je maar genoeg aandacht geeft een aan vrouw, kon je ervoor kiezen haar ten huwelijk te vragen. Ik zeg overigens haar ten huwelijk vragen, maar je hebt ook de keuze om met mannen aan de haal te gaan. Wanneer je Fable II voor het eerst opstart krijg je namelijk de keuze om met een meisje of jongen het avontuur in Albion aan te gaan. De verschillende keuzes die je zal maken tijdens je avontuur hebben ook echt een uitwerking op het verdere verloop, iets wat ik erg kan waarderen. Er zijn zoveel verschillende mogelijkheden wat keuzes en daden betreft dat ik helaas niet alles kan bespreken, misschien maar beter ook want het zelf ervaren is nog altijd het beste.

    41250 41252

    Het verhaal is helaas niet het sterkste punt. Echt heel lang is het hoofdverhaal daarbij ook niet, maar zoals ik al eerder heb gezegd moet je niet alleen kijken naar het verhaal. Er is zoveel te doen in de wereld van Fable II dat je het korte en ook niet het al te beste verhaal voor lief neemt. In het begin van het spel wordt je zus vermoord door een koning en natuurlijk aan jou de taak om wraak te nemen. Je zult in Fable II dus best wat moeten vechten, iets wat overigens simpel gaat. Je hebt speciale knoppen voor magie, slaan en schieten. Het slaan met je zwaard of ander wapen zal je het meest doen, dit omdat het gebruik van geweren en magie eigenlijk meer voor vanaf een afstandje is. Je zult dus vaak gewoon op de X knop rammen in de hoop zo alle tegenstanders te verslaan. Je vaardigheden kan je verbeteren aan de hand van punten die je kan oppakken na een gewonnen gevecht, met vaardigheden bedoel ik bijvoorbeeld je kracht, uithoudingsvermogen (levens), doelgerichtheid en spreuken. Je hebt in Fable II de beschikking over verschillende spreuken welke ook allemaal nog in kracht kunnen toenemen, daarnaast kan je natuurlijk betere wapens kopen bij de lokale wapenhandelaar. De gevechten worden op den duur wel vrij repetaties, dit komt vooral doordat je eigenlijk steeds je zwaard of een ander handwapen gebruikt. Maar nogmaals, kijk alsjeblieft niet teveel naar het hoofdverhaal want als je dat doet mis je echt teveel leuke dingen.



    Ik vind het zelf erg leuk om winkels en huizen te kopen en hiermee winst te maken, maar er zijn natuurlijk ook andere manieren om aan geld te komen. Ga bijvoorbeeld de lokale kroeg in en speel een gokspelletje, iets wat overigens nog leuk is om te doen ook. Je kan ook je gevonden voorwerpen verkopen, maar zoek dan wel een geschikt moment uit want soms krijg je extra geld als een winkel een beperkte voorraad goederen heeft. De voorwerpen hoef je niet zelf te zoeken, je moet ze wel zelf oppakken, maar de hond die altijd bij je is, doet eigenlijk het meeste zoekwerk. Peter Molyneux heeft al aangegeven dat de hond iets nieuws zal toevoegen, wat mij betreft is dit gelukt. Het klinkt niet echt spectaculair dat je een hond bij je hebt lopen, maar het voegt echt iets leuks toe. Ook de hond heeft namelijk een karakter wat kan variëren tussen het goede en het slechte pad, mijn hond is momenteel zo getraind dat hij meehelpt met vechten en vijanden aanvalt. Daarnaast helpt de hond, die je overigens zelf een naam kan geven, ook mee met het zoeken naar verborgen voorwerpen. Hier kan je de hond in trainen door het kopen van boeken, vervolgens druk je op de onderste knop van de de D-pad en daarna wordt de hond getraind met de door jou gekozen vaardigheid. De hond in mijn spel is niet om te aaien, dat kan ik je beloven. Schatten zoeken en mensen aanvallen doet hij het liefst.

    Wat betreft het geluid en graphics zit het echt wel snor in Fable II. Alles is zeer gedetailleerd en ziet er enorm goed uit, nu speel ik het op 1080P, maar ik weet wel zeker dat het ook op lagere resoluties adembenemend zal zijn. Het epische geluid voegt zeker iets extra's toe en zal niet gaan irriteren. Op het uiterlijk van Fable II is echt niks aan te merken.
    Helaas zijn er wel enkele punten waarop Fable II beter had kunnen scoren. Fable II moest veel vrijheid gaan bieden, iets waar het spel op zich in slaagt. Desondanks loop je toch redelijk vaak tegen ‘verborgen’ muren aan, zo kan je bijvoorbeeld niet over stenen springen waardoor bepaalde paden die je bewandelt wel erg lineair worden. Ook heb ik het meegemaakt dat ik vast kwam te zitten achter voorwerpen, bijvoorbeeld een vaas of zelfs je eigen hond. Het is geen geheim dat de D-pad van de Xbox 360 slecht is, dit zul je ook wel merken in Fable II aangezien je redelijk vaak gebruik moet maken hiervan. Wat mij betreft had het verhaal ook iets langer mogen zijn, maar dat is afhankelijk van wat voor soort gamer jij bent. Fable II bezit ook een online coöp, maar helaas is deze nog niet beschikbaar gedurende het reviewen van het spel. Een oordeel over het online gedeelte kan ik dus niet geven, maar iets zegt mij dat ook dat goed uitgewerkt is.

    Conclusie

    Fable II is prachtig spel en zeker een topgame voor de Xbox 360. Het ziet er goed uit, de vrijheid is enorm en het speelt ook nog lekker. De minpunten zijn kleine schoonheidsfoutjes zoals vast komen te zitten achter voorwerpen of characters, gelukkig zul je dit niet vaak meemaken. Daarnaast is het jammer dat een spel wat je zoveel vrijheid biedt, deze vrijheid toch enigszins beperkt in de vorm van lineaire gevechten en wegen die je moet bewandelen. Wanneer je deze minpunten voor lief neemt zal je enorm veel plezier beleven met Fable II.

    End
     
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga aub geen dingen verzinnen als je niet uit je woorden komt. Ik zeg nergens dat je het de hele review lang moest doen. Maarja aangezien je nu al aangeeft dat je niet tegen vergelijken bent vind ik het wel leuk geweest zo. Mijn boodschap is sowieso al duidelijk over gekomen dus ik kap er nu maar mee ook omdat het voor de rest irritant is.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Het zijn niet mijn woorden hoor.
     
  15. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik dan maar even m'n mening hier over geven;)

    Ik vind de review van Tyrant prima. Dat er geen vergelijking met Amped3 wordt gemaakt, miste ik niet echt, totdat ik de reactie van MetalSonic las. Als ik nu zin heb in een snowboard game, gewoon voor de fun. Moet ik dan Shaun halen, of zal ik me nog prima vermaken met Amped3?

    Beter gezegd, door al die sneeuw die er valt, wintersport en kerst die er aan komen. Ik krijg zin in een snowboard game, alleen de vraag is: Amped3 voor 10/15 euro, of Shaun voor 50/60 euro...
     
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Sim-pel, Amped 3. Heerlijke besturing en zelfs nu nog goede graphix. De piste die ik nog de mooiste vind is er één met een lange afdaling die ook nog eens in de nacht is. En voor 15 euro kan je hem niet laten liggen. Ik heb er zelf 60 euro voor betaald en dat was hij dubbel en dwars waard :b:
     
  17. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Als het op game reviews komt maak ik ook zo min mogelijk een vergelijking naar een andere game,tenzij er een element word uitgediept waar de games in kwestie aan gelijk liggen.

    Bijvoorbeeld Forza en Gran turismo zijn beide simulatie,maar toch verschillen ze wel degelijk vanelkaar en racen beide totaal anders met een geheel eigen look en feel.
    Forza wilt Gran turismo niet zijn en Gran turismo geen Forza,om een voorbeeld te noemen.

    Tja snowboarden heb ik de balle verstand van en ken de games eigenlijk amper,dus kan in die zin niet erover meepraten.
    Aan de ene kant is het goed om soms een vergelijking te maken voor het informatieve zodat gamers weten wat het inhoud en te verwachten,bijvoorbeeld wat doet de ene titel wat de ander niet doet.
    En daarvanuit kan iemand een game dan uitpikken van-ozo dat is dan meer voor mij of die ander.
    Wilde ff zeggen,niets meer.:)

    @gaming4life

    Een uitstekende review,wat de mijne van Fable 2 wel goed aanvult.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2008
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Bully Scholarship Edition

    Het is ochtend, ik wordt wakker met Jimmy Hopkins en loop naar buiten. Ik heb vandaag Biologie, iets waar ik niet van hou. Ik denk even na of ik er heen ga of niet, ik pak toch maar mijn fiets en ga naar de kermis in het dorp. Eenmaal daar gekomen ga ik in de achtbaan en heb veel plezier, ik loop naar buiten en zie een politieagent op me aflopen, ik moet naar school!

    Bully Scholarship Edition draait om de hoofdrolspeler Jimmy Hopkins, deze etterbak die nog maar 15 jaar oud is moet weer eens een nieuwe school zoeken omdat hij ondertussen van zeven scholen is afgetrapt, hij krijgt een laatste kans en dit is op Bullworth Academy. Wat meteen opvalt is dat het zo’n typische Amerikaanse hogeschool is. Je hebt de nerds, die worden gepest door sporters, vervolgens heb je nog de rijkelui kindertjes en nog veel meer soorten groepen.

    Je kan de game opzich vergelijken met Grand Theft Auto maar dan op school. Je komt verder in het verhaal door missies te doen. De missies zijn zeer gevarieerd, de ene keer moet je voor de gymleraar onderbroeken van meisjes stelen uit hun kamers of in een donkere avond met hevige sneeuw een kerststal van de Kerstman totaal kapot maken, dit natuurlijk met het welbekende Kerstmis tune. De game zit vol met grappige dingen, zo heb je een leraar die zicht vol zuipt met alcohol die hopeloos verliefd is op een andere juffrouw, heb je de vrouwelijke gestoorde kok in de kantine, heb je een dronken Kerstman en heb je de oorlogsveteraan die je nieuwe vechtkunsten leert, dit zijn maar een aantal personages in de game. Door meer van dit soort mainstory missies te doen kom je verder in het verhaal, hiermee maak je ook vrienden met de groepen op school, maar tevens kan je respect bij een bepaalde groep ook verliezen door een missie te doen. De game draait om 6 Chapters, in elke chapter doe je missies voor een andere groep. Tevens heeft de game ook seizoenen, zo zal er een chapter zijn dat zich afspeelt in de Winter, overal sneeuw en kerstversiering, en is er natuurlijk ook Halloween waar alle kinderen in enge kleding lopen. Alleen al met deze missies zul je je vermaken, maar dit is nog niet eens alles.

    “Algie : What I hate most about school is that my mom can't read me my bedtime stories.’

    Je zit namelijk op school, dus je moet ook lessen volgen. Je speelt per dag, je wordt wakker om een bepaalde tijd en volgt als je dat zelf wil een les die je op die dag hebt. Inderdaad, als je zelf wilt. Je hoeft het dus niet te doen, als je het wel doet speel je nieuwe dingen vrij. Zo zal je door je lessen Natuurkunde dingen als rotjes en stinkbommen vrijspelen, hiermee kun je je medescholieren het leven zuur maken. Deze lessen zijn simpele minigames die je moet doen binnen een bepaalde tijd. Zo moet je bij Biologie onder andere een kikker ontleden en zijn ingewanden eruit halen en mag je bij de Muziek lessen op de trommels spelen, dit alles is meestal wel simpel maar je hebt ook vaak dingen die toch erg pittig zijn omdat je weinig tijd hebt. Zoals ik eerder zei hoef je dit natuurlijk niet te doen, je kan ze ook niet volgen en gaan doen wat je wilt doen. Buiten de Academy is er namelijk een hele grote stad dat in stukken is verdeeld die je opent door missies te spelen, hier is ook zeer veel te doen. Zo heb je een pretpark waar je leuke dingen kan doen, maar je kan tevens het leven zuur maken van de bewoners van Bullworth town. Maar mocht je dus spijbelen dan heb je kans dat je gepakt wordt door de prefects of politie, spijbel je een paar keer dan heb je kans dat je straf krijgt en je het gras mag gaan maaien voor straf of sneeuw moet opscheppen met je schep.

    Tevens heb je ook zij-missies, deze missies zijn wat kleiner dan de mainstory-missies maar zijn tevens erg leuk om te doen. Zo kwam ik in de avond laat een dikke nerd tegen op de WC die bang was om naar zijn kamer te gaan, dit omdat er wat medeleerlingen hem in elkaar willen slaan. Hand in hand moest ik hem naar zijn kamer brengen om vervolgens een paar dollar van hem te krijgen waarmee ik een leuke nieuwe trui kon kopen in een van de kledingwinkels in de stad. Ook moest ik een keer voor een jongen op de WC toiletpapier halen omdat hij net zijn behoefte had gedaan maar geen toiletpapier meer had. Dit zijn meestal simpele maar leuke dingen, de game is dan ook erg uitgebreid en je zal je niet snel vervelen.

    “Mr Burton: Ah, Dodgeball! How I love the sound of boys crying in the morning!’

    Wat meteen wel opvalt zijn de graphics, je moet geen super graphics verwachten, als je dat doet zul je teleurgesteld zijn. Het is namelijk een opgepoetste versie van de PS2. De textures zijn wat scheper en het ziet er allemaal wat beter uit. En de personages zien er nog wat hoekerig uit. Het hangt af van de persoon die het speelt, de een zal het benoemen als lelijkste game van de 360 terwijl ik er totaal geen problemen mee had. Tevens heeft de game nog wat veel laadtijden, maar dit zal niet zo erg zijn dat het je uit de game haalt. Tevens wordt dit helemaal goed gemaakt met de gameplay van de game, er is zo veel te doen en de game heeft een heerlijke sfeer.

    [​IMG]

    Bully Scholarship Edition is een geweldige game, de game heeft leuke missies en sidemissies, heerlijke personages met humor en is dit gewoon een game die je gespeeld moet hebben!

    + Missies
    + Personages
    + Sfeer en Humor
    + Gameplay is zéér uitgebreid

    - Laadtijden

    Cijfer: 9



    Dit is imo. maar een klein stuk, de game is echt zeer uitgebreid en je moet hem gewoon gespeeld hebben. Je kan hem makkelijk voor een euro of 15 vinden op de Bazaar, geniale game.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2008
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Let even op de stopwoordjes "Tevens" en "doen" :+ Dit zijn woorden die je vaak erg makkelijk door andere woorden kan vervangen, met dezelfde betekenis. Verder een aardige review. Iets te veel gebruik van komma's waardoor je vaak lange zinnen krijgt maar je geeft verder goed aan wat de mogelijkheden zijn binnen het spel.
     
  20. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Aankondiging review:
    Burnout paradise
    BUrnout revenge
    Stuntman
    juiced 2 hot import night

    Sorry als dit niet mag, maar wou het even vermelden.
     

Deel Deze Pagina