Ik zal geen vrienden maken, maar ik wil dit toch even kwijt,
Ik weet het niet met deze game. Verleden week na aankoop vond ik hem beter als verwacht, maar na dit weekend ben ik toch weer teleurgesteld. Het grootste minpunt vind ik gewoon echt nog steeds de tracklist. Er zitten veels te weinig echte toffe nummers in. De toffe nummers die erin zitten heb ik al in Rock Band (2)
. Het zijn naar mijn mening teveel nummers die het allemaal net niet zijn. Vele zullen het hier vast niet mee eens zijn, maar ik krijg het gevoel alsof ik een cd heb gekocht met grotendeels B-sides erop.
Als ik met de gitaar aan het spelen ben krijg ik het gevoel alsof ik achter een flipperkast sta te spelen met al dat gebonk, geklik en gepiep. Ik mis het typissche gevoel wat ik bij de oude Guitar Hero's had en dat touchpad gedeelte voegt werkelijk niets toe naar mijn mening.
Het drummen vond ik in het begin beter dan Rock Band, maar hier moet ik ook van terugkomen. Ik krijg bij dit drumstel nog meer het idee dat ik een schilderij aan het ophangen ben. Op de doos staat heel trots "een stil drumstel om de muziek in de game beter te horen". Mag ik ze nu aanklagen wegens misleidende reclame?
Bovendien vind ik de manier om Star Power te activeren te belachelijk voor woorden.
De zang is leuk gedaan, maar toen ik zag dat mijn vriendin zonder te zingen op expert dat Franse kut nummer (god mag weten waarom dit soort crap erin zit) door kon komen door alleen maar te neuriën viel m'n bek echt open.
Ik ga de game nog wel een kans geven, maar momenteel vind ik allemaal te teleurstellend voor woorden. Vooral toen ik Rock Band 2 na een potje World Tour voor de eerste keer opstartte was het voor mij duidelijk, Rock Band blijft gelukkig voor mij heer en meester. Als je dan zoveel dezelfde dingen doet als Rock Band, zorg er dan op z'n minst voor dat je game beter is dan hetgeen wat al bestaat en dit doen ze naar mijn mening echt niet.
Uiteraard is het puur mijn mening en veel mensen zullen er vast anders over denken, maar ik kan niemand een reden geven om 188 Euro voor de complete set uit te geven. Gelukkig vind m'n vriendin de game iets beter dan ik
.
Klik om te vergroten...