1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero: World Tour [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rydan, 14 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Vanmiddag met een vriend en Gkidstyle online gespeeld.
    Ik mocht zingen en die vriend van mij speelde op de gitaar.

    En wat kiest Gkidstyle, juist No Doubt en System Of A Down om te zingen.
    Wat moeten de buren wel niet gedacht hebben! 8)
     
  2. dctjuhlp

    dctjuhlp Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind byob juist het nummer om te zingen kon echt niet wachten daarop
     
  3. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje: ik wil graag gtwt kopen maar ik wil weten of de gitaar van wt beter of minder is dan die van delen 2 en 3. Heb die van deel 2 en wil eigenlijk wel een wireless hebben, maar als de gitaar van wt kut is dan koop ik die van deel 3.
     
  4. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de gitaar van WT erg relax..
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  6. Cremy

    Cremy Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een beetje jammer dat je sommige liedjes moet downloaden voor MP..
     
  7. Atti Mike

    Atti Mike Rest in peace

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Human- The killers
    Heerlijk nummer :)
     
  8. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je? Dat hoeft niet per se, je kan ook gewoon de andere doen.

    Ik zoek trouwens nog mensen waarmee ik kan spelen. Ik kan guitar/bass en speel op hard, voeg me maar toe: Jeroentje NL
     
  9. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    De touchpad is ook echt de domste uitvinding ooit. Het geeft dus echt totaal geen voordelen, alleen nadelen omdat je na een touch section weer snel naar je gewone fretboard moet. Je kan er net zo goed een pakje kauwgum opdoen. Daar wordt ik blijer van. Ik vind het echt een waardeloos stuk vreten, die touchpad.
     
  10. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik zal geen vrienden maken, maar ik wil dit toch even kwijt,

    Ik weet het niet met deze game. Verleden week na aankoop vond ik hem beter als verwacht, maar na dit weekend ben ik toch weer teleurgesteld. Het grootste minpunt vind ik gewoon echt nog steeds de tracklist. Er zitten veels te weinig echte toffe nummers in. De toffe nummers die erin zitten heb ik al in Rock Band (2) :+. Het zijn naar mijn mening teveel nummers die het allemaal net niet zijn. Vele zullen het hier vast niet mee eens zijn, maar ik krijg het gevoel alsof ik een cd heb gekocht met grotendeels B-sides erop.

    Als ik met de gitaar aan het spelen ben krijg ik het gevoel alsof ik achter een flipperkast sta te spelen met al dat gebonk, geklik en gepiep. Ik mis het typissche gevoel wat ik bij de oude Guitar Hero's had en dat touchpad gedeelte voegt werkelijk niets toe naar mijn mening.

    Het drummen vond ik in het begin beter dan Rock Band, maar hier moet ik ook van terugkomen. Ik krijg bij dit drumstel nog meer het idee dat ik een schilderij aan het ophangen ben. Op de doos staat heel trots "een stil drumstel om de muziek in de game beter te horen". Mag ik ze nu aanklagen wegens misleidende reclame? ;) Bovendien vind ik de manier om Star Power te activeren te belachelijk voor woorden.

    De zang is leuk gedaan, maar toen ik zag dat mijn vriendin zonder te zingen op expert dat Franse kut nummer (god mag weten waarom dit soort crap erin zit) door kon komen door alleen maar te neuriën viel m'n bek echt open.

    Ik ga de game nog wel een kans geven, maar momenteel vind ik allemaal te teleurstellend voor woorden. Vooral toen ik Rock Band 2 na een potje World Tour voor de eerste keer opstartte was het voor mij duidelijk, Rock Band blijft gelukkig voor mij heer en meester. Als je dan zoveel dezelfde dingen doet als Rock Band, zorg er dan op z'n minst voor dat je game beter is dan hetgeen wat al bestaat en dit doen ze naar mijn mening echt niet.

    Uiteraard is het puur mijn mening en veel mensen zullen er vast anders over denken, maar ik kan niemand een reden geven om 188 Euro voor de complete set uit te geven. Gelukkig vind m'n vriendin de game iets beter dan ik :thumbs::+.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2008
  11. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    whaha system of a down ging bij mij ook niet erg lekker...:+
     
  12. martyman

    martyman Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt!! ik heb het ook geprobeerd bij een vriend ben ik ff blij dat ik dat ding er niet bij heb gekocht:9:+ het werkt voor geen ene meter, de kleuren staan te ver uit elkaar waardoor ja nooit meteen de goede kunt pakke. De strumbar vind ik ook erg irritant met dat gepiep:confused:
     
  13. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    dat meen je niet :mad: ik kom niet eens op easy door het eerst nummer heen 8)
     
  14. Slender

    Slender Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het helemaal met je eens. Ik heb vanaf deel 1 alle Guitar Hero spellen gespeeld maar deze mist gewoon iets. Er zitten veel meer bekende nummers in maar de nummers zelf zijn voor het grootste deel niet echt leuk om te spelen met de gitaar. Een aantal nummers (zoals die van Muse, System of a Down en de Tool nummers) zijn echt verschrikkelijk.
    Voor mij is het echt een teleurstelling. Daarom heb ik GH World Tour verkocht en heb ik nu Rock Band 2 in bestelling staan.
     
  15. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Misschien kan mijn vriendin gewoon goed neuriën :+ ;). Ze nam (begrijpelijk) de moeite niet eens om al die Franse teksten uit te spreken. Toen het nummer afgelopen was hoor ik door de kamer kreten als "welke gek heeft dit nummer nou in een Guitar Hero game gestopt?!?" en "Was het geld voor licenties op ofzo" Ach, dat denk ik bij 85% van de nummers ;).

    System of a Down met B.Y.O.B. vind ik dan weer 1 van de weinige nummers die ik wel zwaar ok vind, maar deze kan ik ook in Rock Band spelen. Ik blijf Michael Jackson toch echt wel het toppunt vinden voor een Guitar Hero nummer hoor. Tool is gewoon heel erg vaag en onwijs saai om te zingen. Dan krijg je in de Tour mode bij Tool er ook nog van die wazige LSD trip achtige beelden bij, ik snap er niets van. Waarom??

    Kijk, dat er een paar nummers die vreemd om te spelen zijn voorbij komen vind ik prima en daar kan ik dan ook helemaal inkomen. Ik krijg alleen serieus het idee dat het juist zeldzaam is als ik een tof nummer tegenkom in deze game.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2008
  16. gunmaster

    gunmaster Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    echt een tegenvaller is dit spel
     
  17. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ja, ik heb ook maar een paar nummers die ik echt vet vind in GH WT. Alleen uit m'n hoofd Hotel California, Trapped Under Ice, Up Around The Bend, Santeria en Beat It. Voor de rest is de setlist wel oke denk, maar die van RB2 vind ik toch wat vetter. :) Daar zitten echt heel veel vette classics tussen. :D
     
  18. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben niet ontevreden maar tool is gewoon dikke bullshit, veeeel te lange nummers.. (no offense)
     
  19. gunmaster

    gunmaster Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel jij rock band 2 met de gh:wt instrumenten?
    zo ja, speelt dat fijn?
     
  20. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Neuh andersom. En het speelt prima hoor. Lijkt mij... Microfoon is gewoon hetzelfde, de gitaar is een kwestie van smaak, en de drums..weetniet. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina