Tja, maar zo werkt het wel voor mij... (zie mn rectie op Kevf).
Ik geniet ook van Rollecoasters als een Gears 2 etc. COD4 heb ik ook uitgespeeld maar ik vond er te weinig vernieuwing in zitten tov deel 2 en 3...
COD5 heb ik dus ook laten liggen toen ik las dat er nog steeds dezelfde domme fouten inzitten (AI, je moet een denkbeeldige lijn over voordat deze spawnen etc.). Daar kan ik me wel echt boos over maken. Dat zijn zaken waar men jaren geleden al over klaagde en nog steeds behouden ze dezelfde basis om een game op te maken.
Shaun White Snowboarding is voor mij een echte verrassing (en nieuwe franchise). Ik speel deze game nu vaker dan Gears 2. Echt een heerlijke game om een uurtje of twee singel of multiplayer te spelen. Er zitten wel wat schoonheidsfoutjes in en de game had meer kunnen bieden maar goed. Om eerlijk te zijn ben ik nu al benieuwd naar deeltje 2
Edit: Whow, mooie cijfers. Gisteren op BNR nieuwsradio een kort item dat de verkopen op BF nogal tegen vielen.... Erg mooie cijfers voor MS dit.
In mijn omgeving krijg ik ook steeds meer te horen dat mensen een 360 aan willen schaffen.
Het begint er steeds meer op te lijken dat MS de "Playstation" naamsbekendheid begint te krijgen bij de casual...
Laatst bewerkt: 2 dec 2008