[Discussie] De Frogers In De Bijstand

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sognare, 11 nov 2008.

1. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    :emo: Nee omdat deze mensen, en de mensen die dit kijken echt moeten emigreren. Zij brengen et gemiddelde IQ van 140 naar 80 weten te brengen.

Laatst bewerkt: 13 nov 2008
  2. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Aan je spelling te zien hoor jij daar ook bij :+.

3. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het forum lag er net uit, terwijl ik mijn post aan het editen was :'-( Maar mijn complimenten voor de reactie! Moet natuurlijk zijn: "Zij brengen het gemiddelde IQ van 140 naar 80!" Excuse my French :+

Laatst bewerkt: 13 nov 2008
  4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Je kunt overal een mening hebben, maar feit is gewoon dat ze per maand een bedrag dat ter vergelijking valt aan een bijstandsuitkering.

5. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom is staat er in de titel ook [Discussie] _0/

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Amen.

Iedereen kan wel een maandje geen cent te makken hebben. Dat houdt iedereen wel vol. Dan mag je nog zoveel poen hebben zoals Froger zelf, een maand hou je wel vol. Ik vind het dan ook een belediging voor de mensen die jaar in en jaar uit van een paar centen rond moeten komen (vooral nu alles gewoon duurder wordt). Even een maandje klagen hoe weinig je wel niet kan doen om vervolgens weer terug te gaan naar je villa. Als ze aan het eind van die maand de huur niet meer kunnen betalen, dan trekken ze hun ware bankrekening open en klaar zijn ze. Daar is geen kunst meer aan. Laat ze maar hun geld afpakken en vervolgens vijf jaar in de bijstand leven. Dan praten we wel even verder.

7. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het gewoon een belediging voor mensen die het echt moeten hebben van een bijstandsuitkering.
    Zoals Mtthz hierboven ook al zegt, even een maandje klagen over hoe moeilijk het wel niet is om zo rond te komen.
    Maar na dat maandje gaan ze weer gewoon terug nar hun dikke villa en eten ze zichzelf helemaal vol.
    Die René heeft toch al zo'n bolle kop dus een maandje trek hebben lijkt me geen slecht plan.

8. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    Droogheid 8)

9. Remco

Remco Guest

Wat een verschrikkelijk neerbuigende opmerking.. beetje triest=(

10. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook een beetje triest, in mijn wijk staan bijna alleen maar rijtjeshuizen, ikzelf woon in een twee-onder een kap, maar het merendeel van mijn maten woont in een rijtjeshuis die te vergelijken valt met waar de Frogers nu even een maandje in wonen. Ik vind dat de mensen die wat minder te besteden hebben belachelijk worden gemaakt. Ze doen net of al die mensen in de goot liggen te huilen, en dat ze van een half brood en een glas water per dag moeten overleven. Het is gewoon een publiciteits stunt voor de Toppers.

11. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ja ik moet je wel even zeggen,je hebt de mooiste avatar die ik algemeen hier gezien heb._O_
    Je hebt zelf gemaakt of is het ergens van?

Maar goed weer ontopic,ja ik vind dit ook allemaal zo'n bull met die huizen dat ze afgeschildert worden als bijstandswoningen.
    De meeste in mijn leven wonen zoals ikzelf ook in een gewone dakpanner,en de een met een nog betere baan dan de ander.
    En dus zegt allemaal niets,maar de tv programma's zoals deze geven alleen maar weer dat verkeerde beeld op aan de kijkluitjes en al.

12. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt van www.deviantart.com, kun je leuke dingen vinden trouwens. oa dus Avatars maar ook wallpapers, dockicons etc.:b:

13. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1
    Ja,ik vind het maar dom die Frogers|:-.

En al die buren enzo doen allemaal heel aardig tegen de Frogers om money money buit buit te krijgen,maar ze hebben heus wel genoeg vooral die opa & oma'tje.:):

Nu wonen ze weer in hun eigen fokking Villa met te veel doekoe op hun bankrekening.:x

Stomme programma met die Frogers die zogenaamd dan arm zijn.|:-

Laatst bewerkt: 4 dec 2008
  14. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Zo te zien ben ik de enigste die het programma wel leuk vond om naar te kijken.

Mja ik doe er ook niet moeilijk over of het wel of geen bijstand is.

Laatst bewerkt: 4 dec 2008
  15. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Enige;).

Nou, het gaat er gewoon om dat BN'ers weer eens zonodig een belangrijk thema op de agenda moeten zetten. Meestal gewoon voor hun eigen publiciteit.

16. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    vond het triest dat ze toen ze geld tekort kwamen allerlei spullen gingen verkopen.

Als mensen die echt in de bijstand zitten dat doen hebben ze na een jaar een leeg huis.

Ten tweede leefden ze nog best luxe voor bijstand.

Anderzijds vind ik de inzet van de Frogers afgelopen week voor de voedselbank wel heel goed.

In die show gepresenteerd door Linda de mol laten ze zien hoe het echt is.

Mensen die met 90 euro per maand moeten rondkomen, of mensen die hun hele leven hebben gewerkt, een ongeluk krijgen en geen cent krijgen, maar wel niet meer kunnen werken de rest van hun leven.

Deel Deze Pagina