FIFA 09 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11

    Wow zieke ontdekking:p
    ik had volgens mij nog een tactiek hier gezegd van Villa..
    Villa heeft alleen 0-0 tegen Fulham gespeeld dus zal wel omlaag gaan met live season..
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja dat kan.

    Je maakt een formation of een custom tactic, vervolgens sla je hem op onder slot 1,2,3,4,5,6,7,8,9 of 10 en als je dan in een online match gaat ga je naar tactic en verander je default in custom, dan kies je de custom die je had gemaakt;)

    edit://

    Dubbelpost..:mad:
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2008
  3. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen komen nu met aston villa, die snelle spitsen/flanken zijn niet te stoppen. :'-(
     
  4. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    haha ik ben Aston Villa al best lang tijdens wedstrijden, zeker een goed team
     
  5. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehehe, lol Viktor. Dacht al dat ik het ergens had gelezen :+

    Ook even geprobeerd met de Spurs, gaat ook wel lekker. Villa heeft een beetje trage verdedigers, en dan met die supersnelle spitsen van de topclubs ben ik vaak te laat.

    Spurs heeft al een betere verdediging en ook wel lekkere spitsen. Ik ga een beetje switchen tussen deze 2 teams denk ik.

    Net wel 2x verloren van Hoffenheim. Echt 2 verschrikkelijke wedstrijden :x Bij allebei kom ik met 1-0 voor. Toch weer een snelle tegentreffer (10 minuten na mijn doelpunt) en in de 80e minuut ongeveer komt hij met een sneaky steekpass en maakt de 2-1. Al ben ik vaak wel veel meer in balbezit en is de bal vaker op zijn helft dan op de mijne.

    De wedstrijd erna lopen de aanvallen ineens wel heerlijk en sta ik in de 1e helft met 5-0 voor tegen Barcelona :confused::confused:. Ik snap er weinig meer van :eek:
     
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Aston Villa, Carew wint alle kopduels, vergeet niet te timen!
    Agbonlahor kan 90 minuten lang de verdedigers eruit rennen, behalve Vidic en Lucio.
    Gareth Barry is een goede verdedigende middenvelder met een ultiem schot, laat hem opkomen.
    Young de rechts midden is ook zeer snel, behendig en heeft tevens een goed schot.
    De verdediging is goed als je Reo Coker op linksback staat, hij is als middenvelder 84 maar als linksback 86!
    Dan heb je een verdediging met 3x 86 en éémaal 81.

    Zalig team vind ik:)

    Zojuist de top 100 binnen gekomen.
    Ik werd ook tegen II Quicknezz II gezet maar hij leavede, ik denk niet express maar wel jammer:+
     
  7. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat met adidas update of zonder? Ik heb geen verdedigers boven de 82 hoor geloof ik.
     
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    met.
     
  9. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, net even offline met Aston Villa na al die verhalen die ik had gehoord hier. Maar ik speelde eerste wedstrijd op legendarisch nipt 2-1 en de andere wedstrijden waren ook niet top. Doe mij maar Valencia, of het moet heel veel verschil maken met Live Season aan of uit
     
  10. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    online is zowieso anders als offline, tegenstander speelt heel verschillend, dus online is er meer uit te halen met aston villa..
     
  11. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer timen jullie nu om te koppen, echt op het allerlaatste moment ofwat?
    En iemand hier goed in omhaals te maken in de arena? Mij lukt dit totaal niet, misschien iemand tips?
    Zojuist ook ff mijn eerste potje gespeelt online, wat een verschrikkelijke lag! In de rust was de wedstrijd ook voorbij, connection lost, dus ik denk dat mijn tegenstander een enorm slechte internet verbinding had.
     
  12. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat maakt inderdaad veel uit. Normaal heeft Villa een verdediging van hoogstens een 80'er, met backs van 76 en 74. Met Live Season aan heb je 3x 86 en nog een 84'er geloof ik.

    Het nadeel hiervan is dat je niet echt een team kan opbouwen waar je elke keer mee kan blijven spelen. Je moet vaak je team aanpassen terwijl ik graag met vaste waardes speel in een team, zonder teveel moeten uitzoeken wie er deze week weer beter is geworden of juist slechter.

    Spurs is nu bijvoorbeeld ineens 3,5 ster, terwijl ze normaal 4,5 ster zijn met Live Season uit. Ik heb het eigenlijk altijd uit staan tegenwoordig, in het begin niet maar de verschillen per week zijn vaak te groot vind ik.
     
  13. rolandinhoo

    rolandinhoo Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe scoren jullie als je buiten de 16 staat? Kort B indrukken of langer? Of nog andere knoppen, zoals LT ofzo?
     
  14. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik ook benieuwd naar :) en zijn er hier veel die trucs oefenen in de arena? Hoe maak je nu een omhaal? Mij lukt het echt niet, ben heel de tijd de bal aan het hooghouden maar een omhaal zit er niet in. Ook achter het standbeen langsschieten lukt me helaas niet :mad:
     
  15. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik schiet niet met een andere toets, maar gewoon met de schiet-toets.

    Als de keeper uitkomt natuurlijk lob-toets indrukken, gegarandeerd succes :thumbs:

    Ook redelijk vaak met geplaatst-knop-toets in de verre hoek ofzo, gaat ook wel leuk.

    Verder gewoon schieten of even de sprinttoets en dan schieten, dan schiet je net iets harder, maar ook minder gericht }:]
     
  16. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Altijd met LT, maar David Villa is ook gewoon koning :b:
     
  17. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft dat zin dan met schieten? Of is het meer zo dat je de bal dichter bij je houdt en dus meer tijd hebt om lekker te schieten?
     
  18. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij maakt het geen zak uit.
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb Ajax als favoriete team. Als ik Ranked Quick match doe, heb ik heel vaak Ajax tegen Ajax. Maar dat klopt niet, dan loopt de boel soort van vast. Dan moet je weer opnieuw gaan zoeken. Soms moet ik dat wel 10 keer doen wil ik wel een match krijgen. Ik weet niet of anderen daar last van hebben, maar het is soms wel een beetje vervelend.

    Ik speel nu ook met Valencia, dan kiezen de tegenstanders tenminste niet gelijk Man U
     
  20. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Buiten de 16 met RB schieten, zeker als je een beetje schuin komt.
    LT maakt niks uit geloof ik:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina