Damn, net een nieuw team "ontdekt" .
Valencia draaide niet echt lekker meer, geen idee waarom maar na ongeveer 60 wedstrijden ofzo had ik er ongeveer 10 achter elkaar verloren. Op manieren waar je niet echt blij van wordt, ik creëerde geen kansen meer bijna en kreeg echt prul doelpunten tegen.
Na wat rondkijken kwam ik bij Aston Villa uit. Na 10 wedstrijden heb ik er 8 gewonnen (Spanje, Bayern, Liverpool, Barca 3x, HSV, PSG) en 2 verloren (Man Utd + Chelsea). Die 2 verloren waren echt lompe doelpunten tegen. Hoge bal over de verdediger, ik druk op PASS en doe dit richting de keeper. De pass is veel te zacht en de aanvaller rent erachteraan en scoort. Dit terwijl ik de balk toch echt helemaal vol liet lopen. Voortaan maar wegschieten of naar de zijkant wegwerken
Agbonlahor is echt master, samen met Carew is het echt een lekker duo voorin. Af en toe Yoong/Young via de flanken op laten komen en een voorzet geven op die lange spijkers.
De 2 spitsen zijn snel in de balbehandeling, ze zijn nog redelijk rap ook en de 1-2tjes zijn echt erg lekker.
De enige wijziging die ik toepas is Bouma op LB ipv de standaard speler. Verder alleen de custom tactics aanpassen natuurlijk.
Klik om te vergroten...