Nou Berg heeft zich inderdaad in mijn ogen nog niet echt bewezen. Daarnaast denk ik dat het de laatste keer is dat je bij groningen kan shoppen als je nu weer een vaste kracht wegkaapt. Nu wil ik Cvitanovic wel eens zien.
Zou 'm graag zien komen maar hij is natuurlijk weer erg duur. Dan vind ik eventueel van Wolfswinkel of een eigen scouttarget wel een betere optie.
Ben net gerustgesteld na een item op rtvnoord wat ik nog niet gezien had. Neemt gelijk de geruchten weg: http://www.rtvnoord.nl/streaming/st...gid=77574&progid=videoitem&file=081201_MARCUS BERG.asf
Yep, da's een bericht van vóórdat bekend werd dat Huntelaar waarschijnlijk naar Madrid vertrekt Berg heeft ook al eerder geroepen dat hij droomt ooit van Ajax te spelen en hij zei later nog eens dat het 'm niet uitmaakt of hij voor PSV of Ajax gaat spelen.
Ze moeten gewoon zorgen dat ze zelf spitsen opleiden die een band hebben met de club en die blijven dan natuurlijk ook niet eeuwig, maar Ajax moet niet worden gezien als alleen een treetje om naar een buitenlandse club te kunnen.
Blind: ,,Toen Ajax eind april Darío Cvitanich kocht was dat omdat men wist dat de kans aanwezig was dat Klaas Jan weg zou gaan. Je haalt de topscorer van Argentinië in principe niet voor de bank. Ik sluit niet uit dat we de komende periode een aankoop zullen doen en dat zal dan waarschijnlijk een aanvallend ingestelde speler zijn. Maar dat hoeft niet per sé een centrumspits te zijn, want in feite hebben we de opvolger van Klaas Jan dus al in huis.’’ Dario it is.
Kogel is door de kerk http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=68207 27 miljoen, 20 miljoen vast en 7 miljoen variabel..betekent dat dus dat die 7 miljoen wordt onderverdeelt aan PSV en SC Heerenveen??
Jammer, maar liever 27 miljoen ontvangen dan helemaal niets! Vraag me alleen wel of wat die 7 miljoen variabel precies inhoud!
Variabel ivm prestaties? Dus als Klaas-Jan er binnen een bepaalde periode een flink aantal ballen in het net ramt en/of een bepaald aantal wedstrijden speelt? En misschien ook prestaties van het team zelf? Maar als dat zo is dan hoop ik dat het bij 20 miljoen blijft.
Misschien 20 miljoen nu direct, en 7 miljoen verspreidt over de komende jaren? Of inderdaad bij het winnen van CL of kampioenschap of iets dergelijks. Ben echt reuze benieuwd hoe Huntelaar zich staande houdt in Spanje, echt een fantastische spits die we nog lang zullen missen bij Ajax. Echt een waardige Ajacied geworden.
Die losse miljoenen zijn meestal voor een bepaald aantal gespeelde wedstrijden van Huntelaar persoonlijk, en afhankelijk van of Madrid CL haalt en dergelijke. PSV en Heerenveen krijgen gewoon hun vaste percentages volgens de regels en afgesloten contracten. http://www.afca.nl/
Jezus, lekkere supporters dan.. Maarja gelukkig is het maar 1 malloot die zulke onzinnige tekst maakt...
Nou, was het dus toch zo... Balend, als Ajax gewoon lef toont en Real 2 dagen laat wachten, betalen die flikkers zo 35. Hun staan onder druk, Ajax niet, waarom altijd zo makkelijk.
Omdat het Nederlands voetbal maar een loopjongetje en kweekvijver is voor de grote clubs in het buitenland. Ik baal hier weer ontzettend van en wat afca.nl doet is weer om te janken.