[Muziek] Alternatief / Punk / Rock :

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Burt Macklin, 5 feb 2007.

1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Haha het geweldige van Punk is dat de teksten vaak over van die klets gaan. Echt fucking geweldig :D

2. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga waarschijnlijk naar KoL.
    Maar tickets zijn 34,- excl. service kosten.... En dan ook nog vervoer + consumpties, dan zit je gauw aan de 100 euro....

3. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Kings of Leon bedoel je? is allang uitverkocht toch

4. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Vriend van mij heeft kaartjes;) Ik moet alleen nog even kijken of ik er wel zoveel geld voor over heb:9

Edit/ Hij heeft een kaartje over bedoel ik natuurlijk.

5. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    oh oke! anders wil ik er wel een hebben O-)

6. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of je studenten ov hebt, maar met korting is een kaartje van lunteren naar Amst. Duyvendrecht maar 12 euro.
    Ik heb zelf de ervaring dat ik bij concerten niet zo veel drink, dus ga uit van 10 euro, dan zit je op 60 euro.

7. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik heb geen korting o.i.d. misschien dat er iemand meegaat die een ov heeft want dan kan ik uiteraard wel met korting reizen.

8. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Klopt, heb hele tijd deze geluisterd, is lekker onbekend in nederland, en daarom zo goed, zolang ie niet zo gehypt wordt vind ik muziek leuk.

Binnenkort komt er weer een nieuw album van The all American Rejects uit. Na wat liedjes te hebben gehoord, heb ik toch iets van, tis niet meer zo vet als Move along, waarmee ik sommige liedjes echt niet kon laten ophouden af te spelen( maar z'n stem gebruikt ie nu nogal vaak Gay in het nieuwe album, das weer minder).
    Maar dat weet ik nog niet zeker, album is in 15 december

Voor de powerpop, lekkere moderne rock fans, is Forever The Sickest Kids echt de top, kgeniet al weken van hun liedjes, chille stem, vette sounds door de liedjes,

Nieuwige album van The academy is, is ook te doen. Andere mensen hier rond, die ook van deze Powerpop achtige rock houden?

Is de nieuwe killers nog een beetje goed?

Laatst bewerkt: 2 dec 2008
  9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    All American Rejects is al uitgelekt, het is een aardig album. Maar zoals je zei, Move Along was vele male beter, echt een goed album was dat.

En als je van Powerpop houdt zou ik American H-Fi aanraden.

10. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vroeg me af of iemand hier wel eens van FM Static heeft gehoord? Ze worden gelabelt als Christian Rock / Punk. Geen gescheld maar leuke (soms gewoon grappige) teksten, vind ik persoonlijk.

Vooral Tonight en Moment of Truth zijn lekkere rustige nummers van hun nieuwste album.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    http://stem.omroep.nl/VPRO/2008/56-song-van-het-jaar-2008

Woot, VPRO heeft weer 200 nummers samengesteld voor The Song Of The Year 2008.

Bij mij staat QOTSA - Make It Wit Chu in ieder geval op 1 :D.

Mijn 5:
    QOTSA - Make It Wit Chu
    MGMT - Kids
    DC4C - No Sunlight
    Eagles of Death Metal - Wannabe In L.A.
    Kings Of Leon - Sex On Fire

Laatst bewerkt: 5 dec 2008
  12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wel grappig, Joe Santriani wil Coldplay gaan aanklagen omdat Viva La Vida veel lijkt op zijn If I Could Fly.
    Luister dit:
    [yt]1ofFw9DKu_I[/yt]

13. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn top 5:
    # Crystal Castles - Vanished
    # Five O'Clock Heroes/Agyness Deyn - Who
    # Kings Of Leon - Sex On Fire
    # Voicst - Everyday I Work On The Road
    # Late Of The Pier - Heartbeat

Ik heb eigenlijk meer gelet op de albums van deze bands

14. Remco

Remco Guest

Heb ook even gestemd:)

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Het is daarbij verplicht te vermelden welk vijf nummers u waard vond om te worden genomineerd voor de VPRO Song of the Year. Wij danken u zeer!

16. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga is wat bands welke jij aanraad beluisteren. Volgens mij hebben wij wel ongeveer dezelfde muzieksmaak. De Yellowcard tip die je ooit deed vond ik ook heel waardevol. Inmiddels vrij veel geluisterd. Persoonlijk vind ik het nieuwe album van the killers wel amusing maar niet echt boeiend. De oude "killer" sound van Hot Fuss en Sams Town vind ik gaaf, nummers als Somebody Told me, Mr. Brightside, Smile like you mean it, Believe me Nathalie, On Top, dat waren voor mij de nummers waarvoor ik the Killers luisterde. Die stijl vind ik (helaas) niet echt terug op het nieuwe album (Day & Age). Naar mijn mening, leuk maar niet bijzonder.

Laatst bewerkt: 9 dec 2008
  17. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    Powerpop, dan raad ik je zeker aan Motion City Soundtrack te luisteren

The Academy is... vind ik ook wel geinig.
    die ga ik ook even checken, want ik ben wel weer toe aan een nieuw powerpop bandje, ik ken er niet zo heel veel namelijk

Ik kan me helemaal vinden in je mening over The Killers, hoewel ik hun nieuwe nog moet luisteren. Ik vind die nieuwe single wel redelijk.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Maak een last.fm account aan, en een wereld van nieuwe muziek zal voor je opengaan. Ik heb ruim 900 verschillende bands beluisterd dankzij dit waardevolle stukje internet :D.
    Enne Danger, je luisterd ook Kings of Lean neem ik aan? Zit tussen Yellowcard en The Killer in. American Hi-Fi vind je ook vast leuk. En Maxïmo Park (het eerste album) is steengoed, heb ik echt helemaal kapot gedraaid.

Edit: Motion City Soundtrack is wel vet! Van hun 3 (?) albums vind ik Commit to this Memory toch wel het best. Al komt Even If It Kills Me op een goede 2e plek.
    Everything is Alright is een goed nummer :D.

Laatst bewerkt: 10 dec 2008
  19. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    die eerste vind ik verreweg de vetste! Daar staan zoveel lekkere catchy nummers op, vooral het tweede gedeelte

Maximo Park is ook echt te gek. Als ik die muziek hard zet (Graffiti !) dan wil ik helemaal los gaan. Concert dat ik van hun zag is een van de beste waar ik bij ben geweest

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Die eerste is I Am The Movie he? Ik vind, na Capital H, dat er niet echt heeel veel goede nummers opstaan.
    Enne, in principe kan ik iedereen die ooit een keer Yellowcard heeft geluisterd met een gerust hart Audioslave aanraden. Damn, Tom Morello en Chris Cornell zijn echt mijn helden _O_.

Deel Deze Pagina