FIFA 09 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik moet dan altijd even wachten en daarna kiest de andere speler een ander team. Omdat het jouw favoriete team is, komt dat daar even te staan.
     
  2. Tockeboy

    Tockeboy Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan me iemand vertellen hoe je een flying head goal kunt maken?
    Ik heb het spel al sinds de release en nog steeds niet gelukt.
     
  3. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Je kunt proberen om vroeg een voorzet te geven (2x X) soms wil je speler dan wel is vliegen. Verder moet je gewoon wat geluk hebben, ik heb hem ook nog niet.
     
  4. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er hier veel die beetje liggen te frotten in de arena? Hoe maak je nu een omhaal? Mij lukt het echt niet, ben heel de tijd de bal aan het hooghouden maar een omhaal zit er niet in. Ook achter het standbeen langsschieten lukt me helaas niet
     
  5. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan schiet je harder ;)
     
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    De nummer 1 van Nederland ranked verslagen:cool:
    We waren al een tijdje in een partij chat, en we zijn ook online vrienden die altijd over fifa chatten, we hadden al een paar weken terug unranked gespeeld maar nu wou hij ranked en dus deden we ranked.

    Ik knalde na 5 minuten al op de lat, daarna scoorde hij.
    in de 30ste minuut kreeg ik een strafschop die hij stopte:eek:
    Hij had de 2de helft overmacht, hij trof 2 maal de paal uit een kopbal, al zijn corners waren gevaarlijk.
    Toen scoorde ik in de 72ste minuut plots de 1-1.
    de laatste 20 minuten speelde ik op de lange bal wat hielp maar ik kreeg geen grote kans.
    Met de corners liet ik me keeper uitkomen zodat hij niet weer gevaarlijk uit corners kon worden.

    Het werd verlenging waar hij flink pissig van was, in de 95ste minuut scoorde hij de 2-1, een corner waar me keeper wel uit kwam maar te laat was zodat Ronaldinho in het lege doel kopte.
    in de 105de minuut maakte hij de 3-1.
    Het leek afgelopen maar in de 110de minuut scoorde ik de 3-2.
    De 117de minuut was het belangrijkst, ik gaf een diepe hoge bal, zijn keeper kwam maar ik kopte hem met Agbonlahor van zo'n 20 meter, de balde stuiterde over de grond en rolde via de binnenkant van de paal binnen.
    Nadat me keeper zijn corner pakte werden het penalty's.
    Ik stopte zijn eerste waarna hij de headset eruit trok, hij stopte mijn 3de (door het midden) waardoor het weer gelijk stond, toen ik zijn 7de penalty stopte had ik gewonnen!
    Echt zalig, best wel onterecht gezien het spelbeeld maar qua vechtlust is het misschien terecht.

    Rank 87, Colin is nu 20..
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2008
  7. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
  8. Cremy

    Cremy Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha respect :p. Die colin is echt goed, hij heeft mij 5-0 ingemaakt.

    Zeg stuur is even die geheime tactiec om hem te verslaan! :lol:O-)


    Mij is die duikende kopbal trouwens wel gelukt, het was echt raar, de bal was de speler eigenlijk al voorbij en toen drukte ik op schieten, toen dook hij met zn reet naar de bal (zo zag het eruit) en scoorde, toen stond er ''flying bblabla'' completed.
     
  9. Remcooo

    Remcooo Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    1
    Mensen die hem (Fifa 2009) op de HD van de 360 hebben geinstalleerd?

    Ik merk hier wel dat hij sneller gaat, maar met Be A Pro zie ik het balkje niet meer van je rating zeg maar..Meer mensen die dit hebben?

    -edit- Lalalal nvm...1x startmenu in en vinkje van on-off-on zetten does the trick
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2008
  10. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb fifa ook geinstaleerd maar ik heb af en toe echt dikke frame drops, hebben meer mensne dit?
     
  11. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja vooral met hoge ballen van de keeper ! ook geinstalleerd op HD.

    Omhaal is me inmiddels gelukt :) Is precies timen wanneer de bal zeg maar op het hoogste punt is. Ik weet dat hiervoor een apart topic is maar kan het toch niet laten: http://easportsfootball.com/en_GB/video/2509514

    Kun je eigenlijk ook met heel je team trainen? bijv. tegen 1 keepers? had hier ergens een filmpje van gezien maar kan het nergens vinden.
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2008
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Maar nog geen Bicycle Kick achievement. :9 Die krijg je pas nadat je een omhaal scoort in een wedstrijd. ;)
     
  13. xbox-king

    xbox-king Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ergens instellen wie er allemaal met een corner meekomt naar voren, en waar/hoe kan je dit selecteren?
     
  14. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb dit ook, maar dan met Feyenoord hehe. Maar is wel irritant ja dat je steeds overnieuw moet zoeken.
     
  15. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel een groot gemis dat je geen online goals kunt opslaan. Bij PES2008 bijv. kon dat wel. Het is dus mogelijk. Waarom FIFA het nog niet heeft snap ik dan ook niet.
     
  16. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas niet ;) Maar die scoort iedereen toch met een beetje geluk. Schoot hem laatst net naast met Huntelaar.

    Wat is fifa toch een heerlijk spel _O_ net ff een paar potten gespeeld met paar vrienden en de heerlijkste goals gemaakt. Hij pakt meestal Man Utd, ( nu gemiddeld boven de 90 met Tevez Ronney etc. ) ik dan Inter :)
    Was eerst altijd PESser, maar die hebben het echt verkloot voor me dit jaar.
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Welcome to the club. ;)
     
  18. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja... zie dat je pes6 en pes2008 hebt ;)
    Maar de arena etc. allemaal geweldig :) Maar nu is de gameplay ook nog eens goed, beter dan PES dit jaar vind ik. (vorig jaar zeker niet). Denk dat ik de komende jaren niet meer bij konami te vinden ben ;) en tja, als je fifa09 voor 28 euro nieuw kan kopen wil je het toch altijd wel ff graag proberen :)

    Hoe schiet je nou achter het standbeen langs trouwens? Speelde vanmiddag tegen een tegenstander die heel de tijd die bewegingen maakte met Inter (Quaresma en Mancini) , maar dan toch geen voorzet gaf of schoot, maar me zo wel dolde ;)
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2008
  19. 1989

    1989 Keeping it real

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk als je een penalty op zn panenka inschiet. Vooral online :)
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Duurt te lang denk ik, als je dat allemaal nog moet uploaden wordt je tegenstander helemaal gek, of je moet hem alleen snel kunnen opslaan en later uploaden. Hopelijk in FIFA10.

    Heb zelf ook wel wat dingetjes voor FIFA10:

    Volgens mij ben ik nog wel wat vergeten maar mocht dit ze lukken + Gameplay FIFA09 is voor mij dan toch wel de ultieme footie.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina