De nummer 1 van Nederland ranked verslagen
We waren al een tijdje in een partij chat, en we zijn ook online vrienden die altijd over fifa chatten, we hadden al een paar weken terug unranked gespeeld maar nu wou hij ranked en dus deden we ranked.
Ik knalde na 5 minuten al op de lat, daarna scoorde hij.
in de 30ste minuut kreeg ik een strafschop die hij stopte
Hij had de 2de helft overmacht, hij trof 2 maal de paal uit een kopbal, al zijn corners waren gevaarlijk.
Toen scoorde ik in de 72ste minuut plots de 1-1.
de laatste 20 minuten speelde ik op de lange bal wat hielp maar ik kreeg geen grote kans.
Met de corners liet ik me keeper uitkomen zodat hij niet weer gevaarlijk uit corners kon worden.
Het werd verlenging waar hij flink pissig van was, in de 95ste minuut scoorde hij de 2-1, een corner waar me keeper wel uit kwam maar te laat was zodat Ronaldinho in het lege doel kopte.
in de 105de minuut maakte hij de 3-1.
Het leek afgelopen maar in de 110de minuut scoorde ik de 3-2.
De 117de minuut was het belangrijkst, ik gaf een diepe hoge bal, zijn keeper kwam maar ik kopte hem met Agbonlahor van zo'n 20 meter, de balde stuiterde over de grond en rolde via de binnenkant van de paal binnen.
Nadat me keeper zijn corner pakte werden het penalty's.
Ik stopte zijn eerste waarna hij de headset eruit trok, hij stopte mijn 3de (door het midden) waardoor het weer gelijk stond, toen ik zijn 7de penalty stopte had ik gewonnen!
Echt zalig, best wel onterecht gezien het spelbeeld maar qua vechtlust is het misschien terecht.
Rank 87, Colin is nu 20..
Klik om te vergroten...