[Discussie] Bestaat er buitenaards leven?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 24 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dank je. ;)

En als je die al erg vond heb ik nog een vreselijk filmpje voor je :+

[yt]LffpMqXueh0[/yt]
    Alleen die spelling al :emo:
    En de helft van die foto's zijn al debunked dacht ik.

Ooit komen we eens in een foto hét 'bewijs' tegen van Aliens. :cool: Iets wat NASA niet meer kan ontkennen.
    Ooit......
    Hopelijk wel nog als ik leef. 8)

edit: Hmm, Fringe.. Nooit van gehoord. Waar en wanneer kan ik dat zien?

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hihi! Heerlijk! Ik houd er wel van, van al dat drama! Kan er kostelijk om lachen. Een foto is gewoon niet echt bewijs though, te makkelijk te vervalsen en is niet te onderzoeken op wat dan ook voor eigenschappen. :)

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wtf is dit:

[yt]8jhA5Gqridk[/yt]

?

4. SR20DET

SR20DET Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof erin en zal er altijd in blijven geloven.. zoveel miljarden,triljarden of zelfs oneindig veel planeten en wij de enige levenden? ga toch weg..... en waarom ze nog steeds niet hier zijn geweest (wat mss wel zo is geweest, ik kan dat niet zeggen want ik heb het helaas nooit meegemaakt).. wij zijn ook net op de maan blijven hangen en gaan nu richting de maan. en hoeveel jaar zit hiertussen? inderdaad. dit soort reizen hebben tijd en onderzoek nodig. zelfs als de wezens/mensen daar veel meer ontwikkeld zijn heeft het tijd nodig

5. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Niets zegt dat er duizenden planeten zijn waarop het leven mogelijk is en diezelfde ontwikkeling hebben doorgemaakt zoals wij op aarde.....
    Laat staan dat er planeten zijn waarop de ontwikkelingsfase van de daar heersende levensvormen een zovéél snellere evolutie hebben doorgemaakt dan wij hier...

Als er lang geleden géén meteoriet was gecrascht in de buurt van yucatan die het einde inluidde van de dinosauriërs en het begin van het tijdperk waarin de modernere levensvormen hierdoor de kans hadden om hun opgang te maken had de aarde er tegenwoordig misschien héél anders uitgezien...

En zou het mensenras hier misschien géén kans hebben gemaakt om al het heersende leven op de aarde in enkele duizenden jaren totaal aan zich te onderwerpen....

6. SR20DET

SR20DET Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    echt wel! kijk maar naar turok!

nee maar er is water gevonden op mars.. en water equals leven, aangezien in water ook leven zit. Of misschien nu zat. ik weet het niet. ik kan ook niet bepalen dat het zo is. Maar ik denk niet dat wij alleen zijn in een gigantisch stelsel. als elke ster een zon is, hoeveel planeten zijn er dan wel niet

7. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Elke ster is een zon mijn beste, maar dat wil nog niet zeggen dat er op de planeten die rondom deze ster draaien ook maar enige vorm van een hoogtechnologische beschaving aanwezig is...

Alles hangt af van de juiste afstand van de planeet tot die zon,te ver weg of te kort bij en er is haast géén leven mogelijk...
    Te weinig zwaartekracht of nog slechter ,te véél zwaartekracht is ook nefast voor een planeet aangezien zij dan door hun aantrekkingskracht véél meer kans maken op een inslag van meteoren en astroiden....

Het geluk dat wij met de aarde in ons zonnestelsel hebben is dat er in onze relatieve dichtbije planeten er enkele zitten met een véél grotere aantrekkingskracht dan wij op aarde,en die daardoor als een soort bliksemafleider fungeren ...:b:

8. Gsi_trappertje

Gsi_trappertje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en dan nog het feit dat de wetenschap alleen maar onderzoekt naar leven zoals wij dat kennen maar misschien leven "het" wel van sterrenstof of vloeibaar gesteente :lol: ik weet het het klinkt misschien grappig maar een boom leeft ook van onze uitgeademde c02 en een vis kan ook zuurstof halen uit water

en als ik de grote onderzoeken heb gevolgd dan is tot nu toe alleen maar gekeken naar water en/of een dampkring en of dat daardoor ook zuurstof genoeg is

dus mijn conclusie is dat wij hier nog niet klaar zijn voor buitenaards leven simpelweg denk ik omdat wij alleen maar zoeken naar of wij de mens er kunnen leven

pyramide's zijn ook nooit verklaard net als stonehenge

en area 51 ? er zijn altijd wel vreemde ufo's gezien en zelfs bewijzen dat ze neergestort zijn maar alles verdwijnt daar in dat area 51 en men hoort er nooit meer wat van maar het is wel vreemd dat de americanen zoiets hebben en dat heel de wereld dat weet maar ik hoor nooit iets erover in europa dat wij zoiets hebben terloops weleens vreemde lichte aan de hemel maar nooit dat er aliens gecrasht zouden zijn of houden wij het als europa beter geheim?

maar ik weet zeker dat er meer moet zijn als alleen deze aardkloot:thumbs:

Laatst bewerkt: 7 dec 2008
  9. SR20DET

SR20DET Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is ook wel logisch.. zelfde als Spore. Maar ik hoorde dat wetenschappers ook willen gaan terra-vormen (ook uit spore, maar het schijnt nog echt te kunnen ook -._. ). Zou toch wel ownage zijn als er straks een giga gamer daar in het lab zit die een beetje teveel Spore en Turok hebben gespeeld! Krijgen we dat straks ook nog!

nee maar tis ook wel logisch wat je zegt, maar dan nog. Zeg nooit nooit (oh.. nu doe ik het..)

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Je hebt eigenlijk nooit gezegd wat je zélf denkt dat het is. ;)
    Ik zou zeggen een gat, maar als het een gewoon gat was zou je het niet hier posten. :+

Anyway; misschien leuk om even door te bladeren: A UFOLOGICAL REVIEW FOR THE ENTIRE YEAR OF 2008

11. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Geloof dat het iets was met; 'grond die weg is gevallen na weghalen van grondwater'. Of iets met bouwwerkzaamheden. Wel typisch, zo'n mooi rond gat?

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Omdat ik geen idee heb. Anders zou ik het ook niet vragen. Ik weet niet eens of het echt is.

13. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, het lijkt wel of er een ion cannon van Command & Conquer is afgeschoten.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar je denk dus iig wel dat het iets met buitenaards leven kan hebben te maken. Je post het immers hier. }:]

Het is iig wel echt:
    Link

En daardoor denken mensen natuurlijk dat het een ondergrondse UFO basis oid. is.
    Het lijkt me waarschijnlijker dat de 'authorities' gelijk hebben. Al is het natuurlijk leuker om te denken/hopen dat de complottheorie klopt. 8)

Wel een verdomd groot gat. En dat alleen van een kapotte riolering.

15. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Locust! It's E-Day!}:]

maar inderdaad, dat gat is wel oversized voor een riolering:eek:

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb echt geen idee, maar dat was niet het eerste dat ik dacht, nee. Vond het gewoon erg bizar en onverklaarbaar, vandaar.

Hoe diep is dat gat eigenlijk?

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Volgens de eerste berichten was het ongeveer 100 meter diep.
    Maar het schijnt wat minder te zijn. Hoeveel weet ik niet.

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat er überhaupt zo'n leegte onder je zit, moet er niet aan denken. Ben wel benieuwd hoe ze het dicht hebben gemaakt. Lijkt me best een klus :+

19. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Wel erg bizar inderdaad,in het begin toen ik dat zag dacht ik aan de 'Tremors' film.En inderdaad aan de Locust van GOW.Nee zo'n leegte onder je lijkt me ook niet zo prettig,al heb je dan misschien een lage huur/hypotheek haha.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607

Inderdaad, we kunnen trouwens veel leren van onze eigen planeet. Zelfs op plekken waar wij denken dat echt geen leven kan bestaan (11km diepe zee, 10km onder het ijs van antartica), blijken toch nog microfoben te leven.
    Het zou mij dus totaal niks verbazen als men ooit op een maan/mars een teken van leven vind. Dit zou hoogstwaarschijnlijk microben of zelfs fossielen van microben zijn, maar bewijst toch dat er leven mogelijk is, zij het in de kleinste vorm denkelijk. In ieder geloof ik niet dat de Aarde de enige planeet is waar leven is. Zij het wel dat wij het intelligenste volk hebben.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina