Maar ook aanvallend was het drama. Dat is nieuw. Dat baart zorgen want Heerenveen staat er toch wel bekend om om altijd aanvallend voetbal te spelen.
Nog steeds 0-0 in München, zou mooi zijn als Hoffenheim vanavond wint. Dan 6 punten los. Lekker seizoen van Hoffenheim, doen ze toch erg netjes.
Ajax 1ste zou mooi zijn maar damn Aston Villa zal nu nog slechter worden met FIFA Jah Het is trouwens live op sport 1
wat is de laatste speelronde trouwens in de poule van ajax? Ajax-Slavia en welke nog meer? (aston villa-hsv ?)
klopt Gaat het trouwens om onderling resultaat of om doelsaldo? GROEP F club wed. w g v p v t 1 Hamburger SV 3 2 0 1 6 4 - 2 2 Aston Villa 3 2 0 1 6 4 - 3 3 Ajax 3 2 0 1 6 3 - 2 4 MSK Zilina 4 1 1 2 4 3 - 4 5 Slavia Praag 3 0 1 2 1 0 - 3 Ajax speelt tegen slavia wat er al uit ligt, HSV tegen Aston Villa, als Ajax wint zijn ze 2de, als ze met ruime cijfers winnen of als HSV-Villa een gelijkspel wordt is Ajax eerste edit:// Bayern Munchen - Hoffenheim 0-1
Zalig! zeker ambitieus, ze werden in Bundesliga 2 geen kampioen, maar dit jaar.. Edit:// 1-1. Philip Lame
Grappig dat iedereen een hekel eraan heeft als City 150 miljoen biedt op Messi of Casillas, of als Real Huntelaar wegkoopt voor 27 miljoen, maar als het in Duitsland gebeurd is alles best.
Ik denk dat weinig mensen het maar wisten, ik lees het nu ook voor het eerst, maar het is natuurlijk anders dat als je naar de selectie van Hoffenheim kijkt, een hele hoop eigen kweek! City wilt op de top komen door middel van super aankopen.. En Madrid, tsja..
ja hoffenheim is ook gewoon hetzelfde. het valt alleen niet op omdat zij geen (echt) spraakmakende namen kochten. Wel is het zo dat hoffenheim idd niet zo belachelijk doet als City, wat gewoon niet kan.
Hoffenheim is in principe erger, omdat hun begroting relatief veeeel meer is gegroeid dan die van City.
Ja maar ze hebben hun begroting geinvesteerd in een nieuw stadion voor 30.000 man en waarschijnlijk een betere jeugdopleiding of iets dergelijks, niet voor spelers met een enorm prijskaartje. Klose schiet 1 op 1 zo'n 3 meter naast
Toni Wat een lelijke kut goal!!!!!!!!!!!!! Hij krijgt hem met mazzel, schiet hem recht tegen de keeper aan en de keeper ziet er scheef uit en hij gaat er dus heel zacht in!
Ach, in totaal toch 20 miljoen uitgegeven aan nieuwe spelers. Maar het was inderdaad niet zo erg als City. Gelukkig gaan ze veel aandacht aan de jeugd besteden!
fuck stand 2-1, schijtmazzel Klose vind ik trouwens nog steeds een net-niet speler, was op zijn best 3 seizoenen geleden bij Werder. Sindsdien is het nooit meer top geweest, heeft wel zo zijn momenten moet ik toegeven.
Eagles met 2 - 0 gewonnen van AGOVV! Ook nog eens met redelijk goed voetbal, heerlijk! Volgende week VVV.
Arsenal gelukkig gewonnen. Sno trouwens niet geselecteerd, Blind op de bank morgen . Alleen blijft het mij echt een raadsel wat Van Basten met Gabri doet, morgen hoort hij niet bij de selectie. Ik volg Ajax niet echt veel en volgens mij heeft Gabri ook geen blessure toch maar die gast hoort gewoon te spelen, zonde dit.