De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 1 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    dit is werkelijk de meest afschuwelijke wedstrijd van ajax in tijden die ik heb gezien. Als je dacht dat Heerenveen uit dit seizoen al erg was, dan zul je nu echt verbijsterd zijn. Suarez was de enige ajacied die nog goed speelde , maar het lijkt wel alsof de rest regelrecht uit een pak pannekoekmix komt ... ongelooflijk. Sulejmani moet ook beter gaan spelen, wel een goede assist bij de 1-1 maar voor de rest was het met hem ook drama en Van Basten mag nu wel is een team gaan smeden godverdomme, gaat helemaal nergens over. FC Los Zand op zijn best 8)

2. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Volendam uit: altijd lastig. :x

De punten zijn binnen en verder liever niet meer aan deze wedstrijd denken. Als ze er a.s. vrijdag maar weer staan tegen NAC.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Je schaamt je werkelijk de ballen uit je broek als Ajacied.

4. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Als Feyenoorder ook. Whaha!!!

5. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Tsja. Ik denk niet dat ik nog lach vandaag ;) Misschien als Milan thuis op z'n bek gaat tegen Catania :+

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat was die van Egmond slecht zeg hij floot heel streng en als er een keer een zwareovertreding was gaf die geen kaart en hij had Sterk een rode kaart moeten geven.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Zucht.
    Waarom moeten ajax fans altijd alles naar Feyenoord leiden?

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Hij reageert gewoon op een goal in de tussenstandenthread :{

En als er één supportersgroep altijd bezig is met de rivaal is het Feyenoord wel.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ja inderdaad, ik kan nooit uitgepraat raken over Ajax.

10. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zeg. Wat hebben wij hier thuis lopen schelden op die scheidsrechter. ZO gruwelijk irritant als het al tegen zit dat je constant wordt teruggefloten.

True.

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Man, andersom is het net zo. Weet je zelf ook wel.

Ajax speelde dramatisch vandaag en waarschijnlijk weer door het grote ego van de club. We zijn door in de Cup en dus kunnen we Volendam ook wel even klaren. Ajax voetbalde niet. Suarez was de enige die nog iets liet zien. In de beker maakte het me niet veel uit maar dit mag gewoon niet in de competitie. 3 punten is eigenlijk veel te veel als je kijkt naar het wedstrijdverloop. Volgende week NAC. Hopelijk is Marco nu eens een vent tegen de ploeg en niet alleen tegen de media en kan hij wat doen aan die belabberde instelling. Zelfs bij goed voetbal is Ajax nog te laks en worden ze ontzettend slordig. En nu niet aan komen met successupporter ;) Maar het zegt wéér wat over de topclubs, zoals het de hele competitie al is. Dus eigenlijk is dit niet zo onverwachts.

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Net terug van Volendam-Ajax.. 'slechtste wedstrijd van Ajax ooit' vind ik dan weer erg overdreven.. ik vond Volendam bij vlagen goed spelen en het lag dus ook een beetje aan Volendam. Natuurlijk voornamelijk aan Ajax, maar goed. In de tweede helft had Ajax genoeg kansen om er een 4-1 of 3-1 van te maken.

Edit: Geertje den Ouden 8)

Laatst bewerkt: 7 dec 2008
  13. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik je maar met rust laten Tyrant? :+

Je kon vandaag trouwens wel heel goed zien hoe veel meer een ploeg als Volendam geeft tegen een club als Ajax. Al is het maar om de grote broer te verslaan. Gelukkig verneukt Ajax het dit seizoen niet in december tegen nietige tegenstanders...

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Leeg je hart, ik ben benieuwd wat je te vertellen hebt. Of wil je alleen ff 2-0 schreeuwen?

15. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    doe maar 3-0 :+

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
  18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Niet iedereen, dat heb ik nooit gezegd. Niet meteen weer zo zwart-wit doen.

0-3 inmiddels. Feyenoord is ook werkelijk te schandalig voor woorden =( Ben effe douchen en ik zie Den Ouden de 0-3 binnen stiften. Armoe troef.

19. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Nou... Dag Verbeek dan maar... =(

20. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    haha NAC is ook weer op de terugweg naar waar het hoort. 3-0 ondertussen voor ADO. PSV kwam gister ook goed weg, sjonge jonge zeg! Heb de wedstrijd niet gezien maar aan de tussenstand te zien wel goed teruggeknokt..Ajax scheen ook dramatisch te zijn maar toch 3 pnt, jammer :cool:..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina