De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 1 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    En 1 miljoen betalen zeker. Het bestuur is hier al vanuit gegaan omdat de veranderingen groot waren dit seizoen. Verbeek blijft wel, alleen de supporters niet :+

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Feyenoord - De Graafschap 1-3
    NAC - ADO 0-4
    NEC - Utrecht 1-2

De Eredivisie slaat weer eens als een tang op een varken... En dergelijke resultaten komen niet door de kracht van de competitie, helaas :x

3. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, als ik Feyenoord supporter zou zijn, dan zou ik Feyenoord trouw blijven. Lijkt me trouwens ook niet de oplossing voor Feyenoord, om Verbeek te ontslaan. Al zie ik het wel nog voor kerst gebeuren...

4. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    tsja, ik weet dat het voor sommigen grappig is. Maar als Feyenoorder is dit echt niet te geloven allemaal. De blessures waren we al aan gewend, maar dit....dit is echt sneu. Juist die paar ploegen die (nog) slechter zijn dan ons, halen bij ons punten... Heracles, de Graafschap, Vitesse, Sparta...etc.. :mad:

5. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    NAC zit in een vrije val, wat een drama wedstrijd zeg. Dacht dat het niet slechter kon dan tegen Sparta, maar wel dus.. Kan je nagaan hoe het straks tegen de grotere tegenstanders gaat, bijvoorbeeld volgende week tegen Ajax al. Dat wordt lekker aan het doelsaldo werken voor Ajax :mad:

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    En dan met dit programma nog voor de boeg:

za 13/12 Feyenoord AZ
    wo 17/12 Feyenoord Lech Poznan
    zo 21/12 PSV Feyenoord
    vr 26/12 Feyenoord NAC Breda

Dus ik denk dat Feyenoord de 11de plaats niet eens zal kunnen vasthouden. Of er moet opeens iets totaal gaan veranderen.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    FC Danny heeft wel een mooie middag gehad geloof ik :+

Milan - Catania 1-0. Catania moet een penalty krijgen in de laatste minuut, maar eerlijk is eerlijk: Milan had er ook twee kunnen krijgen.
    Lecce - Juve 1-2. Amauri laatste minuut in een barslechte wedstrijd van Juve.

Jammer, geen stuntjes vandaag. Volgende week dan maar uitlopen op een van de twee of allebei :9

Laatst bewerkt: 7 dec 2008
  8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Misschien als Slory weer terug op pad raakt..

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat een vage competitie hebben we toch. Nac die echt een vrije val maakt, Ado dat ineens gaat voetballen, ja Feyenoord en Ajax had ook mazzel.

10. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Uiteindelijk komt het er gewoon op neer dat PSV dit jaar nog bij de eerste 3 eindigt en op het eind van het seizoen alsnog landskampioen wordt :+

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hoho nu loop je wel erg hard van stapel!

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    misschien , maar zou het je echt verbazen? :+

13. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ahahahahahahahahahahhaha! Oh wat een grandioos NAC toch weer vandaag. Verschrikkelijk!

Echt, kansen? Welke? Verdedigen? Wat is dat?

4-0 en ZWAAR terecht.

ADO Den Haag speelde zo veel beter als NAC. Dit bewijst nogmaals dat heel het spel van NAC op dezelfde spelers rust. Geen Penders, geen Amoaha en dan krijg je dit gezever.

ADO heeft TERECHT gewonnen van NAC. En dit komt van een rasechte NAC supporter.

14. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Dan is het een wat rare reactie van een rasechte NAC supporter imo. Ze verliezen twee keer en men gaat al cynisch doen. :confused: Allemaal leuk dat NAC het zo goed doet, maar je kon er op wachten. Vind de prestatie van Feyenoord haast vreemder.

15. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Een deel van de feyenoord supporters liepen al na de 69ste minuut:+

Wel mooi van Ado.
    Dan verlies je 7x op rij en kom je op bezoek in Breda, mooie show voor de uitsupporters.

Everton 2 - 3 Aston Villa

1' S. Sidwell 0-1
    J. Lescott 30' 1-1
    54' A. Young 1-2
    J. Lescott 90' 2-2
    90' A. Young 2-3

Aston Villa:) lekker duits!

Laatst bewerkt: 7 dec 2008
  16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640

Alsof Mtiliga die 2 enorme fouten met Penders erbij ook had gemaakt.. Was gewoon een off day van NAC.

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ben ook weer thuis, gezellige terugreis gehad en dat gebeurd niet vaak. Dankzij blessure's stond het eindelijk goed :D. Die 0-2 bleef lang uit en was bang voor de 1-1. Gelukkig knallen ze er in 1x lekker in. Wat een dag \o/

18. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Deze middag maakt alle nederlagen in 1 klap weer goed. Voel me altijd voor lul staan omdat we overal kansloos verliezen en in 1x winnen we gewoon 0-4. Echt een heerlijk gevoel, heb altijd het gevoel dat het gevoel voor een club als ado en de graafschap lekkerder aanvoelt dan een overwinning van een club als psv of ajax. Die moeten altijd winnen en ik ben vaak al blij met een punt. Als je dan wint net zoals vandaag lijkt het wel alsof je kampioen bent geworden :D

19. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ooh, reken maar dat die overwinning van PSV op Groningen van zaterdag lekker was hoor. :9

20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Oke dan sta je achter. Maar normaal gesproken moet je altijd gewoon winnen. Toevallig was dat een hele leuke wedstrijd. Als ado tegen volendam speelt moet ado winnen en ben ik blij erna maar je neemt met minder geen genoegen. Dus eigenlijk normaal dat ze winnen. Vandaag ben je blij met een punt en het worden er 3. En dan de maner waarop.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina