De Grote Voetbaldraad [Deel 19]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 25 aug 2008.

?

Is van Gaal nog altijd de juiste man voor AZ?

  1. Ja, hij is nog altijd de juiste man voor AZ

    10 stem(men)
    10,6%
  2. Ja, AZ zal weer goed presteren dit seizoen

    9 stem(men)
    9,6%
  3. Nee, hij kan het niet meer waarmaken

    8 stem(men)
    8,5%
  4. Nee, AZ is weer eens toe aan iets nieuws

    12 stem(men)
    12,8%
  5. Maakt me niet uit, zolang ADO maar degradeert

    24 stem(men)
    25,5%
  6. Met deze AZ selectie zullen de prestaties beperkt blijven

    13 stem(men)
    13,8%
  7. Zolang Feyenoord maar degradeert is alles goed

    18 stem(men)
    19,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Jovanovic heeft al aangegeven niet meer naar PSV te willen nadat hij gehoord heeft dat er grote clubs uit engeland en spanje voor hem op de tribune zaten! Dus vergeet Jovanovic maar;)
     
  2. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    echt? balen:mad:!! 2 maanden terug ofzo las ik nog dat hij bij PSV op de tribune zat en hij graag nog naar PSV wilde gaan in de winterstop..Maar wel begrijpelijk dat hij naar een grotere club kan! Gemiste kans voor PSV! Misschien Jan VoH terughalen volgend seizoen:), Ajax zit er ook al achteraan en wil hem misschien in Januari al kopen omdat hij deze zomer transfervrij kan vertrekken..Denk dat Celtic er nog wel wat geld voor wilt vangen misschien maar denk niet dat Jan naar Ajax gaat, als hij een echt eergevoel voor PSV heeft tenminste!
     
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Die hoef ik dus nooit bij Ajax te zien.
     
  4. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ajax wil Jack Tuyp whahahaha :lol:

    -Johan Derksen uit betrouwbare bron.
     
  5. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Zeg dat ook ff bij het Ajax bestuur:9.. Zou wel wat zijn als hij weer terugkeert naar PSV! Was eigenlijk nooit zo'n fan van Jan maar scoorde wel altijd beslissend en 80% met het hoofd ofzo;)..
     
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik ook niet. Vreselijke anti-Ajacied gevonden altijd in woord en gedrag, met die moordaanslag op Lobont als dieptepunt. Bovendien ook gewoon een onsympathieke vent. En 30+, dus laat maar hangen.

    @ Elgee: What the fuck? :mad:
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.039
    Leuk Bevonden:
    9.593
    Nou, als Ajacied doe je wel lachering, maar ik heb Jackie hoger zitten als een Berg of als een van Wolfswinkel. Plus hij overklast Makaay en Tomasson, dus zo verkeerd is die gedachte niet.
     
  8. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Jullie trouwens al het nieuwe tenue van Feyenoord gezien voor seizoen 09-10?!

    [​IMG]


    Oer en Oer lelijk :emo:...
     
  9. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij overklast Makaay en Tomasson? Nee, dan zit je toch verkeerd te denken. Jack Tuyp doet zijn best bij Volendam, maar ik zie in hem toch echt geen enkele waarde voor Ajax.
    Dus wat NERAZZURI zegt, zo denk ik ook..
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.039
    Leuk Bevonden:
    9.593
    Hm, we zullen zien. Als ie in goede doen is, is het echt een killer.

    En dan nieuwe shirt is echt lelijk ja.. Terwijl ze van dit jaar zo wonderschoon zijn! Ik vond Puma altijd wel mooie shirts maken, maar dit is lelijk.
     
  11. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem niet zien spelen in de Jupiler League, waar hij meer dan 20 goals maakte in iets meer dan 30 wedstrijden. Huntelaar maakte dat ook klaar, maar liet bij Heerenveen zien het seizoen erna dat ook te kunnen op het hoogste niveau. Van Jack Tuyp zie ik dat echt niet, maar wat Derksen zegt; Volendam speelt niet steeds in de 16 van de tegenstander waar Tuyp sterk schijnt te zijn.
    Dan mag dat allemaal wel zo zijn, maar ik zie niet waarom Tuyp een spits voor Ajax zal zijn. Doe dan iemand van de A of Jong Ajax. Kost je geen geld en kans op een betere speler dan Jack Tuyp.
     
  12. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Die shirts van Feyenoord wilde ik ook net plaatsen.. wat zijn die smerig zeg! haha8)

    En Tuyp naar Ajax? Voor mij hoeft het niet|:-
     
  13. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier 26x Klaas Puul Garnalen

    [yt]iEkMr9Okp0w[/yt]

    Nee ik zie liever een middenvelder die wat kan toevoegen.
     
  14. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Babel wil terug naar Ajax als opvolger van Huntelaar

    09/12/2008 08:44

    Ryan Babel heeft de clubleiding van Liverpool verzocht om een verhuur aan Ajax. De 22-jarige aanvaller zou graag Klaas-Jan Huntelaar opvolgen, die naar Real Madrid vertrekt.

    'Ryan zit bij Liverpool naar zijn zin te veel op de bank, wil meer aan spelen toekomen en vroeg mij Ajax te polsen hoe zij tegenover een tijdelijke terugkeer stonden', zegt Winny Haatrecht in De Telegraaf. 'Nadat er enthousiast werd gereageerd, hebben we Liverpool gevraagd mee te werken.'

    'Maar de club wil hem niet laten gaan. Trainer Rafael Benitez vindt Ryan te belangrijk', vervolgt zijn zaakwaarnemer. 'Hopelijk gaat zich dat nu vertalen in speelminuten. Laat duidelijk zijn dat Ryan het verder uitstekend naar zijn zin heeft, maar om zich door te ontwikkelen heeft hij speeltijd nodig.'

    Bron: VI.nl
    Zou wel leuk zijn denk ik.. Al is hij ook geen goaltjesdief als Huntelaar..
    Al ken ik zo snel geen haalbare spits voor Ajax, die wel zo'n goaltjesdief is..
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  16. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Jammer dat Liverpool hem niet wil laten gaan voor een half jaartje! Het zou goed zijn voor z'n ontwikkeling om wekelijks te spelen!:)
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Jammergenoeg wilt Liverpool hem niet verhuren..
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jammer dat Schuster weg gaat, want ik weet niet zeker of Ramos het beter zal doen.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Juande Ramos als nieuwe trainer, like wtf. Iedereen vergeet even wat hij met de Spurs heeft gedaan. Jammer voor Schuster, gun het hem meer dan Ramos.
     
  20. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    En jij vergeet wat ie met Sevilla gedaan heeft. Denk dat Ramos beter tot zijn recht komt in spanje. Ben benieuwd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina