Show je schoenen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Remco, 23 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    jaa stiksel dat los gaat, de fit is anders, materiaal slijt veel sneller

ligt ook maar beetje eraan of je ze beat of niet

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ach, als je die dunks nou graag wilt.. Er zijn er maar 202 gemaakt, dus de kans dat je er 1 hebt is laag. Dan kun je toch een neppert kopen :9.
    Maar sowieso vind ik die London's maar saai..

3. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Zijn gewoon clean die Londons, ik vind ze wel mooi ;)

Je hebt opzich wel een punt maar dan zou ik alsnog geen neppe kopen. Maarja ik ben opzich nog erger met neppe voetbalshirtjes haha. Iedereen moet denk zelf bepalen hoe hij wat aanpakt. Maar met schoenen vind ik gewoon dat nep niet echt kan. Maar ik ga niet haten op iemand als die wel neppe koopt

4. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Ah das wel kut. Maar dat heb ik met deze SB's van mij ook al. Mn hiel schuurt tegen de schoen aan, stiksel zit nu ook al beetje los terwijl ik er wel gewoon mee om ga.

Mja, of ze er nou een beetje vuil/kapot uitzien maakt me ook niet echt veel uit :9 Anders doe ik deze wel. http://www.boardlords.nl/images/NIKESB/313170-061.jpg

Normale SB's koop ik wel gewoon echt, maar ik ga geen 400€ betalen voor zo'n schoen :9 Dan maar effe nep.

Laatst bewerkt: 8 dec 2008
  5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik zou het wel weten. Deze zien er 10x zo vet uit, plus ze zijn echt.
    Echt cleane colorway!

6. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Ja die abnormale prijzen van die exclusives ook :p shiiit

Vind je Stussy's niks?

7. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Die kosten maar $65 ofzo, had f gekeken op een site met allemaal informatie over de gereleasde SB's.

@Styl3dd: Stussy's? :+ Ben al blij dat ik weet wat SB's zijn :9

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik had ook al ff zitten zoeken naar die SB's. :D
    Wel vet, als ik ooit nog voor SB's ga wordt het zeker deze.

9. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    HOEZO kiezen wij nou elke keer dezelfde shoes uit. Ik zag deze serieus net een kwartier geleden staan voor ik je post las :+

Die Halfcabs zijn idd erg exclusive :+ Maar in een aantal zaken in de US te krijgen.. Waar ik aantal pagina's geleden mee patste zijn ook redelijk exclusive, van de Vault collectie (wel stuk minder exclusive als die halfcabs).

10. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    It was meant to be :+

11. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet waar jullie over praten maar de meest exclusieve SBs verkopen gewoon voor retail hoor. 2 Weken geleden was er in Amsterdam een Blazer (Made for Skate blazer voor de Made for Skate expo) gereleased waar er maar 24 van zijn gemaakt en die ging voor rond de 110/120 euro (weet niet precies).

Die hoge prijzen krijg je als je een schoen heel laat (jaren) na de release nog eens ergens deadstock wilt halen.

En neppe schoenen halen is echt gay. Ik ben jaren geleden een keer gescammed door E-Zone gewoon (zogenaamd na bestellen) maar ik wist toen echt helemaal NIKS van schoenen en kwam er pas later achter dat ze nep waren. Kwaliteit was echt ruk, die waren na niet zo lang echt helemaal verrot terwijl ik nu nog steeds op jaren oude shimizus loop soms (op en naar werk of met noodweer) die ook helemaal beat up zijn maar het leer is ondanks dat ze vies en beat zijn nog goed en stevig. Het verschil is echt enorm.

12. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Deze ga ik vandaag denk ik kopen, ik twijfel nog een beetje omdat ze wel erg duur zijn, maar ze zijn wel 110 euro afgeprijsd :)
    Noble Blue Cognac Broque Boots.

13. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    haha al die hippe shoes hier en dan komt d'r zo'n opa shoe tussendoor :lol:

14. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Opa shoe? Dat sjonnie en anita op hun 80ste nog steeds op nikes lopen, ok, maar iemand van 20 kan hier toch makkelijk mee rondlopen..

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Lol, Nikes staan ook niet echt goed onder een driedelig pak.
    Ik vind deze schoenen echt mooi, het is altijd lastig om nette schoenen te vinden. Deze zijn zeker wel geslaagd!

16. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Die blazer is echt sick, de zogenaamde 1500 euro blazer. Vind hem echt lelijk. Maar de meeste mensen(waaronder ik) boeide schoenen toen de vette releases waren niet.. dus dan kom je ze nu tegen en zijn ze exclusive. En rijen voor shoes is ook niet echt flex. Binnekort komen trouwens de Gore-tex bij Ben-g in restock. Nog niet helemaal zeker en ook niet wanneer maar die wil ik zo graag!

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    :eek:, laat het even weten mocht Ben-G de Goretex verkopen. Die zijn echt zwaar bruut, moet ze hebben. _O_

18. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Is cool, denk dat het wel campen wordt haha

19. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

van die skinny-jeans ( gaaay ) en soort van berg-schoenen deronder, dat ziet er echt kut uit bij die kinderen in mn klas 8)

20. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Nikes onder een driedelig pak _O__O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina