Pinkpop 2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door IWFH '2006', 19 dec 2007.

1. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Super!!!

Is er eigenlijk een site waar de concerten kunnen herbekijken?

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    http://3voor12.nl

En het hele Metallica concert is binnenkort legaal voor 12 dollar van metallica.com te downloaden.

3. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    De pits waren geweldig overal, meteen vrijdag bij Flogging Molly ook al waar ik stond, eerst beetje moshen, toen ineens circle :+ Kwam er thuis achter dat ik toch wel wat blauwe plekken heb :+ RATM was de pit bij ons gewoon geweldig, we stonden recht voor het rechterscherm, tegen de hekken aan, achter de voorvakken. Wij hadden het idee dat het bij ons harder tekeer ging als in het rechtervoorvak wat dus voor ons lag.

4. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Metallica concert is nu ook te downloaden bij Metallica Live.

5. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    De 40e editie van Pinkpop komt er weer aan en vandaag werden de eerste acts bekend gemaakt:

Officieel bevestigd
    Depeche Mode *afsluiter zondag*
    Placebo *zondag*
    The Kooks

Vrijwel zeker uit interviews/gesprekken
    dEUS
    Elbow
    Novastar
    Amanda Palmer

Hardnekkige geruchten
    Franz Ferdinand
    Coldplay
    Oasis
    The Killers
    Kings Of Leon

bron: www.graz.nl

Depeche Mode vind ik tof! :cool: Bij The Kooks heb ik meer een 'ook leuk' gevoel. Novastar is zeker een must-see voor mij en ik bid voor Oasis! Alsjeblieft!

Pinkpop Gouden tip, vul hem hier in.

6. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Het zou mooi zijn als U2 komt...... Ze gaan weer touren met het nieuwe album, mijn PP kan niet stuk als zij komen.

7. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Is U2 niet te groot voor Pinkpop? Het is echter wel een band die in het straatje van geruchten past, mijns inziens.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat een heerlijke Line Up. En The Killers en Oasis daar hoop ik echt op.

9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    27 november had een band uit Stein: Lambshade (misschien ken jij het wel The Matrix aangezien je in Beek woont) presentatie van het eerste album, en Jan Smeets was er om de CD uit te reiken. Hij zei dat U2 kwam.

Laatst bewerkt: 9 dec 2008
  10. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik zag de posters hangen en ik dacht "Oh tof! Daar wil ik wel naartoe!", maar toen was het al geweest. O-) Maar heeft hij dat door een microfoon gezegd of tegen iemand daar? Ik vind het vreemd dat zoiets dan niet direct het geruchtencircuit in komt.

11. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, de presentator (Patrick Smeets, neefje van Jan volgens mij) vroeg natuurlijk wie er op Pinkpop kwam en toen riep hij inderdaad door de microfoon dat U2 zou komen.

Definitief zal het waarschijnlijk toch niet zijn, want dan kwam dat natuurlijk meteen officieel naar buiten. Maar het speelt wel degelijk denk ik zo.

12. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Ik was toevallig ook daar. Hoe vond je het btw? Het album klinkt wel goed vind ik..
    Maar dat van u2, volgens mij was dat gewoon een grapje hoor, aan de manier waarop hij het zei tenminste:9

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, ik hoop ook eerder dat Lambshade op pinkpop komt dan U2. :+

14. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Line-up doet me uiteindelijk niet zoveel, ga toch wel :+

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Amanda Palmer.. Is dat niet de frontsinger van ehh.. wat was het ook alweer.

Als Oasis, Coldplay en KoL gaan, dan ga ik ook.

16. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Bruce Springsteen is vandaag in Dagblad de Limburger officieel bevestigd door Jan Smeets. :) Op zich, vind ik dat jammer. Hij wordt de afsluiter van de zaterdag met een bijn a 3 uur durende show. De echte headliner voor pinkstermaandag moet dus nog worden aangekondigd.

17. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Elke morgen sta ik op en vervloek mezelf, dat ik vorig jaar niet geweest ben met die gave bands.

18. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij dat ik vorig jaar wel geweest ben. Dit jaar wil ik mijn tijd er niet aan verspillen.
    Ik begin steeds een grotere hekel aan het festival te krijgen. Tevens doet de line up me nog helemaal niks. Met de namen van nu zouden ze het heel goed om kunnen dopen tot 'rollator-pop'. Dit jaar geen Pinkpop voor mij. Ik ga voor Lowlands, Sziget, Paaspop en Werchter.

19. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    /Proest, Sziget? Dat is een flinke trip. :cool:

Ik word zelf een beetje moe van al de kritiek op Pinkpop. Wij worden ontzettend verwend met festivals als Lowlands, Rock Werchter, Rock am Ring enz. om de hoek. Neemt niet weg dat het geweldig is dat er zulke wereldacts voet zetten in Limburg for christ sake. Slechte festivals zijn hier niet.

Bruce Springsteen is een geweldig grote act. Alleen niet iets voor onze generatie, Timmeh. ;) Ik vind het tof, maar niet voor mij. Maarja, het ligt echt om de hoek, dus ik denk dat ik op z'n minst wel een dagje meepik. Ik ben benieuwd naar de maandagafsluiter, anders ga ik voor Depeche Mode!

20. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik wilde ook naar Sziget, maar precies in die week begint mijn school alweer 8) Lowlands en PP zeker.

Deel Deze Pagina