Ja Thx . Ik heb wel 20 zinnen kunnen lezen
Morge maar effe vroeg opstaan
Zelf zou ik als 6e man XpreZ begeleiden, coach
maar toen zag ik dat Gsus aka Joris coach was van sL en kevin Papua ( niet echt gears 2 ervaring) geen team hadden voor 5vs5.
Dus kreeg ik het idee om samen met mijn dubbelspartner ( UnXpecteD) mee te doen, we hadden maar 4 man, maar we schreven er 5 in met nep gegevens.
We begonnen de eerste match met ze 4e tegen 5 italianen. Eerste map werd 5-1 2e map 5-3 voor ons. Zeg maar Rape*)
Toen gingen we op zoek naar een 5e man, toevallig was LLL Forreal 'Zyldjian' klaar met halo3 want hij had geen dubbels partner voor halo3 2vs2
Dus we gingen de 2e ronde in van de winnerbracket, ook deze match werd goed afgemaakt door ons samengestelde team met 2 niet-gears spelers.. De scores waren iets van 5-2 5-4 voor ons.
Na deze match moetsen we tegen Fariko. Bij deze match hebben we gezien dat we gewoon tekort komen op positiespel. Omdat eigenlijk 3 man de posities niet konden. Hierdoor werden we aangepakt en meestal in onze rug aangevallen. Toch wisten we wat kills te maken en klopte me naam 2x \o/ ArmaDa Carried*)
Dus we zijn beland in de loser bracket waar we tegen sL moesten. sL had keihard getraint en dat was te merken. De map was Statis, het postiewerk stond niet goed en we verloren met 5-0 daarna onze host ging veel lekkerder. 1e ronde had ik meteen 3 downs binnen 30 seconde en we begonnen maps te pakken. Het stond 3-3, sL begon de druk te voelen en gaf alles om toch de map te kunnen winnen tegen dit random team wat nog nooit met elkaar had gespeeld te verslaan. De eindstand 5-3 voor sL
ExChange is toch nog 8 t/m 10 geworden van The Gameland 2008
De preciese scoren weet ik niet, maar de prijs is 500 of 250 euro.
Line Up:
vVv ArmaDa
LLL ForReal ( Pro Halo3 speler)
Big Papua ( gewoon voor de fun mee, niet om mee te doen).
sL Gsus ( De coach van sL die de mappen niet allemaal kon) lol*)
eXe I UnXpecteD ( Mijn dubbels partner van wingman, net aan verloren van eSports Gimbly en Guardian 2-1, Lucky Guardian die een boomer overleeft en mega rood was
Ik wil LLL ForReal vooral bedanken dat hij mee deed, echt een aardige gozer met game skills in huis:b: en Joris Goed gespeeld
De prijs wordt verdeeld over de 5 speler.
Laatst bewerkt door een moderator: 9 dec 2008