1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XpreZ

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Cybeln, 24 nov 2008.

1. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    46 teams voor 5 vs 5 :)
    Wat een toernooi he ongelofelijk, ben zelf heel tevreden met de prestaties. Verder echt ongelofelijk goed wat Nederland heeft neergezet op het toernooi.

Was trouwens op een aantal kleine foutjes na een geweldig toernooi. Maar de onderlinge sfeer tussen de Nederlandse teams was geweldig. Echt lachen gieren ownen! :cool:

(succes met je toets he Jordi! gelukkig dat je zo hard aan het leren was in het vliegtuig:+)

Laatst bewerkt: 9 dec 2008
  2. FuSionZ

FuSionZ Guest

Ja Thx . Ik heb wel 20 zinnen kunnen lezen:lol:
    Morge maar effe vroeg opstaan:emo:

Zelf zou ik als 6e man XpreZ begeleiden, coach

maar toen zag ik dat Gsus aka Joris coach was van sL en kevin Papua ( niet echt gears 2 ervaring) geen team hadden voor 5vs5.

Dus kreeg ik het idee om samen met mijn dubbelspartner ( UnXpecteD) mee te doen, we hadden maar 4 man, maar we schreven er 5 in met nep gegevens.

We begonnen de eerste match met ze 4e tegen 5 italianen. Eerste map werd 5-1 2e map 5-3 voor ons. Zeg maar Rape*)

Toen gingen we op zoek naar een 5e man, toevallig was LLL Forreal 'Zyldjian' klaar met halo3 want hij had geen dubbels partner voor halo3 2vs2

Dus we gingen de 2e ronde in van de winnerbracket, ook deze match werd goed afgemaakt door ons samengestelde team met 2 niet-gears spelers.. De scores waren iets van 5-2 5-4 voor ons.

Na deze match moetsen we tegen Fariko. Bij deze match hebben we gezien dat we gewoon tekort komen op positiespel. Omdat eigenlijk 3 man de posities niet konden. Hierdoor werden we aangepakt en meestal in onze rug aangevallen. Toch wisten we wat kills te maken en klopte me naam 2x \o/ ArmaDa Carried*)

Dus we zijn beland in de loser bracket waar we tegen sL moesten. sL had keihard getraint en dat was te merken. De map was Statis, het postiewerk stond niet goed en we verloren met 5-0 daarna onze host ging veel lekkerder. 1e ronde had ik meteen 3 downs binnen 30 seconde en we begonnen maps te pakken. Het stond 3-3, sL begon de druk te voelen en gaf alles om toch de map te kunnen winnen tegen dit random team wat nog nooit met elkaar had gespeeld te verslaan. De eindstand 5-3 voor sL

ExChange is toch nog 8 t/m 10 geworden van The Gameland 2008
    De preciese scoren weet ik niet, maar de prijs is 500 of 250 euro.

Line Up:
    vVv ArmaDa
    LLL ForReal ( Pro Halo3 speler):9
    Big Papua ( gewoon voor de fun mee, niet om mee te doen).
    sL Gsus ( De coach van sL die de mappen niet allemaal kon) lol*)
    eXe I UnXpecteD ( Mijn dubbels partner van wingman, net aan verloren van eSports Gimbly en Guardian 2-1, Lucky Guardian die een boomer overleeft en mega rood was:thumbs:

Ik wil LLL ForReal vooral bedanken dat hij mee deed, echt een aardige gozer met game skills in huis:b: en Joris Goed gespeeld:p

De prijs wordt verdeeld over de 5 speler.

Laatst bewerkt door een moderator: 9 dec 2008
  3. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142

wat wel echt heel slecht was, was de berichtgeving.
    Er stond nergens wat op de site, geen uitslagen ofzo op het forum of de site.
    Een verbeterpuntje dus.

4. FuSionZ

FuSionZ Guest

Nu staan alleen de winnaars er. Dus het is nog steeds slecht:9

5. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    deed vVv eigenlijk mee?
    en als je een vijfde speler nodig had had je me altijd een message kunnen sturen_0/

6. FuSionZ

FuSionZ Guest

vVv deed niet mee. vVv is een rotzootje vVv Chunki deed mee met Dignitas en de andere teams zijn ook een zootje.

Nu komt het mooiste, we waren niet eens van plan om dat 5vs5 team daar neer te zetten*) We gingen er 5dec heen. 6dec wingman en daarna dachten we van eej we kunnen ook gewoon meedoen aan 5vs5 alleen dan zegge we dat onze 5e man ziek in het hotel ligt. Gewoon effe die cashprijs halenO-)

Ik ben trots op wat we hebben gedaan. En mijn zieke torbow clutch tege de eerste tegenstander was echt mega hard:p 5 man getorbowt in 1 ronde:)

Tactics had ik effe snel doorgenomen met Gsus en verder was het op gevoel spelen...

Ik heb er geen spijt van dat we mee deden want we rapte wel, alleen Fariko was echt iets te sterk voor ons. ( maar dat wist ik allang met 3 spelers in mijn team waar ik nooit een match mee speel en waarvan 1 nooit gears 2 doet en 1 af en toe een beetje;)

7. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe veel is eSport geworden?

8. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Tweede, volkomen terecht zo hoog. Meest relaxte gasten die ik ken van live trouwens:) Onwijs veel gelachen daar. Voor verslagje en posities: Klik hier

Laatst bewerkt: 9 dec 2008
  9. RiChY

RiChY GoW II

Leuk Bevonden:
    0
    Was idd vet chill jordi maak snel effe die zieke montage van een bunch of esport en XpreZ gasten die vet lol hadden op rome:p

ps: ik had voor rome echt een idee dat we hard gingen failen maar dat viel uiteindelijk nog wel mee match tegen sL was wel klote stasis of pavilion werd onze win maar goed jammer, nog steeds blijft sL een goede en chille clan;)

wij hadden voor de gene die willen weten gespeelt tegen:

XpreZ 5v5

Inferno Gaming 5-0, 5-3 gewonnen
    team Lordravenloft 5-4, 4-5, 5-1 gewonnen
    Dignitas 1-5 0-5 verloren ging niet echt lekker pouper mapXD
    Inferno Gaming 5-0, 5-3 zelfde als eerste keer XD
    Simplicity 0-5, 3-5 ging ook vet kut maar goed op pavilion, stasis hadden we jullie zeker gepakt;) maar goed gespeelt(joris best coach:p)

5th geworden

2v2 RiChY & ZlaTaN

gods evil childs ofzo ja 5-0, 5-0 kwamen niet opdagenXD chicken:p (gewonnen)
    italiaans team wel redelijk 5-2, 4-5, 5-4 was p het nipppertje effe inkomen eerste match van de gameland:p (gewonnen)
    eSports 1 gimbly, quardian 3-5, 5-3, 5-4 beste dubble match ooit, standen niet helemaal zeker:p (gewonnen)
    eSports 2 Madness, Djoenie 1-5, 0-5 ok gewoon gereaped ging best slecht:p lekker gedaan madness kut torqXD (verloren)

5th geworden

Laatst bewerkt: 12 dec 2008
  10. MN x KamiKazA

MN x KamiKazA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tegen sL hé, heb jij tegen sL Zatoxe gespeeld, want ik ken hem in real life, want we wonen beide in Geldrop en ik heb gehoord dat hun team derde is geworden in Rome. Als het waar is kan ik dit ff tegen MN zeggen.

11. FuSionZ

FuSionZ Guest

Ja dat klopt, alleen hij was steeds de eerste die dood ging:thumbs:

12. MN x KamiKazA

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, hij is best een lompe gast hé. Hij zit vaak te vechten in de Pandakooi in Geldrop. Wat een kleine wereld leven wij in..

13. RiChY

RiChY GoW II

Leuk Bevonden:
    0
    pandakooi wtf XD

14. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Zatoxe spoort een beetje niet..

15. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    hey die zinsopbouw past ook wel bij die van hem!

16. MN x KamiKazA

Leuk Bevonden:
    0
    Kennen jullie hem eigenlijk wel in real life?
    Ik ken hem nog toen we altijd pokemon samen ruilden en speelden:p

17. FuSionZ

FuSionZ Guest

Ja ik zag hem op AR en in Rome..

en hij stuurde me in de gears 1 tijd altijd 300 privete chats per week

18. RiChY

RiChY GoW II

Leuk Bevonden:
    0
  19. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hij belde me altijd 2x per dag toen hij bij me in een team zat. Zwaar irritant.
    En dan belde hij ook voor niks. Bijv. ging hij een kwartier lang onze gamescores met elkaar vergelijken.

20. FuSionZ

FuSionZ Guest

Ik heb zelfs zijn pa aan de lijn gehad......

Deel Deze Pagina