De Grote Voetbaldraad [Deel 19]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 25 aug 2008.

?

Is van Gaal nog altijd de juiste man voor AZ?

  1. Ja, hij is nog altijd de juiste man voor AZ

    10 stem(men)
    10,6%
  2. Ja, AZ zal weer goed presteren dit seizoen

    9 stem(men)
    9,6%
  3. Nee, hij kan het niet meer waarmaken

    8 stem(men)
    8,5%
  4. Nee, AZ is weer eens toe aan iets nieuws

    12 stem(men)
    12,8%
  5. Maakt me niet uit, zolang ADO maar degradeert

    24 stem(men)
    25,5%
  6. Met deze AZ selectie zullen de prestaties beperkt blijven

    13 stem(men)
    13,8%
  7. Zolang Feyenoord maar degradeert is alles goed

    18 stem(men)
    19,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    En in zijn eerste seizoen heeft hij het gewoon goed gedaan met de Spurs!
     
  2. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Die spits van Willem 2 (ben zijn naam kwijt) lijkt me wel wat voor Ajax. Hij is tenminste een Nederlander. Ik vind dat er de laatste tijd iets te weinig Nederlanders in de basis van Ajax staan.
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2008
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Demouge. Maar die heeft volgens mij net nog zijn contract verlengd.
     
  4. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik denk dat ajax beter achter een talent aan kan gaan ipv iemand als tuyp en demouge die in mijn ogen simpelweg tekort komen voor Ajax! Demouge doet het nu leuk bij Willem 2 maar hiervoor heeft hij nergens indruk kunnen maken. Ook Tuyp vind ik niet goed genoeg voor het niveau van Ajax.

    Laat ze eens gaan scouten in Scandinavie en Zuid-Amerika! Daar komen genoeg goede spitsen vandaan:)
     
  5. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Demouge hoeft van mij echt niet te komen, mensen denken dat als een speler een half seizoen goed speelt gelijk de Nederlandse top aankan. Demouge heeft voor dit seizoen niks laten zien ;) Jack Tuyp heeft het voorlopig ook niet laten zien.

    Snap trouwens niet waarom Cvitanich zoveel word vergeten, die jongen is toch niet voor niks gehaald?
     
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ramos presteerde matig met Tottenham vanwege de miscommunicatie, hij sprak niet goed engels en kon zo niet goed coachen.
    Met Real Madrid zal hij wel laten zien wat hij kan;)
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.583
    Ja, maar het is niet echt een goede ontwikkeling voor klaas jan trouwens..
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens wilde Ramos hem juist naar Tottenham halen.
     
  9. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, hij verdient gewoon een kans en de mogelijkheid te groeien. En geef daarna eigen talent is een kans.
     
  10. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Helemaal mee eens, eerst Cvitanich en anders hebben we Bodul/Castillion als talenten. Geen reden om talenten of spitsen van andere clubs te kopen.
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2008
  11. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    inderdaad, laat dan Bodul al meetrainen met het 1e en zo ervaring opdoen. Heb die jongen nog niet zien spelen maar het schijnt een goede te zijn :)
     
  12. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Jij vergeet ook overduidelijk wat hij het eerste seizoen bij Spurs heeft gedaan.
    Dit mag je even uitleggen want ik mis je beredenatie.

    Sowieso lijkt het mij een verbetering, bij de eerste training heeft hij meteen een aantal jeugdspelers laten meetrainen met het eerste elftal. En Ramos geeft talenten de kans om door te breken in het eerste elftal. Daarnaast is hij tactisch toch wel sterker dan Schuster. Nou moet alleen nog Calderon weg en een voorzitter die op de lange termijn denkt, dan komt alles goed op den duur.
     
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zegt het zelf al daarna. Hij gaat de jeugd een kans geven en laten doorbreken. Huntelaar is een aankoop. Die zal dus minder kans krijgen dan met Schuster.
     
  14. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja op posities die niet volledig goed zijn ingevuld, Zoals de backs en rechtsbuiten, niet waar het al goed is ingevuld. Huntelaar krijgt zelfs een grotere kans dan met Schuster, omdat deze selecteerde op grote namen en tactisch zijn team niet goed neerzette.

    Daarnaast is zeker dat Saviola verkocht word en Raul en RVN worden ookal ouder dus Huntelaar krijgt zeker wel zijn kans.
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    En RVN is nog steeds het hele seizoen niet beschikbaar dus Huntelaar komt echt wel aan zijn minuten
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.583
    Als een trainer je haalt naar de club en wordt daarna ontslagen, ben je als speler al je garanties kwijt bij de nieuwe trainer...
     
  17. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Zucht... De trainer haalde hem niet maar Mijatovic (technish directeur) haalde hem en die is er nog altijd.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    En Huntelaar is de enige echte spits die er dan is want Van Nistelrooij is geblesseerd en Hugian en Raul zijn geen echte spitsen.
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2008
  19. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Is het bij Real ook zo dat de trainer totaal niet erbij betrokken wordt? Aangezien Huntelaar Schuster nog niet gesproken had..
    Ik lees wel dat Ramos al wat spelers wil hebben, wordt hij er dan wel bij betrokken?
     
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben echt benieuwd hoe Huntelaar het gaat doen bij Real. Heb alleen geen zin om via een gare sopcast-link met buitenlands commentaar te kijken en sport1 is weer zo duur. :mad:

    Die Google Maps Stadion quiz is trouwens nogal lastig. Heb alleen De Kuip tot nu toe. :+ Edit: En het Olympisch Stadion.
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina