Nederhop [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 18 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    flikker op jonge :p, leg mij eens uit waarom een wannabe-rapper als Kempi goed is? niks origineels aan dat jong, allemaal al 20x gehoord, alleen dan in het engels en beter.

    mja, smaken verschillen.
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    8)
     
  3. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja moest ff mijn frustratie kwijt :b:
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    hehe ik dacht al :9

    Zoals je kan zien aan mijn avatar is Kempi inderdaad mijn favo MC maar ik zeg toch niet dat Kempi de beste rapper van Nederland is? Ik zeg alleen dat ik De Zoon het beste album van 2008 vind. Simpelweg omdat ie erg goed is en hem nog steeds regelmatig draai.
     
  5. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    ja of niet sommige nummers zijn gewoon halve teksten van the game alleen dan in het nederlands fucking lelijk
     
  6. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    welke dan....heb je het album wel eens geluister....dope flow en style teksten

    hij doet nie stoer in dit album en de producties zijn faya...
     
  7. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Een echte lyricist, iedereen die daar aan twijfelt:
    You only get half a bar
     
  8. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Laatst bewerkt: 27 dec 2008
  10. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    relaxed, twee tapes waar ik wel op zit te wachten. Hef heeft echt een dope style maar vind 'm in zijn freestyles toch tegenvallen..
     
  11. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, voor zover ik weet zijn er 2 rappers in Nederland die daadwerkelijk kunnen freestylen zonder stotteren.. Jiggy Djé en Brainpower..

    Vind die tape van Turk maar matigjes, De verse van Jiggy op "Jiggy praat met turk" vermoord die hele tape, want die shit is gewoon zwaar baas.

    Die Streetknowledge tape weet ik nog niet zo goed wat ik er van moet vinden.. De beats zijn keihard, heb al een paar beats gehoord waar ik echt heel erg verbaasd van was, maar tekstueel vind ik 'm vooralsnog een beetje tegenvallen.. iets waar ik al een beetje bang voor was, aangezien dergelijke artiesten vrij snel vervallen in het herhalen. Simpelweg omdat ze niet opeens de Common uit kunnen gaan hangen, dat zit niet in die koppies..
     
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    vind de stijl van streetknowledge wel gaaf, zulke beats verwacht je niet bij nederhop maar meer de amerikaanse 90's style..
     
  13. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Sticks is toch ook wel een freestyle koning, en Pete P is ook erg goed. Mini ook kapot hard. Nja genoeg freestylers in Nederland.
     
  14. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Stickert was ik even vergeten, en Pete is onNederlands goed in het engels, en Mini vind ik niet zo heel hard freestylen.. Zeker afgaande op die 101barz shit, mist gewoon veel verschrikkelijk voor de hand liggende rijms, door ze helemaal niet te rijmen, en hij moet herhaalt ook te veel, wat een teken is dat hij zoekt naar woorden.. Maargoed, ze kunnen het wel beter dan ik, want ik ben er helemaal bagger in :+
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Excellent is beste :9
     
  16. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit was dus Les van de beste- kleine jay.
    Ik probeer die single te kopen, maar krijg geen gehoor van die site.
    Kan iemand misschien mij dit nummer passen?
     
  17. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    be on the kijk mixtape viel zkr zwaar tegen maar album wordt hard.....weet ik zkr
     
  18. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond je Turkse Pizza dan wel hard? Ik verwacht niet zoveel meer van Turk hoor..
     
  19. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Sluit ik me wel bij aan, vind het wel 1 van de mindere rappers vandaag de dag. Maar goed ieder zo zijn smaak.

    Hoop dat Jimmy G weer komt met iets wat lijkt op de Klion mixtape. Die was toch wel heel chill vond ik. Jiggy is trouwens wel erg uitgesteld, is er al bekent wanneer hij komt met ze album?
     
  20. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, hij is er wel weer volop mee bezig, maar er is geen datum vooralsnog.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina