De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 1 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Strafschop van Eto dacht ik. Daarna was er weer een grote kans en die hield die ook.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Eto'o ja. :mad:
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    JAAAAAAAAAAAAAAAA! _O_, ik wist t.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zat eraan te komen inderdaad.
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij maakt het nu goed iig.
     
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Damn.. mooie goal?
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    12 punten is het nu tussen Barca en Real?
     
  9. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Barcelona was gewoon de betere _O_ :D. Ben wel benieuwd hoe het met Cannavaro gaat die bij die goal van Messi in de botsing kwam. Barcelona wordt dit jaar kampioen \o/
     
  10. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    BARÇA BARÇA BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARÇA!!!!!!!!!!

    Verdomme wat een pot. Die klerelaaiers leken nog op weg naar een punt maar ze kregen wat ze verdienden! Die homo Cassilas haha, wat een draak! Heerlijk hoe hij liep te tieren. Samu en Leo flikken het hem gewoon wel weer hoor, ook heerlijk weer Puyol voorop in de strijd. Dit is voetbal, dit is genieten!:b:
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jup. Gaat hard op deze manier :eek:
     
  12. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    pff dat Az was ff een paar maatjes te groot, tering wat een verschil met vorig seizoen zeg.
    Feyenoord heeft in iedergeval wel redelijk gespeeld.
     
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    AZ speelde wel op de counter zeg, het leek wel PSV van vorig jaar. Lekker achteroverleunen en hopen op een countertje. Ook tegen Ajax deden ze dit. Had ik niet verwacht dat Van Gaal zo zou gaan spelen, het is iig niet meer het mooie voetbal van 2 jaar geleden.
     
  14. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Tegen 020 maakten ze toch wel meer het spel dan ze nu deden. Ik had wel verwacht dat Van Gaal zo zou gaan spelen. In plaats van vol op de aanval en er worden uitgecounterd door ploegen als PSV spelen ze nu een stuk terughoudender.

    Ze komen er gewoon met snelle combinaties uit. Ik als AZ'er ben blij dat ze niet meer dat 'naieve' mooie spel spelen, want daarmee zijn ze de afgelopen jaren wel vaak in het mes gelopen. Ze spelen inderdaad zakelijker zoals PSV dat doet maar zodra de tegenstander het toelaat spelen ze wel een mooi aanvallend spel.

    P.S. Niet AZ beledigen door ze te vergelijken met PSV. De meeste wedstrijden probeert AZ aanvallend te voetballen.
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2008
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Aardige wedstrijd. Vooral veel spanning en ambiance, want het voetbal was niet fantastisch. Wat een kansen nog voor Madrid; Drenthe en Palanca =( Madrid speelde wel erg defensief en daar had Barça moeite mee. Uitblinkers vond ik Touré, Cannavaro en Casillas. Voor de rest viel het een beetje tegen.

    Het mooiste vond ik toch weer de complete gekte van het publiek. Wat een beleving, ongelofelijk...

    Sinds wanneer hebben we hier een Napolifan? :D


    Edit: De AZ-'fans' komen ineens weer uit alle hoeken en gaten tevoorschijn.
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wel één?
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Nah, die andere knakker, weet effe niet hoe die heet, durft hier ook weer af en toe te posten. Die heb ik vorig jaar niet gezien. En het is niet alleen hier. En ze hebben het ook weer over '020' enzo. Bijzonder droevig publiek.

    't Is sowieso schrijnend om te zien hoe het aantal AZ-supporters is toegenomen sinds meneer Scheringa de boel daar op de rails heeft gezet.
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Is toch bij elke club zo die ineens succes heeft. En andersom kan ik mij ook niet voorstellen dat de Arena vol zou zitten als Ajax ineens in de Eerste Divisie zou. De meeste mensen willen gewoon te graag met succes te maken hebben
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dat vind ik ook niet zo erg. Wat ik wel zwaar irritant vind is die eenzijdige rivaliteit met Ajax. En dat terwijl de helft van dat stadion zelf Ajacied was toen Ajax nog fatsoenlijk voetbal speelde.

    En ja, ik ken er een paar van die soort.
     
  20. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach komop, nieuwe supporters horen nu eenmaal bij een club die succes heeft, sorry hoor, maar als er ergens mooi-weer supporters rondlopen is het wel bij Ajax. Ik herriner me in '94 t/m '96 nog zo goed dat iedereen ineens voor Ajax was, in de competitie dan wel te verstaan, want het Europese succes was hun uiteraard zeer gegund.

    Tja, en eenzijdige rivaliteit met Ajax, met alle respect, ik denk dat dat ook deels met de "arrogantie" van Ajax te maken heeft, het is niet voor niets zo dat Ajax de meest gehate club van Nederland is. PSV kan in Nederland op meer sympathie rekenen.

    T enige wat doorklinkt uit je posts is frustratie, ik weet niet of dat ook zo is, maar zo lijkt t wel. Laat die AZ kinderen nu ff. :)

    Hoe dan ook, ik ben het wel met je eens dat je supporter voor t leven blijft en niet met de golfstroom mee hoort te gaan, ik blijf toch Feyenoorder in hart & ziel, hoewel ik t provincie clubje in mijn nieuwe woonplaats ook heerlijk vindt om te zien. (laatste wedstrijden wat minder maargoed. :+)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina