Jij bent ongetwijfeld de meest hypocriete persoon op dit forum.
Ten eerste zeg je: ik heb het nooit over andere supporters, vervolgens zeg je: Die van AZ zijn bijzonder zielig en hypocriet..... enz.
Ten tweede heb je het over een eenzijdige rivaliteit, terwijl je zelf (en ik denk meerdere ajacieden) ook een pleurishekel hebt aan AZ en zijn supporters, zoals jouw post doet blijken.
Dat is waarom ik doorgaans zo'n hekel heb aan van die kortzichtige Ajax-supporters heb zoals jij. Ik heb ook vrienden die voor Ajax zijn, kan ik prima mee overweg, maar gasten zoals jij geven ajax een slechte naam.
@Killaz, ik weet ook niet waar jij het over hebt, want ik zie dus alleen mensen op de hoofdtribune juichen als ajax weer eens heeft gescoord en dat komt vooral doordat bedrijven seizoenskaarten hebben op de hoofdtribune en die dan werknemers wedstrijden laten bezoeken. Ik kan me niet voorstellen dat mensen een seizoenkaart nemen bij AZ om vervolgens in het stadion te gaan juichen als Ajax scoort. Dan lijkt het me toch een stuk verstandiger om een abbo op Eredivisie Live te nemen.
Ik weet ook niet hoe jij aan deze wijsheden komt, want ik schat in dat jij niet zo vaak in het DSB-stadion te vinden bent.
Maar goed, ik laat het hierbij. Want dit is een nutteloze discussie en alleen maar off-topic geblaas.
Laatst bewerkt: 14 dec 2008