De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 1 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Valt dit seizoen wel mee toch? Vind het nog steeds prachtig hoe iedereen achter Ajax ging staan toen PSV de 1-1 maakte. Echt 2 seconden na de goal "Ajax Amsterdaaaaaam."

Mja, dat was dus ook PSV. Tegen een Sparta is het aardig rustig idd.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Yep, dit seizoen is inderdaad een gigantische verbetering, zelfs tegen de kleintjes. Komt omdat ik er niet meer zit waarschijnlijk :+

3. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hmmm ik kijk weer voor het eerst een wedstrijd sinds 13 maanden van juventus en het gaat toch lekker

3-1 al

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Nuff said.

5. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Andere supporters dan die van AZ.

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Lovre speelde geweldig tegen Twente!!
    Een bal net tegen de paal, ipv dat hij gaat huilen gaat hij juichen en het publiek laten leven, geweldig!!

Twente speelde ook goed zeg damn..

Hoffenheim - Schalke 1-1 dus Bayern alsnog herbstmeister..

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    nee want bayern heeft ook gelijk gespeeld en Hoffenheim heeft een beter doelsaldo

8. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    4-2 en rood voor zambrotta

omg bijna 5-2 de paal gaf redding

9. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent ongetwijfeld de meest hypocriete persoon op dit forum.

Ten eerste zeg je: ik heb het nooit over andere supporters, vervolgens zeg je: Die van AZ zijn bijzonder zielig en hypocriet..... enz.
    Ten tweede heb je het over een eenzijdige rivaliteit, terwijl je zelf (en ik denk meerdere ajacieden) ook een pleurishekel hebt aan AZ en zijn supporters, zoals jouw post doet blijken.

Dat is waarom ik doorgaans zo'n hekel heb aan van die kortzichtige Ajax-supporters heb zoals jij. Ik heb ook vrienden die voor Ajax zijn, kan ik prima mee overweg, maar gasten zoals jij geven ajax een slechte naam.

@Killaz, ik weet ook niet waar jij het over hebt, want ik zie dus alleen mensen op de hoofdtribune juichen als ajax weer eens heeft gescoord en dat komt vooral doordat bedrijven seizoenskaarten hebben op de hoofdtribune en die dan werknemers wedstrijden laten bezoeken. Ik kan me niet voorstellen dat mensen een seizoenkaart nemen bij AZ om vervolgens in het stadion te gaan juichen als Ajax scoort. Dan lijkt het me toch een stuk verstandiger om een abbo op Eredivisie Live te nemen.
    Ik weet ook niet hoe jij aan deze wijsheden komt, want ik schat in dat jij niet zo vaak in het DSB-stadion te vinden bent.

Maar goed, ik laat het hierbij. Want dit is een nutteloze discussie en alleen maar off-topic geblaas.

Laatst bewerkt: 14 dec 2008
  10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Waar zie jij in mijn post juichen in het stadion staan?
    Nergens....dacht ik al.

Hoe denk je dat ik aan deze wijsheden kom? Oh misschien kom ik uit alkmaar?
    Misschien zijn mijn vrienden voor Az? Zou ik zo misschien aan die wijsheden komen?

Daarnaast ben ik bovenal voetballiefhebber. Ik vond het dan ook geweldig om 1,5 jaar geleden de play-off wedstrijd te zien van Az-Twente. Puur als neutrale voetballiefhebber. Ik had kaartjes voor X3.

Dat het vervolgens 80 minuten om mij heen gaat over het feit dat Ajax een K*****club is en alle Kutjoden een keer een dagje als Picorni moeten hebben was het voor mij gedaan. Dat was niet 1 persoon, dat waren 8 verschillende personen op verschillende plaatsten die de hele wedstrijd zaten te tieren hoe kut Ajax wel niet was.

Dan heb ik ook nog de zogenaamde vrienden van vrienden. Waar mijn eigen vrienden de euforie in hun koppie na het rampseizoen van vorig jaar getemperd hebben en sinds kort weer normaal over voetbal kunnen discussiëren, kunnen sommige "Stadion-vrienden" van hun dat niet. Avondjes pokeren en je weet genoeg.

Ik ga vrijdag voor het eerst in 1,5 jaar weer naar Az, niet omdat ik kaartjes heb gekocht maar omdat ik een actie van amstel heb gewonnen met onze supermarkt.

Ik zit op de hoofdtribune, hopen dat het gezeur over is.

11. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, leesfoutje, ik zag '8 jaar geleden' over het hoofd. Ik zou ook niet weten hoe het er toen aan toe ging in het stadion want toen kwam ik er niet.

Ik moet je gelijk geven over het feit dat ze wel een beetje doorslaan in die haat tegen ajax. Ik wil me dan ook distantieren van die supporters, want ik ken idd ook van die 'vrienden van vrienden'. Ik zal dan ook niet zeggen dat ik Huntelaar een slechte spits vind, integendeel, ik kan niet wachten tot hij een basisplaats krijgt in het NL-elftal.

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb het ook nooit over andere supporters. Dat zei ik er bij om aan te geven dat AZ-publiek me in het bijzonder opvalt en dat ik de gewoonte om het niet over andere supporters te hebben breek in dit geval. Dat was het hele punt dus.

Ik heb helemaal geen hekel aan AZ, sterker nog, ik vind het een erg sympathieke club. Ik heb alleen wel een schijthekel aan die paar kutmeelopers met hun anti-Ajax hetze en het feit dat ze wel een Ajaxrivaal en wannabe topclub zijn als het draait maar ze nergens te bekennen zijn als ze roemloos in het rechterrijtje bungelen.

Kijk eens naar de Feyenoorders. Die zijn hier altijd, hoe kut het gaat. Zelfde geldt voor de Ajacieden. En dat baseer ik lang niet alleen op interfora maar vooral op basis van ervaring onder vrienden en kennissen.

13. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Van die doorgeslagen randdebielen heb je overal op de tribune en die zitten over het algemeen in de sfeervakken omdat ze voor de rest weinig nuttigs te doen hebben. Sommige van die gasten hebben net aan genoeg hersencellen om te herinneren bij welke club ze zitten en willen alleen maar herrie schoppen.

Ik las laatst hoe de 'rivaliteit' tussen ajax en feijenoord is begonnen, maar dat ging in principe ook nergens over. Zelfde gebeurd bij az, begon om niks maar er word zoveel gepraat over hoe 'naar' ajax wel niet is dat ze de dingen steeds meer overdrijven en dat weer gaan geloven.

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Schitterende overwinning van Juve op Milan trouwens: 4-2. Goed voor Inter. Nu 6 punten los van Juve en 9 los van Milan. Ik zie Juve als een minder grote bedreiging dus komt goed uit *)

De goals van Inter, inclusief de enorme kogel van Zlatan (met goed beeld zie je pas goed hoe hard ie was):

[yt]tGyGa8AJrjo[/yt]

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Op 't moment dat de slowmotion nog steeds snel is, is het een hard schot ja 8)

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zo mooi, wat een kegel. Ook leuke goal van Maxwell, vond het al echt een topvoetballer sinds ik hem voor het eerst zag bij Ajax :thumbs:.

17. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ibrahimovic _O_

18. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Dat tweede doelpunt van Inter vond ik echt prachtig, maar wel jammer dat ze hebben gewonnen. Ze speelden zo kansloos laf in de eerste helft na die goal dat ik het Chievo had gegunt om met 2-48 te winnen.

Laatst bewerkt: 15 dec 2008
  19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Lekker snel goaltje van Ajax :cool:

20. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Hè bah.|:-
    Slecht verdedigt van ajax zeg...