New Xbox Experience

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    ah zo, spreekt voor zich eigenlijk :p
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb ook ff lopen surfen, maar ging vlekkeloos bij mij (Ziggo)!
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    mijn ouwe Premium heeft net een RROD gekregen :mad: dus ik druk mn 120GB hdd in een andere 360,.. maar nu weet hij om een of andere reden niet meer welke games ik al op mn hdd heb staan. Als ik COD:WAW opstart begint hij van de disc af te spelen. Ik moet hem opnieuw installeren lijk het. Is dat normaal? heb niet zon zin om dat voor alle games te gaan doen die op mn HDD staan .. (zijn er nml een stuk of 15)

    edit:// misschien is het alleen COD:WAW ,. POP doet het wel gewoon vanaf hdd:confused:

    edit2:// en Farcry 2 geeft aan dat de game alleen gespeeld kan worden op de console en hdd waar hij in eerste instantie op geisntalleerd is.. Tenzij je reinstallt natuurlijk.

    het verschilt dus per game,.. vreemd

    edit3:// op POP na vragen de games allemaal om een reinstall ,. vraag me af wat POP zo bijzonder maakt :D
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2008
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hmm, active downloads werkt dus ook niet goed. Na wat zoekwerk blijk je er enkel via de quick guide > active downloads te kunnen komen. Had wat free trailers geselecteerd om te downloaden, maar ze staan nog niet op de Xbox, geen melding dat ze klaar zijn, en staat ook niets bij active downloads.

    Ziet er dan wel fancy uit die nieuwe dashboard, maar ik vind hem niet lekkerder werken, soms moet je nog meer zoeken dan voorheen en hij is ook nog eens trager.
     
  5. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Klopt, had ik ook. M'n rock band 2 disc was zodanig beschadigd dat een paar liedjes het niet meer deden. Dus ik m'n hdd meenemen naar een maat en hem installeren, kom ik thuis, kan ik hem niet spelen omdat ie niet op mijn console geinstalleerd is.. Wat een bullshit, ik heb de cd toch, die overigens nog wel gewoon gelezen kon worden.. Alleen een paar liedjes niet..
     
  6. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb mijn bevindingen hieromtrent al ooit op ons eigen forum (Oldskool NL) gepost gehad....maar hier nu ook op XBW :


    Heb al een reply van Xbox gekregen maar dit sloeg werkelijk nergens op (zie onder dit bericht)...maar ben voor mijn eigen "onderzoek" weer wat wijzer geworden.

    Naar mijn idee heeft het niets met de regio te maken...maar met de grootte van de gebruikte profile.

    Even uitleggen :
    - Standaard profile die ik gebruik is Prime NL, deze is maar liefst 16 MB groot.
    - Waarom is deze file zo groot vraag ik mezelf ook af, zal te maken hebben met alle gegevens die in de loop van de tijd zijn bewaard qua achievements, download verleden...etc..
    - Naar mijn weten word deze profile ook online opgeslagen tbv. recoveren e.d.
    - Als ik nu mijn andere regio profiles bekijk (US, JAP) zijn deze rond de 650 kB groot.

    Wat kwam ik nu achter wat op onze regio slaat :
    - Gisteren logde mijn vrouw in onder haar profile, een NL profile zogezegd.
    - Daar ze niet zoveel speelt onder deze profile is deze "nog" maar rond de 650 kB groot.
    - Surf ik nu onder haar profile op de NL Marktplaats zie ik dat alle info windows e.d. supersnel inladen.

    Mijn vermoedens :
    - Elke keer als je onder je main profile gebruik maakt van de Marktplaats worden er gegevens hieruit/hiervan gelezen o.i.d.
    - Vanwege het feit dat dit een flinke file is duurt dit elke keer vrij lang om te laden...en dan doel ik niet het laden van de profile van de HD maar het laden van de profile van het net daar ik mijn router druk bezig zie om data ergens van op te halen.

    Mijn vraag :
    - Word er dus elke keer profile gegevens van het net opgehaald welke noodzakelijk zijn voor het "bekijken" van de Marktplaats ?
    - Kan iemand mijn bevindingen verifieren met zijn account/accounts ?


    Reply van Xbox :

    Geachte XXX van XXX,

    Bedankt voor uw e-mail aan de Xbox klantenservice en voor uw suggesties en opmerkingen

    Wij voelen ons verplicht om de belevenis "Xbox" voortdurend te verbeteren. Opmerkingen van onze klanten zijn een essentieel en waardevol onderdeel van deze ontwikkeling. Daarom danken wij u voor uw bijdrage.

    Oftewel...geen antwoord....duh...
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2008
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Mijn trage account (DulleNL) is 15 MB
    De snelle account (US account) is 964 KB (paar achievements op gehaald. :p)

    Lijkt dus toch daaraan te liggen. :mad: Niet echt veel wat ik er dus aan kan doen.

    Hopen dan maar dat MS met een fix bezig is, want op de oude MP had ik dit probleem nooit.
     
  8. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Het nieuwe toegevoegde Happy Holiday channel vind ik dus weer zeer irritant. Staan maar 2 reclame blokken op en meer niet. Ik was eindelijk gewend om 1x naar beneden te gaan om de "geweldige" nieuwe friendslist te zien maar dan proppen ze dat onzin channel daar weer tussen. Als die channel ook nog maar enig nut zou hebben zou ik het niet eens heel erg vinden maar dit vind ik echt irritante onzin.|:-
    Het zou fijn zijn als ze een kapten met die reclame op xbox live. Dat is op de normale tv en internet al genoeg te vinden.
     
  9. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Die channel heb ik niet hoor :confused:

    Of heb ik er dan echt overheen gekeken..
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.036
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik ook niet, maar volgens mij heb ik die uitgezet bij de opties van mijn Xbox 360.
     
  11. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik zag die channel gisteren in een keer staan tussen de spotlight channel en het my friends channel.
    Is het mogelijk om dit uit te zetten dan. Ik heb nogal een hekel aan al die reclame.:+
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Volgens mij kan je alleen het Welcome channel uit zetten. Maar je kan altijd ff checken bij System Settings. ;)
    Ik zelf heb die Holiday Channel niet. Of gisteren toen ik voor het laatst keek iig niet.

    ***

    Nice. :9
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    http://www.xbox.com/en-GB/freeyouravatar/default.htm

    [​IMG]

    :+ Geinig speelgoed.

    edit: dubbelpost. Ik zweer het, het is niet mijn schuld!
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.036
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Kijk mij lekker chillen op die bank! :D
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nice. :9
    Denk ik. Het is iig meer dan de vorige update waar je maar 1 jas, 1 muts en handschoenen kreeg.

    Mijn Avatar maar even een net pak aangedaan.
    Kerstmis enzo. :cool:
    [​IMG]

    Niet dat ik zelf ooit zo een pak draag, maar met kerst moet je er toch wel netjes uitzien. Ook je Avatar.
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2008
  16. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit. Zal ze morgen ofzo eens checken!
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb nu mijn 360 aanstaan en de MP werkt nu wel naar behoren (voor het eerst)
    Misschien werkt het nu ook bij jou? Misschien heeft MS Nederland een fix doorgevoerd?
    Of misschien is het een tijdelijk toeval en is het morgen weer bagger.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat me nu pas opvalt is dat je meer dan 100 friends kan hebben.
    Ik heb er nu 102. O-)
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wacht, dat ga ik eens testen. Ik heb er nu precies 100 , dus ik ga jou eens toevoegen en kijken of het idd klopt. :9 (Ik heb er 101 volgens de lijst, maar dat dingetje op het einde van de lijst telt ie ook mee. Add Friend bedoel ik)
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2008
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik wil jou niets als "vriend" :mad:




    :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina