Ik heb nog een klein vraagje voor een goed gevoel
, ik ga waarschijnlijk de Panasonic TH42PZ80 kopen, maar ik wil alleen graag weten of de standaard dvd's er goed uitzien op deze schermen aangezien ik het op de PX serie in de winkel er al prachtig vond uitzien, dus ik denk dat zal het ook wel goed zitten met de PZ serie, maar als ik het verhaal van Ferry34 moet geloven zien DVD's er op een FullHD scherm er minder mooi uit. Juist de verkoper vertelde me weer dat het er juist mooier ging uitzien, omdat als je hem via HDMI aanlsluit hij de DVD's upscaled.
Ik kies waarschijnlijk voor de PZ80 omdat Films voor mij nummer 1 is, en omdat ik binnenkort een PS3 haal voor de bluray speler zodat ik mooi in 1080P films kan gaan kijken, alleen ik ben een beetje bezorgd om de opmerking van Ferry34, want ik wil toch wel blijven genieten van m'n DVD collectie van rond de 1100 stuks.
Plus nog even een ander vraagje, kan component ook upscalen naar 1080P? aangezien ik nu m'n DVD speler aangesloten heb via component naar m'n HD-Ready tv. Er kan wel een HDMI kabel in m'n DVD speler maar aangezien de PZ serie maar 2 HDMI aansluitingen aan de achterkant heeft, en er soweiso al een Elite opgaat en de PS3 er binnenkort ook bij komt blijft er niet veel over.
Klik om te vergroten...