Show je schoenen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Remco, 23 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

ik zou er ook niet voor gaan bieden, zou het zonde vinden. vind t helemaal niet mooi zulke opdruk erop O-) maarja wie ben ik om daar over te oordelen, :9

2. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Hmm vind die ook niet zo, net wat te druk

3. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Slechte kwaliteit van m'n Samsung Soul, lijkt nu net of ze allemaal afgetrapt zijn, vooral de Dunk's. Probeer misschien nog andere keer met Canon 450D;

Nike Dunk Low Premium ID;

Nike Air, draag ik nooit maarja;

Nike Dunk High;

Voorderest nog standaard Adidas en Dunks

4. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 14 dec 2008
  5. halo3junkie

halo3junkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf is dr mis mee? Ik hoef geen carnavals wagens als schoenen dus wtf.

6. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Is ook niks mis mee, meneertje heeft alleen het idee van smaken verschillen nooit begrepen. Verder weet ik ook niet wat hij opschiet met zo'n reactie, wil hij jou nou kleineren omdat jij schoenen koopt die je mooi vind? :emo: Sukkel

7. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm... ik denk dat ik volgende week nog ff Lacoste schoenen ga kopen.

8. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind ze ook wel tof hoor. Niet helemaal mijn smaak, wel het strakke model. Ik kan echt niet lopen op van die brede schoenen.

9. Remco

Remco Guest

Vet:)

10. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is je maat modder?
    Btw ze waren laatst in de popup store in amsterdam, voor 130 dacht ik, gemiste kans.

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ben jij nog bij die Pop-up store geweest, of iemand anders hier? Wilde nog heen gaan maar heb al teveel geld uitgegeven de laatste tijd. Ik hoorde dat ze Avengers hadden, hadden ze ook de blauwe? Die zijn zo dope.

12. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net dankzij een vriend (die ook schoenen zocht) de schoenen gevonden die ik wou. Bij mij waren de veters zwart en was de achterkant iets donkerder, maar dit is in elk geval het basismodel denk ik :). Ga morgen/overmorgen weer de stad in, hopen dat ze dit keer m'n maat wel hebben bij de Footlocker.

http://shop.adidas.nl/product/88518/060189/4-Elements-of-Hip-Hop/Superstar-86/detail.jsf

Hier staat 125 euro maar bij de winkel stond die er gewoon voor 90 btw.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Toffe schoenen!

Intussen hoop ik ooit nog deze tegen te komen:

Alleen wat gevonden in Engeland, een brakke site die ik niet echt vertrouw.

Anders deze:

Eigenlijk is die hele serie wel vet :D

Laatst bewerkt: 15 dec 2008
  14. vluggejapie

vluggejapie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 18 dec 2008
  15. Rickkkkk

Rickkkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    56
    Ik geloof niet dat die schoenen echt genuine zijn.

16. vluggejapie

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe het onderscheiden van het nep en echt

Ik heb me eigen nooit geregistreerd op het forum, omdat ik eigenlijk weinig er mee van doen had. Ik speel me spelletje op me xbox en niet meer als dit.
    Ik heb wel een aardige collectie sneax, maar dat even terzijde nu.
    Ik las hier zoveel reply's van mensen die het nep niet van het echt konden onderscheiden, waar ik erg moe van werd. Voor degene die zich nu aangesproken voelen heb ik een nu een voorbeeld van het nep en het orgineel van een paar nike air max lights met wat uitleg.
    Ik zou zeggen, behaal je voordeel en kijk eerst effe hier voordat je weer heel het forum rond gaat liggen kwekken met de vraag of ze nep zijn.
    Dus oogjes open en snaveltjes toe.

Hier een namaak

En hier een orgineel

Ik begin bij de namaak van links naar rechts.
    1. Je ziet dat de paarse deel bij de namaak recht is en bij het orgineel lichtelijk bolvormig.
    2. De overgang van het zwarte leer naar het oranje is veel ''voller'' afgewerkt.
    3. Bij het orgineel is onder het veter dopje nog een achtergrondkleur ( oranje ) te zien. Dit is bij alle Lights zo.
    4. Ik weet niet wat die fakers met het Nike logo hebben gedaan, maar het lijkt net een kromme piemel.
    5. Het logo en de tekst achterop de schoen kan niet wit zijn maar moet de kleur zijn van de flap tussen de veters. In dit geval paars. Meestal is de kleur van de letters achterop de schoen ook de kleur die in zijn totaliteit het minst voorkomt in de schoen.
    Er zullen ongetwijfeld nog andere "fouten" inzitten. ik heb er echter maar effe naar gekeken.

Ik hoop al jullie bozo's die altijd rond vragen of deze schoenen echt of nep zijn genoeg te hebben geinformeerd over namaak en originals.

Ciao en ik zie jullie wel es op de xbox

17. vluggejapie

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maat ik zat te slapen nog, ik was in de war

18. Remco

Remco Guest

Je kan je post ook editen om een quote erin te zetten;)

19. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ken jij (Of iemand anders) een paar goede ebay shops die sneakers verkopen? Heb me nooit zo verdiept in het kopen van schoenen op eBay, maar wil toch eens rondkijken wat er te koop is daar.

20. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    zowiezo kan je van al die sneakers (en nog meer) checken of ze nep zijn bij zo'n real or fake check website, miss ook wel een tip voor mensen die niet zeker weten of schoenen nou echt zijn of niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina